linkres
New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?
E da i nije mi prvi auto, imam podosta vozačkog staža. U garaži je bio: Novi fićo, rabljeni golf 2, pa još jedan golf 2, pa novi golf 3 i novi polo oba kupljena u austriji, novi golf 4, novi golf 5, novi c4 i novi clio.
:angel:
Možda je to upravo radi štednje, nek je cijena 1€, 1€ x npr.1 000 000 auta prodanih je 1 000 000€,a to nije mala svota, plus još razni troškovi (npr.vrijeme potrebno za ugradnju), a možda i zbog dizajna armature, nikad neznaš što su konstruktori odlučili.Pravo da ti kažem prošli Citroen sam kupio jer nisam znao šta kupujem, a ovaj drugi novi sam kupio zbog izuzetno povoljne cijene i male kamate kredita. Ovdje raspravljamo zbog čega u Citrenu nema nečega što u većini auta ima, osobito jer to pomaže u očuvanju motora i prevenciji protiv većeg kvara. A da Citroen ima niz nedostataka, to svakako, ali nije mi jasno zašto nekoga vrijeđa kada skrerneš pozornost na neki nedostatak i to shvaća vrlo osobno pogotovo zato što i taj ima isti takav i još k tomu nov (vjerojatno prvi novi auto u životu, pa je zbog toga to savršeni auto, a svi koji se ne slažu s tim su loši vozači, neznalice, zakerala...).
Ma je se ne vrijeđam, nego mislim da je toliko razglabanja nepotrebno, no demokracija je .
E da i nije mi prvi auto, imam podosta vozačkog staža. U garaži je bio: Novi fićo, rabljeni golf 2, pa još jedan golf 2, pa novi golf 3 i novi polo oba kupljena u austriji, novi golf 4, novi golf 5, novi c4 i novi clio.
Koji su to drugi, pretpostavljam da ih još ima ali su definitivno u manjini. Ne mogu to podržavati kod proizvođača jer im je namjera cicijski uštediti nekoliko eura, a ne zato jer to vozača ne treba zanimati. A i ovo što izjavljuješ za ugađanje temperature dokazuje samo da se možeš uhvatiti pod ruku sa Darinkom Bago, jer su njega zbog ne prihvaćanja novih tehnologija u Končaru (a i ima podosta godina) prozvali Dinosaur. Ovo Dinosaur ne znači uvreda upućena tebi nego samo izraz za neprihvaćanje noviteta koji su više ili manje korisni, ali još uvijek korisni. Pa gdje bi mi sada bili da se tako razmišljalo od početka čovječanstva - vjerojatno još u kamenom dobu.
Ma je se ne vrijeđam, nego mislim da je toliko razglabanja nepotrebno, no demokracija je .Pravo da ti kažem prošli Citroen sam kupio jer nisam znao šta kupujem, a ovaj drugi novi sam kupio zbog izuzetno povoljne cijene i male kamate kredita. Ovdje raspravljamo zbog čega u Citrenu nema nečega što u većini auta ima, osobito jer to pomaže u očuvanju motora i prevenciji protiv većeg kvara. A da Citroen ima niz nedostataka, to svakako, ali nije mi jasno zašto nekoga vrijeđa kada skrerneš pozornost na neki nedostatak i to shvaća vrlo osobno pogotovo zato što i taj ima isti takav i još k tomu nov (vjerojatno prvi novi auto u životu, pa je zbog toga to savršeni auto, a svi koji se ne slažu s tim su loši vozači, neznalice, zakerala...).
Koji su to drugi, pretpostavljam da ih još ima ali su definitivno u manjini. Ne mogu to podržavati kod proizvođača jer im je namjera cicijski uštediti nekoliko eura, a ne zato jer to vozača ne treba zanimati. A i ovo što izjavljuješ za ugađanje temperature dokazuje samo da se možeš uhvatiti pod ruku sa Darinkom Bago, jer su njega zbog ne prihvaćanja novih tehnologija u Končaru (a i ima podosta godina) prozvali Dinosaur. Ovo Dinosaur ne znači uvreda upućena tebi nego samo izraz za neprihvaćanje noviteta koji su više ili manje korisni, ali još uvijek korisni. Pa gdje bi mi sada bili da se tako razmišljalo od početka čovječanstva - vjerojatno još u kamenom dobu.
E da i nije mi prvi auto, imam podosta vozačkog staža. U garaži je bio: Novi fićo, rabljeni golf 2, pa još jedan golf 2, pa novi golf 3 i novi polo oba kupljena u austriji, novi golf 4, novi golf 5, novi c4 i novi clio.
:angel: