Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

zoran37

New member
A, moj Zorane. :) O glavanizaciji i galvanskim člancima se uči u sedmom osnovne iz kemije. :)
E kad je to bilo kad sam ja išao u sedmi razred. Onda se pilo i hodalo okolo, iz diska u školu, nije se bilo vremena za gluposti poput učenja, bila su to druga vremena. I nisam baš puno propustio šta mi je škola išla loše, čak naprotiv u nekim trenucima mog života to mi je i pomoglo.
 

Matija

New member
Dakle ovako, ponovit ću. Za stare modele automobila (90-ih godina) sto posto znam da nisu bili cijeli pocinčani. Ono što me sad živcira je što ne mogu naći crtež gdje su točno označena područja koja su "pocinčana" a koja nisu. Tipa ne znam blatobrani sa nutarnje strane da, ali nosač zadnjeg amortizera ne. Znači to nije moj hir, moje tumačenje itd.

Da li su i kada počeli "pocinčavati" cijeli auto ne znam i zato ni neću ništa tvrditi.
 

izunec

Citroenaš
Pa pojava auta starih preko 10 godina, a bez trunke hrdje je moguca upravo zahvaljujuci pocincavanju karoserije. Tocno se vidi na tim autima koji su pocincani, a koji nisu.

Jedino u slucaju sudara kod termicke obrade metala (zavarivanje, grijanje lima radi ravnanja ... etc), cink ode papa pa se lim na tim mjestima ponasa kao da nije pocincan.

Moj BX iz 1986 je bio pocincan, nije imao trunke hrdje, dok CX iz 1988, koji nije pocincan je bio trul poprilicno.

E sad, naci negdje tablice kad su se i koji modeli poceli raditi od pocincanog lima, to bi bilo zanimljivo. Recimo sjecam se tamo kraja 80-tih kad je izasla nova linija Audija 100 da se audi jako hvalio kako je auto potpuno pocincan.

BTW pa i ja sam na C1 i C4 dobio 12 godina garancije na lim i lak, tako da je to danas poprilicno normalna pojava.
 

Tuèa Ami

New member
Pozdrav svima! Imam C4 koji je 2008. godina i lak je počeo cvjetati na zauvijek kod znaka,nema nikakvih oštećenja. Kad već spominjete garanciju da li je imam, da li imate kakva iskustva?
 

Damaj

Active member
Ja sam prije 2 god. mijenjao vrata prtljažnika na C4, uzeo sam sve original, a na iznenađenje majstora limara dobio sam nepocinčanu haubu. Poslije je komentirao da bi bilo bolje da samo staru malo ispeglali i vratili je, jer po njegovom duže će trajati ova stara pocinčana, nego potpuno nova nepocinčana. E sada kako je to moguće da naručiš original citroenovu haubu, a ona nije pocinčana i kako onda sa tom nepocinčanom haubom mogu ispoštivati jamstvo na neprohrđavanje na 12 god. ? Ili možda ni ona stara nije pocinčana?!
 
Na vrh