Problem c4 II bijeli dim

appcontrol_1

New member
Pozdrav, nakon puta od cca 400km autoceste auto je stajao 2 dana. Upalim ga i krenem te skuzim cudan zvuk i dim. Dim izlazi lagano ali konstantno u leru a kad dam gas kolicina dima se pojacava. Također, cijelo vrijeme se čuje zvuk fijukanja ili kao da se nešto ispuhuje.
Uglavno radi se o vozilu Citroen C4 2016.g. bluehdi 100, oko 85000tkm na satu. Uredno servisiran svakih 10tkm i prije jer ne prolazim vise od toga godisnje, taman prosao tehnicki. Uglavnom, sto bi moglo biti? Je li sigurno za voziti do servisa. Kad dam gas dim se pojacava.

Da napomenem provjerio sam razinu ulja i rashladne tekucine oboje je na maksimumu.
 

appcontrol_1

New member
Bijeli dim, voda. Plavi, ulje. Crni, gorivo. Ja bi ga na šlep do servisa.
Drugim riječima ništa jeftinoo_O, čitao sam da voda zna biti uzrok ali me zbunila puna rashladna tekućina. Možda sam samo uhvatio na početku problema.
 

sir.Oliver

Well-known member
Drugim riječima ništa jeftinoo_O, čitao sam da voda zna biti uzrok ali me zbunila puna rashladna tekućina. Možda sam samo uhvatio na početku problema.
misliš reći da ti je puna posuda antifriza ? ako da , imaš sistem pun zraka . uglavnom , dihtung glave je KO
 

appcontrol_1

New member
misliš reći da ti je puna posuda antifriza ? ako da , imaš sistem pun zraka . uglavnom , dihtung glave je KO
Mislim da je antifriz do oznake MAX, otvorio sam posudu. Normalno se otvara i nema nikakvih primjesa i slično. Dihtung da ode već na 85000km o_O. Znači da zovem vučnu. Koliko dođu takvi popravci cca.
Pregledaj crijeva od turbine do intercoolera
Nisam ništa neobično primjetio ali nisam ni strucan tako da moguće.
 

Mrki5

Well-known member
Pozdrav, nakon puta od cca 400km autoceste auto je stajao 2 dana. Upalim ga i krenem te skuzim cudan zvuk i dim. Dim izlazi lagano ali konstantno u leru a kad dam gas kolicina dima se pojacava. Također, cijelo vrijeme se čuje zvuk fijukanja ili kao da se nešto ispuhuje.
Uglavno radi se o vozilu Citroen C4 2016.g. bluehdi 100, oko 85000tkm na satu. Uredno servisiran svakih 10tkm i prije jer ne prolazim vise od toga godisnje, taman prosao tehnicki. Uglavnom, sto bi moglo biti? Je li sigurno za voziti do servisa. Kad dam gas dim se pojacava.

Da napomenem provjerio sam razinu ulja i rashladne tekucine oboje je na maksimumu.
Proveri creva od turbine do usisne grane, negde pušta vazduh . Upali auto neka radi, prestaće taj dim ako je od DPF (filtera). Nije to neki kvar.
 
Posljednje uređivanje:

appcontrol_1

New member
Proveri creva od turbine do usisne grane, negde pušta vazduh . Nije to neki kvar.
Radi toga bi se i dimilo? Nisam rekao da je dim smrdljiv ne znam po čemu samo znam da ga ne zeliš udisati😅
Ima neko ideju kako da objavim video ovdje vjerojatno bi pomoglo.
 

Mrki5

Well-known member
Radi toga bi se i dimilo? Nisam rekao da je dim smrdljiv ne znam po čemu samo znam da ga ne zeliš udisati😅
Štipa za oči ? :LOL: Hoće ako više ubacuje goriva.
okom aktivne regeneracije, višak goriva se automatski ubrizgava, po programiranoj šemi kompjutera automobila, kada filter dostigne gornju granicu (obično oko 45%). To podiže temperaturu izduvnih gasova, omogućavajući sagorevanje čađi iz filtera. Međutim, ako je putovanje kratko, mogu se pojaviti problemi i proces regeneracije možda neće biti dovršen što vodi do delimično zapušenog filtera.

U takvim slučajevima bi trebalo da se uključi lampica upozorenja na instrument tabli. Najbolji način da se to reši je da vozite najmanje 10 minuta, održavajući brzinu od preko 60 km/h

Ako je vaše vozilo u aktivnoj regeneraciji, trebalo bi da primetite sledeće:
• Rashladni ventilatori rade
• Menjanje zvuka motora
• Povećana obrtaja u leru
• Vrući, oštar miris izduvnih gasova
• Neznatno povećanje potrošnje goriva
• Deaktivacija automatskog zaustavljanja / pokretanja
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Well-known member
Tak motor kada radi regeneraciju ne mjenja ispuh miris ostaje isti samo je toliko vruć ispuh da se možeš opeći ako ruku staviš na ispuh meni trava izgorila kad je auto radio regeneraciju na travnjaku.
 

Milosh

Test
Trava ili baš trava trava? :D

Nagađamo, ali neke od stvari možeš sam provjeriti, kako su ti drugi članovi rekli. Mene bijeli dim podsjeća na period kad su mi injektori bili otišli od vode u gorivu. :rolleyes:
 

Mrki5

Well-known member
Trava ili baš trava trava? :D

Nagađamo, ali neke od stvari možeš sam provjeriti, kako su ti drugi članovi rekli. Mene bijeli dim podsjeća na period kad su mi injektori bili otišli od vode u gorivu. :rolleyes:
Evo kako radi.
 
Posljednje uređivanje:

appcontrol_1

New member
Evo update...injektor adblue tekucine je otisao i on je razlog zvuka šuštanja kao i dimljenja. Sad kad ga zamjene vidjet ćemo da li postoji još negdje problem.
Evo update...injektor adblue tekucine je otisao i on je razlog zvuka šuštanja kao i dimljenja. Sad kad ga zamjene vidjet ćemo da li postoji još negdje problem.
Problem riješen, kako mi je majstor rekao injektor se pokvario i cijelo vrijeme je punio dpf adblue-om. Dpf se zapunio i počeo dimiti. Zamijenjen je injektor i napravljena regeneracija dpf-a. Sad je sve u redu. Ali da je dimilo i izbacilo bijelog taloga bome je.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh