C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Sad sam s puta. Temperatura rashladne stalno 78-80, bilo da vozim 120 autocestom ili 60 otvorenom. Bilo da je vani 5°C ili -6°C. U autu 24.
Ne razumijem.

A na leru ga pusti do 105 kad upali ventilator. Ne razumijem stvarno.
 

Cutac

Prèkaroš
Upravlja ECU. Ali ne vidim zašto bi ga držao na 80, ako je radna temperatura 105.
Plus što ga na leru pusti do 105.

A recimo jučer sam vozio 120, ugasim tempomat, bez gasa na odmorište, temperatura pala do 76, čim sam stao, popela se na 80 i ostala tako.
 

Milosh

Test
Ali ne vidim zašto bi ga držao na 80, ako je radna temperatura 105.
Plus što ga na leru pusti do 105.
Možda je logika sledeća: kad ECU vidi da se motor koristi i da je opterećen, drži temp na 80 što je dovoljno toplo a opet pruža veliku sigurnosnu marginu u slučaju velikog povećanje opterećenja, ili otkazivanja nečega. Ako bi držao na 105, možda sistem ne stigne dovoljno brzo reagovati da spriječi porast do 120 (što je previše). Ovako je uvijek u sigurnoj zoni. A kad se motor ne koristi, onda pusti da dođe na 105.

Uglavnom, vozi to i ne zamaraj se glupostima. Ja sam cijelo vrijeme mislio da ti ganjaš čisto mehanički savršen termostat, ali pošto njime upravlja ECU, tu je umiješana Francuska logika, a na to niko pametan ne treba trošiti energiju.
 

Cutac

Prèkaroš
Tako i ja pretpostavljam da radi.
Sad dok je hladno svakako neću ništa raditi, ali budem pratio kad zatopli kako je.

Ali gledam da ako radi grijanje, nema nekih problema.
 

Cutac

Prèkaroš
169 tisuća kilometara, 1000 do servisa, pa ću uz ulje i filter naručiti i termostat. Vernet, 500 kuna, otvara na 102°C (ostali otvaraju na 105°C). Najjeftiniji, a Vernet, vjerujem da neće biti problema. Definitivno će biti bolji od pokvarenog Faceta. Da se radujem tome, stvarno ne, ali putem ću očistiti spojeve sajli i selektora na mjenjaču, možda se sredi problem šaltanja u brzine kad je hladno. A imam od prije SWAG nosač getribe pa ga možda zamijenim ako trenutni ne bude u reprezentativnom stanju.

Osim toga, nisam ga oprao ove godine, ako dobro pratim, ali ne radi mi probleme. Prekjučer je vozio petero ljudi, sjeo je toliko da je vanjski rub gume bio iza blatobrana. Ali i takav je nagurao 176 km/h. Mislim da je imao još, ali su žene bile vidno uznemirene pa sam prestao i vratio se na svojih dobrih starih 110.
Malo troši i sa 170 tisuća, neki dan sam SK-ZG-SK sa malo vožnje po kolonama imao 5.7 prosječnu potrošnju. 90 otvorena, 120 autocesta, grad laganini. Sa trenutnim stanjem gospodarstva, definitivno ga ne prodajem nego mijenjam ulje i termostat i samo teram.

A baš mi muka dođe kad pomislim na zamjenu termostata... Imam dosta posla sad neko vrijeme pa ću morati vagati hoću li lijep dan iskoristiti za druženje na otvorenom ili za psovanje pod haubom.

EDIT: Moram i dizne na čišćenje, ali ne da mi ih se skidati jer su iza zakopane u grobu, dok ih skinem će šaka trunja upasti u cilindre.
 

Cutac

Prèkaroš
Onda ga držiš kod sebe do Ciosa?
Generalno da jer mi se sa ovakvom situacijom u svijetu ne daje 200 tisuća kuna za veći ekran i LED svjetla.
Jedino što ne bih vozio 10 godina star auto onda, ali jbg, imam ih dovoljno da ću valjda izgurati par godina da ne ostanem bez prijevoznog sredstva :D


Jednostavna odluka. :) :zvukotvaranjahaube:
Tako će i biti :)
 

Cutac

Prèkaroš
Sad sam se vratio iz ZG, jep, antifriz ne ide preko 71°C.

E sad, budući da je novi 500 kuna, razmišljam da ipak zamijenim c4. Novo vozilo bi manje trošilo, ne bi imao problema sa gužvama u gradu, ali ne znam točno koliko bih mogao bez klime preko ljeta. Zamijeniti c4 Ducati Monsterom, hmm :unsure:
 
Na vrh