ESP / ASR Greska

Xsahara

Member
Pozdrav drustvo,

prvi put mi se ova greska pojavila prije 2-3 mjeseca i u servis sam mijenjao diznu, jer je na dijagnostiku pokazivao da je crkla dizna..
Da li je moguce da je ponovo dizna posla skroz je normalno radilo auto.. slabo daje gas jedva povuce..
Cak sam jutros primjetio kad sam usao u auto da je sistem proklizavanja bio iskljucen..
da li je neko imao problem sa ovim
 

Prilozi

Xsahara

Member
Ta greška može biti svašta nešto. Od prekidača kočnice, do ABS senzora na nekom od točkova.
nevjerovatno..
Dal je koguce da je zbog akumulatora.. nov sam stavio prije nedelju dana.. hvala u svakom slucaju ujutro cu ga na dijagnostiku u servis pa pisem sta je bilo mozda nekom bude valjalo..
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja imam tu grešku jednom do dva puta godišnje. Meni nestane kad ugasim i upalim auto. Mora biti bolja dijagnostika koja ce skenirati ABS.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Može biti hrpa različitih razloga, a možda je i do slabog akumulatora. PSA vozila su osjetiljva na pad napona pa kad je akumulator dotrajao (iako i dalje pali), krenu se svakakve greške pojavljivati.
Treba ga staviti na Diagbox pa vidjeti...
 

Xsahara

Member
Ja imam tu grešku jednom do dva puta godišnje. Meni nestane kad ugasim i upalim auto. Mora biti bolja dijagnostika koja ce skenirati ABS.
evo sad ga upalih izbacuje gresku ponovo i cuje se motor bucnije da radi.. da ako nestane do ujutro makar do servisa da stignem jer i gas slabije prima i sve..
Može biti hrpa različitih razloga, a možda je i do slabog akumulatora. PSA vozila su osjetiljva na pad napona pa kad je akumulator dotrajao (iako i dalje pali), krenu se svakakve greške pojavljivati.
Treba ga staviti na Diagbox pa vidjeti...
nov akumulator 70 vati kao prosli + prosli je fabricki bio zamijenih ga prije nedelju dana nije nista pokazivao nedelju dana i sad od jednom u toku voznje ga prekinu
Ponovo dizna prvi put je bila prva, sad je treca ako sam ga dobro razumio..
sva sreca pa prodaju neke reparirane i daju garancije na njih.. 200e po komadu sa ugradnjom a novu prodaju 350 ako se dobro sjecam cijene..
Ponudili mi da urade remont svih dizni ali rekoh bolje ovako jednu po jednu kad mi je ovo vec druga do sad da ako izdrze ove 2 sto su ostale jos koju godinu..
Ako neko bude imao spican problem da mu se upali check engine i za proklizavanje moze bit da mu je dizna otisla..

Sad pitanje:
Koji uzrok moze bit sto su otisle dizne (godine ih stigle ili lose gorivo) i da li ima neki nacin da se prociste, mozda se samo nakupio sloj prljavstime na njih pa se zacepe vremenom..
 
Posljednje uređivanje:

Kele

PSA Fan
Možeš li napisati o kom autu se radi,tj. koje je godište i motor?
Ta greška koju ti pokazuje na displeju ne bi trebala da ima nikakve veze sa diznama.Greška se odnosi na sistem protiv proklizavanja i zanošenja.
Kod tog auta kada ABS/ESP sistem ima grešku ili problem, motor automatski ide u safe-mod i smanji snagu na pola iz bezbednosnih razloga.Zbog toga imaš osećaj da motor nema snagu.Tako je fabrički rešeno .Motorni računar i ABS kompjuter celo vreme komuniciraju i na istoj CAN mreži se nalaze.
Predpostavljam da se radi o dizel motoru jer kod benzinskog motora ne postoji ova pojava tj. safe-mod.
Ti si koliko se sećam otvorio i temu da ti kočnice škripe.Možda ti kočnice prave problem i jedan točak ti blokira,pa zbog toga se pojavljuje ova greška.
Recimo da ti jedan točak blokira, ABS kompjuter uporedjuje brzinu točkova na osovini i ako primeti odstupanje ili veliku razliku u signalu , signalizira to kao grešku i automatski i motorni računar smanjuje snagu motoru.
Neka ti neko isčita Lexiom ABS modul ,pa nam napiši koja je greška ili greške u pitanju.
Ne može da ti bude pokvarena dizna a da izbacuje grešku vezano za ABS/ESP .
Nešto tu ne štima.
 

Kele

PSA Fan
Imaju i benzinci safe mod...
Ja do sada nisam imao slučaj da benzinski motor ide u safe-mod pogotovo PSA grupa koju baš dobro poznajem.Možda benzinac sa turbinom može da se ograniči ,ali ovi obični bez turbine teško.
Ko zna,moguće da postoji nešto što nisam ni čuo ni video.
 

Mrki5

Well-known member
Ne može da ti bude pokvarena dizna a da izbacuje grešku vezano za ABS/ESP .
Može kao i od regulatora pritiska . Na C5-ma mk1 sam to video, kao i kada turbina prepuni isto pali ABS/ASR i ESP .
 

dinko1981

Well-known member
Ja do sada nisam imao slučaj da benzinski motor ide u safe-mod pogotovo PSA grupa koju baš dobro poznajem.Možda benzinac sa turbinom može da se ograniči ,ali ovi obični bez turbine teško.
Ko zna,moguće da postoji nešto što nisam ni čuo ni video.
Govorim iz iskustva, 1.4 vti 2011
 

Xsahara

Member
Možeš li napisati o kom autu se radi,tj. koje je godište i motor?
Ta greška koju ti pokazuje na displeju ne bi trebala da ima nikakve veze sa diznama.Greška se odnosi na sistem protiv proklizavanja i zanošenja.
Kod tog auta kada ABS/ESP sistem ima grešku ili problem, motor automatski ide u safe-mod i smanji snagu na pola iz bezbednosnih razloga.Zbog toga imaš osećaj da motor nema snagu.Tako je fabrički rešeno .Motorni računar i ABS kompjuter celo vreme komuniciraju i na istoj CAN mreži se nalaze.
Predpostavljam da se radi o dizel motoru jer kod benzinskog motora ne postoji ova pojava tj. safe-mod.
Ti si koliko se sećam otvorio i temu da ti kočnice škripe.Možda ti kočnice prave problem i jedan točak ti blokira,pa zbog toga se pojavljuje ova greška.
Recimo da ti jedan točak blokira, ABS kompjuter uporedjuje brzinu točkova na osovini i ako primeti odstupanje ili veliku razliku u signalu , signalizira to kao grešku i automatski i motorni računar smanjuje snagu motoru.
Neka ti neko isčita Lexiom ABS modul ,pa nam napiši koja je greška ili greške u pitanju.
Ne može da ti bude pokvarena dizna a da izbacuje grešku vezano za ABS/ESP .
Nešto tu ne štima.
c4 1.6 ehdi 2014.. probacu u galeriju da nadjem sliku sa dijagnostike gdje pokazuje da je cilindar dizne ili dizna ne sjecam se sta je pisalo problem.. i cim su momci u servis zamijenili nije bilo nikakvih problema..
Ne vjerujem da bi mi u seevis 2 put mijenjali diznu a da je nesto drugo problem.. ali poci cu da pogledaju kocnice stima li sa njima sve kako treba..

Danas zapazih kad palim auto da na 2-3 sekunde stoji kao da je ugasen sistem za proklizavanje.. ne pise nista na multimediju da je iskljucen samo lampica na ono dugme lijevo od volana se upali i nakon dvije sekunde se iskljuci (nista se ne pojavljuje na muktimediju da se pali gasi, posto kadbih rucno ugasio pojavilo bi se da je ugasen sistem za proklizavanje)
c4 1.6 ehdi 2014.. probacu u galeriju da nadjem sliku sa dijagnostike gdje pokazuje da je cilindar dizne ili dizna ne sjecam se sta je pisalo problem.. i cim su momci u servis zamijenili nije bilo nikakvih problema..
Ne vjerujem da bi mi u seevis 2 put mijenjali diznu a da je nesto drugo problem.. ali poci cu da pogledaju kocnice stima li sa njima sve kako treba..

Danas zapazih kad palim auto da na 2-3 sekunde stoji kao da je ugasen sistem za proklizavanje.. ne pise nista na multimediju da je iskljucen samo lampica na ono dugme lijevo od volana se upali i nakon dvije sekunde se iskljuci (nista se ne pojavljuje na muktimediju da se pali gasi, posto kadbih rucno ugasio pojavilo bi se da je ugasen sistem za proklizavanje)
Sad ponovo pogledah isto kad upalim auto pozuti lampiza za proklizavanje i nalon sekundu dve ugasi se.. moze li neko da provjeri na svog c4 II da li se i njemu pali ili je ovo znak da ce jos jedna dizna da ode 😩
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh