Prva godina i 15000 km mog C4 1.6 HDI 92 ks

bydaka

New member
Pozdrav,

evo da napravim osvrt prije prvog servisa na 15k i godinu dana u službi 1.6 HDI 92KS Seduction + automatska klima, 4g garancije.

Počet ću sa dobrim stranama: meni je lijep kako iznutra tako i izvana, solidna oprema, izvedba ok za uloženu lovu (122k kn). Motor je obzirom na nazivno malu snagu u među ubrzanjima izuzetno potentan, živahan i elastičan te tu nemam nikakve zamjerke.

Negativne strane počinju sa mjenjačem. Mogu prožvakat što je dugog hoda (ipak nije za od semafora do semafora) i što je pomalo neprecizan ali trzanje auta prilikom promijene brzina, naročito prilikom promijene u 2., ne mogu prožvakati ... iritantno ... zašto promjena ne može biti fluidna kao u ostalim autima :(.
Neko vrijeme nakon preuzimanja auta primijetio sam da 5. vrata nisu dobro centrirana i da je jedna strana malo niža od druge. Na žalost to nisam primijetio kod preuzimanja auta :). Prvi put auto ostavljen u servisu (3h) ... ispao je neslavno ... jedna strana podignuta ali nisu ih centrirali odnosno podesili pante... radim prigovor i opet ostavljam auto u servisu ... ovaj put su centrirali vrata ... zašto nisu prvi put to napravili? ... vjerojatno niti oni ne znaju :confused:.
Nakon nekog vremena primjećujem novi problem ... nakon što se ugasi auto i u vrlo akustičnom okruženju (garaža, itd.) čuje se nekakvo pištanje i popratno cviljenje. Snimam zvuk i odlazim u servis gdje mi na prvu govore da ništa nenormalno ne čuju ali da će na moje inzistiranje poslati snimku u Francusku ... francuzi javljaju da se mora mijenjati EGR ventil (ispada da je moje laičko uho bolje od njihovog profesionalnog)... ostavljam auto u servisu cijeli dan (dobivam zamjenski auto) ... rezultat ... potvrda da zbilja moraju zamijeniti EGR ventil te da ga moraju naručiti :hm: ... nakon tjedan dana dolazi ventil, ostavljam auto u servisu cijeli dan (opet dobivam zamjenski auto ... nisam rekao da zamjenski auto vjerojatno služi za prijevoz nekakvih živina ili goveda :grin:). Zovu me iz servisa da ne mogu skinuti ventil te da čekaju nekakav alat s kojim će to moći ... naravno alat ne pomaže te odlučuju zamijenit cjelokupno kućište zajedno sa EGR ventilom ... pogodite moraju ga naručit ... ostavljam auto na njihov nagovor u servisu ... popravljen nakon tjedan dana (dobivam opet smrdljivi zamjenski).

Ukupno gledajući, auto je idealan za kruzanje, manje za grad, ne umara ali ponekad dobijem morsku bolest od ljuljanja, ovjes dosta bučan, vibracije se prenose na upravljač ... nije naj naj ali sve bi to progutao da nije jebenog mjenjača :mad:.
I da ...sat mi se resetirao na cca. 9k km... promijenjen software.
Ukupno gledajući auto je ok...tih, malo troši, udoban, garancija je tu da se greške isprave, ali mjenjač ... najradije bi ugradio mjenjač od Škode ;). Kažu u servisu da je to trzanje normalno jer je auto dosta jak i da voli više okretaje :confused: ... vidjet ću što kažu slovenci na prvom servisu za par tjedana.

Toliko ...
 

akiramar

Active member
P
(...)
Nakon nekog vremena primjećujem novi problem ... nakon što se ugasi auto i u vrlo akustičnom okruženju (garaža, itd.) čuje se nekakvo pištanje i popratno cviljenje. (...)
Vidis, vidis... Imamo isti auto, i meni nakon gašenja pišti (kao da je neki alarm uključen). Tiho, ali dovoljno glasno da se čuje. Kako mi to radi od 1. dana nisam baš tome davao preveliku važnost.

Mogu li pitati gdje servisiraš auto? Ja nikad ne dobijem zamjenski...

Ja sam na kvoti 28'000...
 

brezC4

New member
pa i mora pištati. probaj ugasiti auto, otvoriti odmah haubu i poslušati. čut ćeš pištanje i onda kako nekakav relej klikne i to je to.
mislim da se radi o nekakvom ventilu sa turbine.
 

akiramar

Active member
pa i mora pištati. probaj ugasiti auto, otvoriti odmah haubu i poslušati. čut ćeš pištanje i onda kako nekakav relej klikne i to je to.
mislim da se radi o nekakvom ventilu sa turbine.
Da, tako radi...

Pištanje je normalno ali kod mene je bilo i popratno cviljenje što nije bilo normalno...
Kod mene ne cvili...

@bydaka: Mogu li pitati gdje servisiraš auto? Ja nikad ne dobijem zamjenski...


To pistanje i cviljenje nije normalno nakon gasenja auta.

Akiramar vjerojatno te ceka zamjena dijela kao i autora teme
Ah, kako je tako od početka, a sada imam preko 28'000km, valjda nije ništa strašno :)
 

FoxHunter

New member
Uz c4 1.6hdi imam toyotu yaris 1.4d4d i fiat doblo 1.9jitd, a kod svih se nakon gašenja (istina najbolje se čuje u garaži) čuje zujanje i zapište i nekakav klik- kupio ih nove. Ne kužim se u mašine, ali doblo ima 188000, yaris 95000, a citro tek 3000 km i ne mislim da je taj zvuk neka greška. Možda griješim ali kao da se tada zatvori nekakav ventil :confused:.
Pozdrav.
 

bydaka

New member
Uz c4 1.6hdi imam toyotu yaris 1.4d4d i fiat doblo 1.9jitd, a kod svih se nakon gašenja (istina najbolje se čuje u garaži) čuje zujanje i zapište i nekakav klik- kupio ih nove. Ne kužim se u mašine, ali doblo ima 188000, yaris 95000, a citro tek 3000 km i ne mislim da je taj zvuk neka greška. Možda griješim ali kao da se tada zatvori nekakav ventil :confused:.
Pozdrav.
Pozdrav,

Zvuk o kojem ti pričaš je normalan. Ali popratno uz taj zvuk kod mene sa javljalo i cviljenje što nije normalno.
 

rodzonis

New member
Pozdrav,

evo da napravim osvrt prije prvog servisa na 15k i godinu dana u službi 1.6 HDI 92KS Seduction + automatska klima, 4g garancije.

Počet ću sa dobrim stranama: meni je lijep kako iznutra tako i izvana, solidna oprema, izvedba ok za uloženu lovu (122k kn). Motor je obzirom na nazivno malu snagu u među ubrzanjima izuzetno potentan, živahan i elastičan te tu nemam nikakve zamjerke.

Negativne strane počinju sa mjenjačem. Mogu prožvakat što je dugog hoda (ipak nije za od semafora do semafora) i što je pomalo neprecizan ali trzanje auta prilikom promijene brzina, naročito prilikom promijene u 2., ne mogu prožvakati ... iritantno ... zašto promjena ne može biti fluidna kao u ostalim autima :(.
Neko vrijeme nakon preuzimanja auta primijetio sam da 5. vrata nisu dobro centrirana i da je jedna strana malo niža od druge. Na žalost to nisam primijetio kod preuzimanja auta :). Prvi put auto ostavljen u servisu (3h) ... ispao je neslavno ... jedna strana podignuta ali nisu ih centrirali odnosno podesili pante... radim prigovor i opet ostavljam auto u servisu ... ovaj put su centrirali vrata ... zašto nisu prvi put to napravili? ... vjerojatno niti oni ne znaju :confused:.
Nakon nekog vremena primjećujem novi problem ... nakon što se ugasi auto i u vrlo akustičnom okruženju (garaža, itd.) čuje se nekakvo pištanje i popratno cviljenje. Snimam zvuk i odlazim u servis gdje mi na prvu govore da ništa nenormalno ne čuju ali da će na moje inzistiranje poslati snimku u Francusku ... francuzi javljaju da se mora mijenjati EGR ventil (ispada da je moje laičko uho bolje od njihovog profesionalnog)... ostavljam auto u servisu cijeli dan (dobivam zamjenski auto) ... rezultat ... potvrda da zbilja moraju zamijeniti EGR ventil te da ga moraju naručiti :hm: ... nakon tjedan dana dolazi ventil, ostavljam auto u servisu cijeli dan (opet dobivam zamjenski auto ... nisam rekao da zamjenski auto vjerojatno služi za prijevoz nekakvih živina ili goveda :grin:). Zovu me iz servisa da ne mogu skinuti ventil te da čekaju nekakav alat s kojim će to moći ... naravno alat ne pomaže te odlučuju zamijenit cjelokupno kućište zajedno sa EGR ventilom ... pogodite moraju ga naručit ... ostavljam auto na njihov nagovor u servisu ... popravljen nakon tjedan dana (dobivam opet smrdljivi zamjenski).

Ukupno gledajući, auto je idealan za kruzanje, manje za grad, ne umara ali ponekad dobijem morsku bolest od ljuljanja, ovjes dosta bučan, vibracije se prenose na upravljač ... nije naj naj ali sve bi to progutao da nije jebenog mjenjača :mad:.
I da ...sat mi se resetirao na cca. 9k km... promijenjen software.
Ukupno gledajući auto je ok...tih, malo troši, udoban, garancija je tu da se greške isprave, ali mjenjač ... najradije bi ugradio mjenjač od Škode ;). Kažu u servisu da je to trzanje normalno jer je auto dosta jak i da voli više okretaje :confused: ... vidjet ću što kažu slovenci na prvom servisu za par tjedana.

Toliko ...
daj koju slikicu nabaci
 

Konrad

New member
Pozdrav,

Zvuk o kojem ti pričaš je normalan. Ali popratno uz taj zvuk kod mene sa javljalo i cviljenje što nije normalno.
zvuk EGR ventila koji se vraca u pocetni polozaj nakon gasenja auta je ok ali nije normalno da struze, cvili itd kao sto to ovi rade LOL
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije mi jasno to s trzanjem mjenjača. U svojih 40.000 km s istim autom nisam taj problem primijetio niti ga po mom mišljenju smije biti. Mjenjač može biti duljeg hoda, može biti i neprecizan, to je stvar osobne procjene i očekivanja svakog od nas, ali ne smije trzati.
U servisu kažu da voli više okretaje... Što auto ima voljeti ili ne voljeti? Mijenjam otprilike na 20, 35, 55 i 75 km/h prema gore, na 5 km/h manje prema dolje, za gore tako nekako i auto sam sugerira i u tom režimu mora sva raditi glatko i meni sve radi glatko.
Da nije kakav drugi problem u pitanju? Ne puštaš prenaglo spojku? Možda pedala hvata na drugom mjestu, ili je Škodi lamela pomalo proklizavala, ili nešto treće?
 

bydaka

New member
Ne trza mjenjač nego trzne auto prilikom promjene brzina 1-2 i malo manje se osjeti između 2-3. Istina na većim okretajima iznad 2k u većini slučajeva ne osjeti se prijelaz između brzina. Servis u SLO isto tvrdi da je to normalno, razgradit će se kažu :).
Vozio sam zamjenski C3 koji je imao razvaljeni mjenjač ali prijelazi između brzina se nisu osjećali. Zamjenska Fabija u SLO također fluidno.
Kad dođeš u servis i daš serviseru da isproba auto, njima je sve normalno pa i ta cviljena EGR-a. Mišljenja sam da bi netko nepristran i otvorena uma trebao napraviti probne vožnje pa da vidimo da li su svi ovi zvukovi i ponašanja auta na forumu "normalni" ili mi umišljamo.
 

c4 power

New member
Mislim da je problem u EGR-u, da je malo zagušen, ili DPF... Pogledaj pod temu "na-2000-okr-min-podrhtava-i-gubi-snagu" i pročitaj slična iskustva. Meni se to događalo pri jako laganom gasu kada je gužva u gradu i nemožeš ga stiskat, kao da nešto preskoći, trzne, ali to nije mjenjač. Onda sam ga zgazio na 4000 rpm u 4. cijelu obilaznicu u jednom i drugom smjeru i sad samo prede :whistling:
 

Damaj

Active member
Ja sam imao taj problem samo što je moj stari C4 bio benzinjara i isto je tako trzao osobito iz 1. u 2. brzinu. Nikada to nisu riješili do kraja ali je uvijek bilo dobro neko vrijeme. Uglavnom nije do mjenjača nego problem sa diznama ili što već, nikada nisam uspio otkriti do kraja što je kvar, jer je takav i prodan.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo, našli smo se i provozali aute. Moje viđenje:
1.Oba mjenjača/spojke rade sasvim isto i ja nisam primijetio ni traga trzanju niti kad sam ja vozio, niti kad je bydaka vozio.
2.Na rupama lupkanje otraga na njegovom autu sam čuo, kod mene ga nema, to smo se obojica složili. Nije napadno ni glasno, ali se čuje.
 
Na vrh