Kupnja auta u Erotskoj uniji

deda

New member
Gdje su do sada? E pa čekaju dok svi ne padnemo na koljena do kraja,najprije su nam uz pomoć zna se koga oduzeli svaku mogućnost rada i zarade,uništili sve sa "lojalnom" konkurencijom,prodaju muda pod bubrege o stranim ulaganjima,narod gladan svega zadužili do jaja i ostavili bez prihoda,pa će nam sad uz pomoć stranih banaka,jer svojih više nemamo sjesti na sve.Pomoći će im vlada sa svojom birokracijom jer ćeš dobivat poreze i svakakva ćuda koja nemaš više ćime plačat pa će ti se sve oduzet i prodavaćeš da bi preživio,a cijene nekretnina će padat do dna,dna,e onda će ti ti lijepo doći moćnici sa naštampanim eurićima i sve pokupovat za siću i kada taj proces završi propada euro valuta koju si dobio i s kojom si buš mogel samo rit brisat i ode naša djedovina u nepovrat.Nismo samo mi na nišanu i druge države koje imaju korumpirane vlade isto tako već prolaze i proći će.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
čekaju dok svi ne padnemo na koljena do kraja
Statistički gledano, 'na koljenima' smo bili još prije tri, četiri godine. Zadnje dvije, gospodarstvo je doista potpuno stalo. Odavno nismo više na koljenima, već ležimo na podu. :) A, fantomski stranici i dalje ne dolaze po naše livade, šume, more, vodu, sunce, obalu, zemlju, otoke... :whistling: Što su htjeli, dobili su još prije 20 godina. ;)
 

deda

New member
Daleko smo mi još od krajnje propasti i čeka se da vrijednost nekretnina privatnih,jer državnih više nema, padne u bescjenje.Možda zvući paranoićno,ali sve je to sistematski razrađeno i točno se zna kada,kaj i gdje.Dao bog da su moje slutnje neosnovane,samo se bojim da nisu.Ne propadaju seoska imanja bez veze i zbog neznanja i nestrućnosti,ne rikavaju firme slučajno i zbog lošeg poslovanja.Naprosto je nemoguće da od svih ovih naših vrlih političara nitko nezna kaj radi,znaju oni sve jako dobro,a čak nije ni pitanje za koga.
 

Marko

Well-known member
A, fantomski stranici i dalje ne dolaze po naše livade, šume, more, vodu, sunce, obalu, zemlju, otoke...
Znam da bi ova tvoja rečenica trebala ići pod navodnike, ali kaj sve nisam vidio kak se strani državljani maskiraju kak investitori baš onak podmuklo. Kao domaće firme, kao "domaći" ulagači prek dilera nekretninama dolaze do posjeda - iskreno, pred par godina sam našao dosta web stranica (što njemačkih, što drugih) s detaljnim opisom i uputama kak doći u HR, kak započeti proces "investiranja", način izigravanja domaćina i nj Zakona, plaćanja poreza i ostalo što uz to ide, forumske rasprave kak zaj ljude. Vjerujte, nije mi bilo svejedno dok sam čitao... :hm:
 

deda

New member
Daklem,ušli mi u uniju svejedno kaj se nas tiče i zaboravite trošenje kinte na glupe aute koji za par godina vrijede samo na kilo,treba čuvat peneze ,naravno onaj ko ih ima, za kmicu koja nam se pakira,a oni koji je više nemaju nek se pomole.
 

Franz

Well-known member
Jednostavno dodatno oporezovati vlasnike vozila starijih od 20 g. Tako da ih se rijese po kratkom postupku.
Misliš da krtnije stare i po dvadeset godina vozi visoki ekonomski sloj iz objesti :) ili sirotinja zbog nužde spram motorizacije? :grin:

E morski pas tu si u krivu nevjerovatno zvuči ali je istinito da je hrvatska kao uvoznik i IZVOZNIK plina jer zapravo imamo dovoljno plina za vlastite potrebe znam da zvuči smiješno ali je istina !! Ali je zato činjenica da uvozimo još bolesnija !
Zemlja apsurda.

I sad nas prave kretenima kako je ovaj porez na CO2 u svojstvu ekologije? Lopovluk samo takav. Ako im je bitna ekologija, kako to da se na LPG plaća tolika davanja i ateste kao da na duhan i alkohol vozim, a ne na plin.
Kako to, ako je ekologija bitna, nema olakšica na hibride i elektirčna vozila?

Da je Lassie odavde, ne bi nikad došla kući.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne znan koja mi se vlada više gadi. Prošla ili aktualna.

UDIO CO2 U PUNJENJU PRORAÈUNA
Koliko je posebni porez na motorna vozila doista ekološki?

Aktualna saborska rasprava o Zakonu o posebnom porezu na motorna vozila po hitnom postupku rezultirala je dilemom i pitanjem koja je njegova primarna svrha: poticaj kupnji ekološki prihvatljivijih vozila ili fiskalni benefit, odnosno punjenje državnog proračuna

Autor: dr.sc. Mario Šiljeg, znanstveni suradnik u području inženjerstva okoliša

Iako napredniji od dosad važećeg Zakona o posebnim porezima na automobile, ostala motorna vozila, plovila i zrakoplove iz 1997. godine, novi zakon teško da će Hrvatskoj donijeti vidljiviju ekološku korist. Njegovom primjenom ne treba očekivati smanjenje negativnog utjecaja cestovnog prometa na kvalitetu zraka ili emisiju stakleničkih plinova sve dok se jasno ne definira kako će se barem dio sredstava sakupljenih temeljem ovog nameta utrošiti na mjere poticanja korištenja recimo hibridnih ili električnih vozila.

Koliko je predlagatelju misao vodilja bila ekološka komponenta kojom se Zakon u javnosti nastoji prikazati, a koliko zadržavanje visokih proračunskih prihoda, možda najočitije govori iznimno nisko određena granica emisije ugljičnog dioksida (CO2) za oslobađanje od plaćanja ovog nameta.

Za dizelska motorna vozila taj prag iznosi 85 grama CO2 po kilometru, a za benzinska, odnosno vozila na plinski pogon 90 g/km. Isti taj parametar je u velikoj većini europskih zemalja značajno viši. Tako u Španjolskoj on iznosi 120 g/km, u Njemačkoj 110 g/km ili u Velikoj Britaniji 100 g/km.

Prevedeno na jezik razumljiviji širem auditoriju, to bi značilo kako će hrvatski vozač, inače opterećen porezom na dodanu vrijednost od 25 posto, biti oslobođen od plaćanja ovog posebnog poreza tek ako ima namjeru koristiti dizelski automobil čija je prosječna potrošnja manja od 3,2 l/100km. Istodobno, u razvijenoj Njemačkoj sa stopom PDV-a od 19 posto, dizelska vozila oslobođena od istovjetne naknade su ona s potrošnjom manjom od 4,2 l/100km, dok u Španjolskoj, gdje je stopa PDV-a 18 posto, prag oslobođanja od posebnog poreza je nešto niži od 4,5 l/100km.

Slične korelacije mogu se postaviti i za vozila na benzinski, odnosno plinski pogon.

Za usporedbu, jedan od najštedljivijih malih dizelskih automobila dostupnih na hrvatskom tržištu, sa 1,2-litarskim motorom i snagom od 75 KS ima prosječnu kombiniranu potrošnju od 3,3 l/100 km, što bi ga, ovisno o primijenjenom načinu izračuna, također moglo svrstati u skupinu vozila koja će se naći pod udarom ovog poreza, iako ne u značajnijem iznosu.


Raširenije korištena dizelska vozila niže srednje klase s prosječnom potrošnjom između 3,8 i 4,4 l/100 km, bit će tako ovim zakonom također predmet oporezivanja. Iako će pozitivan rezultat predloženog načina obračuna biti smanjenje cijene motornih vozila s emisijom CO2 manjom od 120 g/km u odnosu na dosadašnji način obračuna, ostaje pitanje koliko će ovako prenisko definiran ekološki prag potpunog oslobođenja od plaćanja posebnog poreza ispuniti svrhu kojom je predstavljen, a to je poticaj kupnje ekološki prihvatljivijih vozila.

Smanjenje emisije CO2 u prometu i postizanje zadanog cilja od 130 g/km od 2015. godine, odnosno 95 g/km od 2020. godine veliki je izazov za našu zemlju, obzirom da podaci za 2011. govore kako je prosječna emisija novoregistriranih vozila na benzinski pogon bila 143,5 g/kg, a onih dizelskih 135,8 g/km.

Za ostvarenje preuzetih obaveza, novi posebni porez na motorna vozila, bez jasno definiranih i izdašnih potpora za nabavku vozila s emisijom CO2 manjom od 50 g/km, odnosno vozila na hibridni ili električni pogon, ne može postići svrhu kakvom se ovih dana nastoji prikazati.

Autor teksta dr. sc. Mario Šiljeg član je Odbora za zaštitu okoliša i prirode Hrvatskog sabora iz reda znanstvenih i stručnih djelatnika.

http://www.tportal.hr/
 

Franz

Well-known member
Bok,

gledam malo ponudu na mobile.de (englesko sučelje). Upisao sam najmlađe godište (2009.), max. kilometražu, max. cijenu do 6000€, pa me zanima što točno znači

6,790 EUR (Gross)*
5,620 EUR (Net)

Pretpostavljam da ja plaćam ovu Gross (višu cijenu) + troškove što se više ne zovu carinom. Buni me zašto mi izbacuje cijene više od 6000€?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
nači gledaš neto cijenu, to plaćaš prodavatelju. Tražilica dobro radi.
Bruto (gross) iznos ne gledaj, to je za švabe...

Nakon toga idu ostala davanja, u De plaćaš zoll i coc, a kod nas ostalo
 

Franz

Well-known member
nači gledaš neto cijenu, to plaćaš prodavatelju. Tražilica dobro radi.
Bruto (gross) iznos ne gledaj, to je za švabe...
Aha! Hajd, baš ti hvala na brzom i preciznom odgovoru.

Nakon toga idu ostala davanja, u De plaćaš zoll i coc, a kod nas ostalo
Da, to mi je jasno. Bunio me "Gorss". :) Naprimjer na nekima uopće nema Gorss. Nagađam da je to samo u slučaju kad je prodavatelj auto kuća, tj. pravna osoba?

Uglavnom, jasno mi je. Thx još jendom!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
!!!!!!!!!e ček ček pobrko sam tu sve :D trebalo mi je tri puta da pregledam vlastiti post :disgusted:
ne služi me danas pamet pa najbolje da citiram konkretan odgovor
Fizičke osobe ne plaćaju PDV, jer je on već plaćen u zemlji EU u kojoj je vozilo kupljeno. Ukoliko je vozilo kupljeno od pravne osobe u sustavu PDV-a te je i izdana faktura sa iskazanim PDV-om kupac ima samo trošak PP-a, dok ukoliko kupuje vozilo za koje nije izdana faktura sa PDV-om dužan je u RH osim PP-a platiti i 5% prijenosa (od kataloške vrijednosti vozila).
Znači za tvoj primjer, nakon plaćanja bruto cijene u De, zolla i CoCa, kod nas riješiš PP... bez ovih 5%
Ispada da tražilica pretražuje po neto cijenama...jbga, mislim da bi bolje bilo obrnuto.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, ali ne plaćaš 5% kod nas.
PP je poseban porez, na vrijednost automobila (procjenjenu) i co2.

Osiguranje i rega još nakon toga :whistling:
 
Na vrh