I ja sam tražio da skinem, ali nisam našao ništa za novi C4. Za stari se može naći.
A što se tiče opreme, to je Adriatic sa paketom Automatska klima i sa City paketom. Mislim da City paket koji imam dođe uključen sa Adriaticom, ali nisam siguran.
Prvi dojmovi nakon 150 kilometara:
Sve u svemu super. Doduše nisam ni očekivao manje, uzimajući u obzir da sam i sa starim C4 bio zadovoljan.
Nakon preuzimanja auta natankao sam ga do vrha u OMV-u sa dizelMaxx-om. Nakon 20-30 kilometara pisalo je da još mogu proći 720 kilometara. Danas mi piše da mogu proći 860Km. Pa ljudi moji, ovo proizvodi dizel!!
Vožnja je udobnija nego u starom C4. Prije su se na rupama čuli lagani udarci na stražnjoj osovini (greška urođena starom C4 koju nisu uspjeli riješiti sve do kraja). Ovaj preko rupa prolazi bez problema i zvuk guma i trapova je baš onakav kakav treba biti. Zavoje drži dobro i nemam dojam da se jako ljulja kroz zavoje. Mislim da je podvozje i ovjes dobro pogođena kombinacija. Očito, cilja na udobnost, ali ni sa sportskijom vožnjom nema nekih problema. Mislim da bi bolje gume značajno popravile držanje zavoja. Mišelimke su ponovo za štednju i prilično su tvrde. Ali sljedeće će biti bolje, obećajem.
Sviđa mi se mjenjač. Volim kada mjenjač između brzina napravi klik-klik. Ne sviđa mi se kada je mjenjanje kao kroz puding. Brzine ulaze precizno. Još se moram naučiti na rikverc. Sada je šesta brzina di mi je na starom bi rikverc.
Onaj pokazivač na ploči kada bi trebao mjenjati brzinu, pokazuje puno prerano za moj gušt. Ali dobro ajde. Svrha mu je štedljivost pa mogu shvatiti.
Turbo-lag se osjeti na oko 1200-1500 okretaja, i to je prilično dobro, jer ako želiš iskoristiti turbo za neko ubrzanj, i tako ćeš biti iznad tih okretaja.
Unutrašnjost je vrhunska i mislim da se tu nema šta jako nadodati. Kvalitetni i uglavnom mekani materijali, kožni volan, udobni sicevi, podešavanje lumbarnog djela naslona..., a šta može čovijek više očekivati za te pare.
Sviđa mi se zvuk zatvaranja vrata. Djeluje prilično robusno. Isti takav zvuk su mi radila i vrata od mog bivšeg Audija. Dobro poznati tupi i duboki TUMP!
Ali užasno mi smeta ona blesava pepeljara u obliku čaše. Pa misslimmm!!!! :wtf:
Ono je opasno. Svaki put kada pušiš moraš skretati pogled sa ceste da vidiš gdje otresaš pepel. Di im je bila pamet sa tim "izumom"??? Bolje da nisu stavili ništa nego ono smeće. Znam, sada će neki pametnjakovići reći da prestanem pušiti. Šta vas briga moje pušenje!?
Danas i jucer je padala kisa pa sam mogao isprobati i one automatske brisače. Nije losa stvar, ali mislim da isto kreću malo prerano. Samo par kapi i oni se pale. Problem je što neki put krenu po skoro suhom staklu, a to nije dobro. Može ostaviti crte po staklu. Opet, nije problem jer ih možeš isključiti. Izuzetno mi se sviđa što obrišu veliku površinu vjetrobrana.
Ni ono pasivno osvjetljavanje zavoja (paljenje svjetla za maglu u smjeru zavoja) nije loša stvar. Primjeti se razlika, iako nije baš neka drastična razlika. Ali sitnice čine zadovoljstvo.
Kretanje kroz menije prilikom podešavanja postavki je dobro i intuitivno napravljeno, nemam pritužbi. Htio sam kupiti i odatne tepihe ali ih nisu imali momentalno, tako da sam ih naručio. 200 kuna nije puno.
Sve u svemu (za sada) samo pohvale.