Nepostojanje pokazivača temperature rashladne tekućine - prednost ili mana ?

linkres

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Pravo da ti kažem prošli Citroen sam kupio jer nisam znao šta kupujem, a ovaj drugi novi sam kupio zbog izuzetno povoljne cijene i male kamate kredita. Ovdje raspravljamo zbog čega u Citrenu nema nečega što u većini auta ima, osobito jer to pomaže u očuvanju motora i prevenciji protiv većeg kvara. A da Citroen ima niz nedostataka, to svakako, ali nije mi jasno zašto nekoga vrijeđa kada skrerneš pozornost na neki nedostatak i to shvaća vrlo osobno pogotovo zato što i taj ima isti takav i još k tomu nov (vjerojatno prvi novi auto u životu, pa je zbog toga to savršeni auto, a svi koji se ne slažu s tim su loši vozači, neznalice, zakerala...).

Ma je se ne vrijeđam, nego mislim da je toliko razglabanja nepotrebno, no demokracija je :).
E da i nije mi prvi auto, imam podosta vozačkog staža. U garaži je bio: Novi fićo, rabljeni golf 2, pa još jedan golf 2, pa novi golf 3 i novi polo oba kupljena u austriji, novi golf 4, novi golf 5, novi c4 i novi clio.


Koji su to drugi, pretpostavljam da ih još ima ali su definitivno u manjini. Ne mogu to podržavati kod proizvođača jer im je namjera cicijski uštediti nekoliko eura, a ne zato jer to vozača ne treba zanimati. A i ovo što izjavljuješ za ugađanje temperature dokazuje samo da se možeš uhvatiti pod ruku sa Darinkom Bago, jer su njega zbog ne prihvaćanja novih tehnologija u Končaru (a i ima podosta godina) prozvali Dinosaur. Ovo Dinosaur ne znači uvreda upućena tebi nego samo izraz za neprihvaćanje noviteta koji su više ili manje korisni, ali još uvijek korisni. Pa gdje bi mi sada bili da se tako razmišljalo od početka čovječanstva - vjerojatno još u kamenom dobu.
Možda je to upravo radi štednje, nek je cijena 1€, 1€ x npr.1 000 000 auta prodanih je 1 000 000€,a to nije mala svota, plus još razni troškovi (npr.vrijeme potrebno za ugradnju), a možda i zbog dizajna armature, nikad neznaš što su konstruktori odlučili.

Pravo da ti kažem prošli Citroen sam kupio jer nisam znao šta kupujem, a ovaj drugi novi sam kupio zbog izuzetno povoljne cijene i male kamate kredita. Ovdje raspravljamo zbog čega u Citrenu nema nečega što u većini auta ima, osobito jer to pomaže u očuvanju motora i prevenciji protiv većeg kvara. A da Citroen ima niz nedostataka, to svakako, ali nije mi jasno zašto nekoga vrijeđa kada skrerneš pozornost na neki nedostatak i to shvaća vrlo osobno pogotovo zato što i taj ima isti takav i još k tomu nov (vjerojatno prvi novi auto u životu, pa je zbog toga to savršeni auto, a svi koji se ne slažu s tim su loši vozači, neznalice, zakerala...).



Koji su to drugi, pretpostavljam da ih još ima ali su definitivno u manjini. Ne mogu to podržavati kod proizvođača jer im je namjera cicijski uštediti nekoliko eura, a ne zato jer to vozača ne treba zanimati. A i ovo što izjavljuješ za ugađanje temperature dokazuje samo da se možeš uhvatiti pod ruku sa Darinkom Bago, jer su njega zbog ne prihvaćanja novih tehnologija u Končaru (a i ima podosta godina) prozvali Dinosaur. Ovo Dinosaur ne znači uvreda upućena tebi nego samo izraz za neprihvaćanje noviteta koji su više ili manje korisni, ali još uvijek korisni. Pa gdje bi mi sada bili da se tako razmišljalo od početka čovječanstva - vjerojatno još u kamenom dobu.
Ma je se ne vrijeđam, nego mislim da je toliko razglabanja nepotrebno, no demokracija je :).
E da i nije mi prvi auto, imam podosta vozačkog staža. U garaži je bio: Novi fićo, rabljeni golf 2, pa još jedan golf 2, pa novi golf 3 i novi polo oba kupljena u austriji, novi golf 4, novi golf 5, novi c4 i novi clio.
:angel:
 

Silentshoot

Active member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

To što se "neki" odavdje neznaju korisiti smartphoneima ili touch displayima ne znači da drug neznaju i da su beskorisni...

Tako je i moj stari govorio 80-ih dok je vozio fiću, odličan je, pa sada kada se vozi u C4, klima puše, radio lagano svira, govori, fićo je za ono doba bio dobar, ali da bi ga opet vozio, pa i ne bi, osim možda vikednom sat vremena da se prisjeti kako je prije 25 godina namigivao mojoj mami dok je radila...

Evolucija auta od fićeka do danas je ogromna, motor, kočnice, gume, pa je tako i ovaj elektro segment zahvaćen, jbg netko voli netko ne, ali nemožeš reći koji će ti to bog, kao da to koristiš. Ja svoj mobitel koristim dok krajnjih granica, kao i što sve u autu što imam koristim.

Onaj tko voli auto, motor i mjenjač neka vozi nešto iz 80-ih i neće imati problema s strujom i modernim piz+++++
 

Damaj

Active member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ma je se ne vrijeđam, nego mislim da je toliko razglabanja nepotrebno, no demokracija je :).
E da i nije mi prvi auto, imam podosta vozačkog staža. U garaži je bio: Novi fićo, rabljeni golf 2, pa još jedan golf 2, pa novi golf 3 i novi polo oba kupljena u austriji, novi golf 4, novi golf 5, novi c4 i novi clio.
Ako nisi znao forum i služi za razglabanje, a pored ove respektabilne palete auta koje si imao navedi mi jedan koji nije imao pokazivač temperature. A kako smo zaključili da nisu stavljali pokazivač temperature u Citroenu radi uštede, smatram da je to doista bijedno za renomirani automobilski brend.


,dvoozonskom automatskom klimom,špigli na struju,da ti komp registrira gdje ti je koja žarulja crkla,milion čipova za paljenje gašenja svjetla,brisača...svega i svačega,senzora leda,kiše,aesera,absa ,raspodjele snage na svaki kotač kod terenaca,mali milion elektromota
Deda bez tih stvari ni ne pomišljam o kupovini takvog auta. Na svaki novitet se malo teže priviknuti, ali kada se naučiš služiti s tim više se nikada ne vraćaš na ono staro. Jedino je istina da je svu silu elektronike najbolje koristiti kupnjom novoga auta jer za par godina prave velike probleme. A ako ćemo tako gledati najbolje da se počnemo voziti fijakerima.
 

linkres

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ako nisi znao forum i služi za razglabanje, a pored ove respektabilne palete auta koje si imao navedi mi jedan koji nije imao pokazivač temperature. A kako smo zaključili da nisu stavljali pokazivač temperature u Citroenu radi uštede, smatram da je to doista bijedno za renomirani automobilski brend.




Deda bez tih stvari ni ne pomišljam o kupovini takvog auta. Na svaki novitet se malo teže priviknuti, ali kada se naučiš služiti s tim više se nikada ne vraćaš na ono staro. Jedino je istina da je svu silu elektronike najbolje koristiti kupnjom novoga auta jer za par godina prave velike probleme. A ako ćemo tako gledati najbolje da se počnemo voziti fijakerima.
Mislim da nije bijedno uštedjeti milijun i više eura :)
 

fullcool

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Najjače mi je što se o nekorisnoj tehnologiji piše koristeći tu istu tehnologiju, internetske veze, laptopovi, mobiteli sa kojih pišete su kladio bih se tehnologija zadnjih 5 godina :grin:
Istovremeno se gubi vrijeme na razglabanje umjesto da se provede sa familijom :grin:
Btw. temperatura se može pratiti na mobitelu, samo treba uštekati onaj plavi zub u OBD konektor i izgubiti malo vremana na instalaciju programa umjesto da se provede sa prijateljima:grin: a možda se čak može i softwerski aktivirati prikaz temperature na displeju, jer dosta funkcija već postoji u autu koje nisu aktivirane dok se ne plate dodatno :grin:
 

GocC4

Member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Navest ću vam drugi primjer, imam još jedan auto Fiat seicento koji također nema pokazivač temperature, s obzirom da mu je kiler zbijen dole u braniku stalno se pali ventilator čak zna i po zimi, dok je jednog dana samo zasvjetlila lampica, al tad je već izbacio više od litre na posudu van.Na svu sreću nije bilo ništa nadolio sam antifriz i kupio novi ventilator jer je on pregorio pošto se stalno pali. Da je bio pokazivač vidio bi da nešto ne štima u sistemu. Zato sam preko ebaya kupio pokazivač temp. samo treba spojiti kad ulovim vremena jer neznam gdje smontirati senzor.
 

deda

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Nije sva tehnologija nekorisna,ali kaj je previše ,previše je,a sve to debelo platiš,a nikad ne koristiš.Kaj se tiče mobitela,ovi noviji lizači su pravo zlo,jel se koriste masovno u autu,da vidiš kaj raja radi po gradu.Ovaj mulac koji me je klopio u Alfu upravo tada je ležao na mobitelu i uopće nije vidio da mu sa strane dolazim i da se ukljućuje na cestu sa pravom prvenstva.
 

Damaj

Active member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Mislim da nije bijedno uštedjeti milijun i više eura :)
Ne bi bilo bijedno da dio kolača od uštede podijeli sa radnicima, ali svi znamo da si bogati još više podebljavaju račun na uštrb kupaca, a u svakom trenutku su spremni još i radnicima oduzeti od plaće da si još malo bolje podebljaju račune. A ako žele još uštediti mogli bi poizbacivati većinu indikatora jer "nije na vozaču da prati indikatore" nego da vozi, a u slučaju kvara itako uvijek zasvijetli crvena žarulja.
 

c4 power

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Deda takvu politiku vodi čini mi se jedino Citroen. Za mene je normalno da pratim temperaturu jer kod bilo kakvog kvara rashladnog sustava ili čak brtve motora ili nedostatka antifriza se može primjetiti na pokazivaču temperature. U ovim novim autima kada ti se upali crvena žarulja u svezi rashladnog sustava, sustav je već u kolapsu, dakle nisi imao prilike pravovremeno primjetiti prve simptome kvara. A to da današnji vozači ne prate nikakvu signalizaciju u autu jer se ne razumiju u mehaniku je čista besmislica, zapravo takvog vozača ne bih niti nazvao vozačem. Pratim signalizaciju da uočim simptome potencijalnog kvara, a ne da bih na osnovu tih simptoma sam popravljao - to prepuštam majstoru.
Potpisujem, po meni pokazivač temperature rashladne tekučine trebao biti obavezan dio svakog automobila, jer tako bi mogli izbacit i pokazivač količine goriva, kad nestane upalit će se lampica i skreneš na pumpu, natočiš i voziš dalje. Ali šta ako pumpe nema u krugu od 50km? Ima puno situacija gdje se može preventivno reagirat u slučaju kvara, nestanka rashladne tekučine, ispadanja crijeva itd pa do samog zaustavljanja na povoljnom mjestu npr. benziskoj pumpi, motelu, ili sl. a ne da stane u nekoj vuko:cenzura::cenzura::cenzura:ini ili sred autoputa. Kad se upali crvena lampica STOP ili se motor ugasi onda je gotovo.
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Za sve koji misle da bi sami primijetili nagli gubitak tekućine za hlađenje na instrumentu - vjerojatno ne bi. Ako padne crijevo, to iscuri trenutno.

To mi se nekad davno dogodilo. Ispalo je crijevo s hladnjaka. Sve što vidiš je da u sekundi kazaljka skoči na maksimum, upali se isti čas lampica i da nije te lampice vraga staroga bi u toj sekundi uopće shvatio da je kazaljka skočila do stropa i ovako sam baš radi te lampice (iako je sve već bilo gotovo) na vrijeme stigao ugasiti motor i dokoturati se u leru do nekog proširenja i stati.

Velite - dok se upali STOP sve je gotovo. Ne znam što to SVE bi trebalo biti gotovo (vidi dio gore) ali pomak kazaljke i paljenje lampice ne vrijedi samo po sebi ništa. Ne provodimo vrijeme vožnje buljeći u instrument ploču. Glasni BIP je ono što ti privuče pažnju u takvim situacijama. A lampica se pali onda kad je konstruktor to predvidio. Malo više te lampice STOP gledaju parametara nego što mi svi zajedno koji se ovdje dopisujemo imamo očiju i to u svakoj desetinki sekunde maksimalno pažljivo bulje u sve te parametre i iste desetinke sekunde kad vide da nešto ne valja jave BIP, upale lampicu i po potrebi ugase auto. Moje oči nisu tako dobra zaštita niti su mi refleksi tako dobri, a neki put čak, da ne povjeruješ, imam i većih problema u životu radi kojih ne buljim cijelo vrijeme u kazaljku koja stoji kao zakovana na srednjem položaju, pa jednu koja pokazuje broj okretaja (za koji već odavno za svaku brzinu pri svakom tempu znam na kojim je okretajima), a hvala bogu da C4 ima digitalni pokazivač brzine, pa ne moram iščitavati s instrumenta koliko se vozim, nego samo pročitam. A neki put si čak odvojim i malo vremena da bih pratio situaciju u prometu, tko je kad jednim okom pratio putokaze po, npr. talijanskim selima, a drugim slušao što govori navigacija i gledao ekran, ispred, iza i pored sebe imao strpljive talijanske vozače koji obožavaju vidjeti ispred sebe auto sa slavenskim tablicama, zna koliko ima vremena pratiti kako se mijenjaju otkloni kazaljki.

A mišljenje o tom instrumentu sam već napisao. Prva dva kilometra treba da se digne, a onda stalno stoji k'o zalijepljena na sredini. Istina, na Yugu je malo znala ići i prema gore, ali ne predaleko, jer se uključivao ventilator i hladio. Pa, sa iskustvom s Yuga bih i ja rekao da treba, jer ništa lakše nego da ventilator krepa. Danas da ti ventilator ne radi, zna se - BIP i stop i prije nego što ti uopće shvatiš da ventilator ne radi.

A kako je prošlo onda ono s crijevom koje je ispalo? Znate gdje je ispalo? Usred ničega zmeđu Jošana i Gračaca... Pa sam ispraznio prenosni hladanjak u kojem su bili neki snedviči, odhodao kilometar-dva do nekih kuća, tamo objasnio prvo psima da ne mislim krasti na čuvanje im povjerene ovce, a onda gazdi da trebam nekoliko litara vode iz zdenca, buanra, cisterne (ne sjećam se više točno), doteglio to do auta i u Zadru kupio antifriz.

Ah, da. Koji auto nema instrument temperature? Po Car and Dirver najbolji mali auto ikad napravljen, Honda Jazz(Fit) također to nema.
 
Posljednje uređivanje:

linkres

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Za sve koji misle da bi sami primijetili nagli gubitak tekućine za hlađenje na instrumentu - vjerojatno ne bi. Ako padne crijevo, to iscuri trenutno.

To mi se nekad davno dogodilo. Ispalo je crijevo s hladnjaka. Sve što vidiš je da u sekundi kazaljka skoči na maksimum, upali se isti čas lampica i da nije te lampice vraga staroga bi u toj sekundi uopće shvatio da je kazaljka skočila do stropa i ovako sam baš radi te lampice (iako je sve već bilo gotovo) na vrijeme stigao ugasiti motor i dokoturati se u leru do nekog proširenja i stati.

Velite - dok se upali STOP sve je gotovo. Ne znam što to SVE bi trebalo biti gotovo (vidi dio gore) ali pomak kazaljke i paljenje lampice ne vrijedi samo po sebi ništa. Ne provodimo vrijeme vožnje buljeći u instrument ploču. Glasni BIP je ono što ti privuče pažnju u takvim situacijama. A lampica se pali onda kad je konstruktor to predvidio. Malo više te lampice STOP gledaju parametara nego što mi svi zajedno koji se ovdje dopisujemo imamo očiju i to u svakoj desetinki sekunde maksimalno pažljivo bulje u sve te parametre i iste desetinke sekunde kad vide da nešto ne valja jave BIP, upale lampicu i po potrebi ugase auto. Moje oči nisu tako dobra zaštita niti su mi refleksi tako dobri, a neki put čak, da ne povjeruješ, imam i većih problema u životu radi kojih ne buljim cijelo vrijeme u kazaljku koja stoji kao zakovana na srednjem položaju, pa jednu koja pokazuje broj okretaja (za koji već odavno za svaku brzinu pri svakom tempu znam na kojim je okretajima), a hvala bogu da C4 ima digitalni pokazivač brzine, pa ne moram iščitavati s instrumenta koliko se vozim, nego samo pročitam. A neki put si čak odvojim i malo vremena da bih pratio situaciju u prometu, tko je kad jednim okom pratio putokaze po, npr. talijanskim selima, a drugim slušao što govori navigacija i gledao ekran, ispred, iza i pored sebe imao strpljive talijanske vozače koji obožavaju vidjeti ispred sebe auto sa slavenskim tablicama, zna koliko ima vremena pratiti kako se mijenjaju otkloni kazaljki.

A mišljenje o tom instrumentu sam već napisao. Prva dva kilometra treba da se digne, a onda stalno stoji k'o zalijepljena na sredini. Istina, na Yugu je malo znala ići i prema gore, ali ne predaleko, jer se uključivao ventilator i hladio. Pa, sa iskustvom s Yuga bih i ja rekao da treba, jer ništa lakše nego da ventilator krepa. Danas da ti ventilator ne radi, zna se - BIP i stop i prije nego što ti uopće shvatiš da ventilator ne radi.

A kako je prošlo onda ono s crijevom koje je ispalo? Znate gdje je ispalo? Usred ničega zmeđu Jošana i Gračaca... Pa sam ispraznio prenosni hladanjak u kojem su bili neki snedviči, odhodao kilometar-dva do nekih kuća, tamo objasnio prvo psima da ne mislim krasti na čuvanje im povjerene ovce, a onda gazdi da trebam nekoliko litara vode iz zdenca, buanra, cisterne (ne sjećam se više točno), doteglio to do auta i u Zadru kupio antifriz.
Ama u baš svemu se slažem s tobom!;)
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

@damaj
sad tek vidim da si upotrij...bio (puni izraz mi cenzurira, riknut ću od smijeha gdje prepozna nepoćudnu frazu) tu famoznu tezu: osobni nivo.

Na temelju čega si zaključio da smo linkres, deda ili ja išta o tome doživjeli osobno (samo ta tri, jer ne vidim da se itko više uključivao u tu temu)?

Halo? Zar da osobno doživimo instrument temperature?!?

I onda zapravo ti odmah dalje kreneš s "čašćenjem" da smo svi mi (jer vjerojatno misliš na svoje neistomišljenike) sigurno prvi put u životu kupili automobil, pa zato ne znamo ništa procijeniti?
E, to bi već možda moglo biti osobno, ali tu ti nas kao da lagano provociraš, zar ne? Samo zato što na temelju vlastitog iskustva nešto smatramo drukčijenego ti.
Tako su intonirani neki drugi forumi, ovdje tome ne bi trebalo biti mjesto, pa bih lijepo molio da se suzdržiš od procjena našeg karaktera.
 

linkres

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

@damaj
sad tek vidim da si upotrij...bio (puni izraz mi cenzurira, riknut ću od smijeha gdje prepozna nepoćudnu frazu) tu famoznu tezu: osobni nivo.

Na temelju čega si zaključio da smo linkres, deda ili ja išta o tome doživjeli osobno (samo ta tri, jer ne vidim da se itko više uključivao u tu temu)?

Halo? Zar da osobno doživimo instrument temperature?!?

I onda zapravo ti odmah dalje kreneš s "čašćenjem" da smo svi mi (jer vjerojatno misliš na svoje neistomišljenike) sigurno prvi put u životu kupili automobil, pa zato ne znamo ništa procijeniti?
E, to bi već možda moglo biti osobno, ali tu ti nas kao da lagano provociraš, zar ne? Samo zato što na temelju vlastitog iskustva nešto smatramo drukčijenego ti.
Tako su intonirani neki drugi forumi, ovdje tome ne bi trebalo biti mjesto, pa bih lijepo molio da se suzdržiš od procjena našeg karaktera.
Mislim da Damaj nije niš loše mislio, ja to tak ne doživljavam, ali istina da kod tipkanja treba biti oprezan, teško je znati kojim tonom netko priča, ali zato imamo emotikone ;-)
 

deda

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Baš zanimljivo,a zakaj onda ima auta kolko hoćeš koji stoje sa strane i puše se u nebesa,a imaju instrument temperature?Uporno ponavljam da večina današnjih vozača uopće to ne gledaju ili nemaju pojma kaj gledaju i kaj vide i voziće i dalje dok ne stane,a auti se rade za većinu,a ne za manjinu.
 

ante66

Active member
Stvarno je pitanje koliko je pokazivac temp bitan, mislim da kod danasnjih auta nije bitan.Nisam siguran ali mislim da mi prci c3 nije imao nista , a sadasnji picasso ima plavu lampicu koja svijetli dok se ne postigne dobra radna temperatura( a i u uputama pise da se ne gazi bas motor dok plava lampica svijetli).A druga stvar je da sigurno racunalo auta izbacuje kod upozorenja za preveliku temperaturu rashladne tekucine.Onda sami pokazivac u biti i nema nekog smisla.A u uputama i pise da sami povremeno provjaravamo nivo tekucina.Nekad je bili bitno dok si moga doc do termosata ako blokira i zviznit ga sa necim da otkaci, danas do njega nemozes ni doc jednostavno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni se palila lampica prevelike temperature... i pošto nemam pokazatelja, prvo je bila panika.

Da imam pokazatelj temp. u autu bi vidio da je ona normalna, a da je zenzor prozezao.
Al dobro, postoji OBD pa se čovjek snađe.

Uglavnom, meni je minus nepostojanje pokazivača... Što se mene tiče, što ih više to bolje... Tvornički voltmetar bi mi isto dobro došao :D
 

c4 power

New member
Svako ima pravo na svoje mišljenje, moje osobno mišljenje je da bi ga volio imat na instrument tabli, kome je svejedno poštujem i njegovo mišljenje. Da ima neki električar da koji bi mi ugradio pokazivač temperature rashladne tekučine, ali negdje na instrument tablu, može i digitalni, naravno da bude skladno i uredno kao da je oduvjek tu platio bi koliko god bi trebalo.
Neznam dali bi se javio kompjuter da je nekim slučajem termostat neispravan ili sl. i da motor nikako da postigne radnu temperaturu što je također štetno za motor, kako bi tada reagirao. Da ima pokazivač bilo bi vidljivo.
Ponavljam još jednom meni je važno, kome nije važno ili je svejedno-poštujem njihov stav i mišljenje.
 

Damaj

Active member
Na temelju čega si zaključio da smo linkres, deda ili ja išta o tome doživjeli osobno (samo ta tri, jer ne vidim da se itko više uključivao u tu temu)?
Nitko se tebi osobno nije obraćao.
Samo zato što na temelju vlastitog iskustva nešto smatramo drukčijenego ti.
Nema tu veze vlastito iskustvo, ili smatraš bitnim da auto ima pokazivač temp. ili ti je to nebitno.

Tako su intonirani neki drugi forumi, ovdje tome ne bi trebalo biti mjesto, pa bih lijepo molio da se suzdržiš od procjena našeg karaktera.
Da se i sam toga pridržavaš ne bi ni ti upućivao ovakve poruke.


a neki put čak, da ne povjeruješ, imam i većih problema u životu radi kojih ne buljim cijelo vrijeme u kazaljku koja stoji kao zakovana na srednjem položaju
U takvim trenucima nije niti poželjno upravljati vozilom jer je to opasno po život svih sudionika u prometu.
 

ante66

Active member
da motor nikako da postigne radnu temperaturu što je također štetno za motor, kako bi tada reagirao
Mislim da je kod tebe isto kao i na Picassu , dok ne postigne radnu temperaturu svijetli ti plava lampica tekucine, koja se gasi i vise se ne vidi.Ako previse poraste temperatura tekucine pali se crvena lampica tekucine , i ako je velika opasnost za motor pali se crvena STOP. U normalnom radu motora lampice nisu upaljene niti vidljive.A i dijagnostika racunala bi ti izbacila gresku.U stvari imas pokazivace temperature samo nisu stalno vidljivi.
 
Na vrh