Napokon malo vremena da sročim nekoliko smislenih rečenica.
Kao što rekoh u uvodnom postu,auto je službeni i kod mene je 24/7.Zbog prirode posla,auto je nasušna potreba i godišnje se prelazi oko 30-40 tisućica,dakle,malo više od prosječnog hrvatskog vozača,pa samim time i šanse da se desi nekakav nepredviđeni kvar su povećane.Nadam se da će moja zapažanja (nekada i nekome) pomoći u odabiru ili ne odabiru ovoga automobila.
Još koja rečenica za uvertiru..
Vozačka je u rukama već preko dvaestipet godina i prevalio se pozamašan broj kilometara...poslije milera sam prestao da brojim,a pravog umfala još nisam napravio :angel:
U familiji je oduvijek bio barem jedan Renault (počevši od R9 GTD;davne 1983).U vrijeme sive ekonomije (kraj osamdesetih i početak devedesetih) navozih se svega (iz Italije,Njemačke i Belgije),Od Mercedesa,Audija i BMW-a,pa sve do starih šklopocija sa bezbroj kilometara koje su svoju dušu davno ispustile
Jedan od rijetkih auta koji je u to vrijeme na mene ostavio dobar utisak je BX...prešao sam oko 700 km u cugu...a kao da se nisam maknuo iz fotelje dnevnog boravka.
Zadnjih nekoliko godina se vozila službena 207-ica...mali 1.4 benzinac....koje razočaranje od auta...ode brtva nakon 140K kilometara.Pa to mi se nije desilo niti na jednom autu....Clio je za njega bolid....u ostalom,da nešto vrijedi Peugeot bi bio u F1...zar ne? ROFL
Alfa mi je srcu prirasla...al' šta je tu je...evo sada C4,HDI sa 92 konjića,oprema Attraction.
Evo malo prvih utisaka...
Dizajn-privlačan;znam da se hard core Citroen fun-ovi križaju lijevom i desnom zbog odmaka od francuske ekstravagancije.
Udobnost-zbog nje se kupuju Citroeni...nije hidraulika,ali neravnine upija daleko bolje od konkurencije.Sic iliti sjedalo je udobno i dostatno veliko te dobro pridržava tijelo u zavojima.
Mjenjač-volio bi da je sa 6 brzina i da mu je rikverc sa ringom na podizanje...kao u modelu od 120 KS.
Kočnice-nisam imao prilike po prave ni testirati (hvala Bogu)
Ovjes-iako se nisam još natjeravao po zavojima ,prvi utisak je da bi volio malo direktniji i krući upravljač...frend mi veli da bi se sa odgovarajućim 16'' ili 17'' kotačima to moglo popraviti...ima li tko kakova iskustva po pitanju toga?
Preglednost-manje iskusan vozač neće biti zadovoljan sa malim stražnjim staklom,a niti mrtvi kut koji čini široki štok (nosač krova) između prednjih i stražnjih vrata suvozača mu neće biti mio.
Motor-čini se solidan,štedljiv,a sa druge strane ima nešto i lufta za prestizanje...ona najčešća (60-120 km/h).Polemike se uvijek vode oko potrošnje,a ovaj se motor može zaista štedljivo voziti ako pažljivo baratate mjenjačem i imate „laganu“ nogu.Evo jedna slikica za primjer;nakon devedesetak pređenih kilometara (samo malo pažljivije vožnje) komp pokazuje da može još 1640km do benzinke.
Izračunata potrošnja prvog rezervara je 4,98l /100 km (komp veli 5,0).Od toga je oko 250 km autoputom (150-170 km/h),a ostatak je gradska i međugradska vožnja
Izuzetno mi se dopao način rada brisača...zaista obrišu veliku površinu vjetrobrana....neprocjenjivo
Trenutno me samo jedna stvar naživcirala,a to je da prilikom male,male kišice ne možete niti malo otvoriti prozor a da unutra ne curi...kaj got
Do pisanja,
Kao što rekoh u uvodnom postu,auto je službeni i kod mene je 24/7.Zbog prirode posla,auto je nasušna potreba i godišnje se prelazi oko 30-40 tisućica,dakle,malo više od prosječnog hrvatskog vozača,pa samim time i šanse da se desi nekakav nepredviđeni kvar su povećane.Nadam se da će moja zapažanja (nekada i nekome) pomoći u odabiru ili ne odabiru ovoga automobila.
Još koja rečenica za uvertiru..
Vozačka je u rukama već preko dvaestipet godina i prevalio se pozamašan broj kilometara...poslije milera sam prestao da brojim,a pravog umfala još nisam napravio :angel:
U familiji je oduvijek bio barem jedan Renault (počevši od R9 GTD;davne 1983).U vrijeme sive ekonomije (kraj osamdesetih i početak devedesetih) navozih se svega (iz Italije,Njemačke i Belgije),Od Mercedesa,Audija i BMW-a,pa sve do starih šklopocija sa bezbroj kilometara koje su svoju dušu davno ispustile
Jedan od rijetkih auta koji je u to vrijeme na mene ostavio dobar utisak je BX...prešao sam oko 700 km u cugu...a kao da se nisam maknuo iz fotelje dnevnog boravka.
Zadnjih nekoliko godina se vozila službena 207-ica...mali 1.4 benzinac....koje razočaranje od auta...ode brtva nakon 140K kilometara.Pa to mi se nije desilo niti na jednom autu....Clio je za njega bolid....u ostalom,da nešto vrijedi Peugeot bi bio u F1...zar ne? ROFL
Alfa mi je srcu prirasla...al' šta je tu je...evo sada C4,HDI sa 92 konjića,oprema Attraction.

Evo malo prvih utisaka...
Dizajn-privlačan;znam da se hard core Citroen fun-ovi križaju lijevom i desnom zbog odmaka od francuske ekstravagancije.
Udobnost-zbog nje se kupuju Citroeni...nije hidraulika,ali neravnine upija daleko bolje od konkurencije.Sic iliti sjedalo je udobno i dostatno veliko te dobro pridržava tijelo u zavojima.
Mjenjač-volio bi da je sa 6 brzina i da mu je rikverc sa ringom na podizanje...kao u modelu od 120 KS.
Kočnice-nisam imao prilike po prave ni testirati (hvala Bogu)
Ovjes-iako se nisam još natjeravao po zavojima ,prvi utisak je da bi volio malo direktniji i krući upravljač...frend mi veli da bi se sa odgovarajućim 16'' ili 17'' kotačima to moglo popraviti...ima li tko kakova iskustva po pitanju toga?
Preglednost-manje iskusan vozač neće biti zadovoljan sa malim stražnjim staklom,a niti mrtvi kut koji čini široki štok (nosač krova) između prednjih i stražnjih vrata suvozača mu neće biti mio.
Motor-čini se solidan,štedljiv,a sa druge strane ima nešto i lufta za prestizanje...ona najčešća (60-120 km/h).Polemike se uvijek vode oko potrošnje,a ovaj se motor može zaista štedljivo voziti ako pažljivo baratate mjenjačem i imate „laganu“ nogu.Evo jedna slikica za primjer;nakon devedesetak pređenih kilometara (samo malo pažljivije vožnje) komp pokazuje da može još 1640km do benzinke.

Izračunata potrošnja prvog rezervara je 4,98l /100 km (komp veli 5,0).Od toga je oko 250 km autoputom (150-170 km/h),a ostatak je gradska i međugradska vožnja
Izuzetno mi se dopao način rada brisača...zaista obrišu veliku površinu vjetrobrana....neprocjenjivo
Trenutno me samo jedna stvar naživcirala,a to je da prilikom male,male kišice ne možete niti malo otvoriti prozor a da unutra ne curi...kaj got
Do pisanja,