Greške P2244 i P2196, C4 1.6 Vti, osjeti se benzin

mali_BB

Active member
Od kad je zima krenula pri hladnom startu mi se osjetio na par minuta benzin, nakon nekoliko minuta nije se više osjetio. Danas ga palim i upali mi check engine grešku i izbaci 2 greške: P2244 i P2196. I benzin se strašno osjeti i kad je vruč auto. Utjerao sam auto u garažu i baš se osjeti. Po greškama to može biti 100 stvari (uglavnom oko omjera zraka i goriva) pa tražim savjet odakle da krenem.
P2196 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - signal stuck rich
P2244 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - reference voltage, performance problem
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
1607280546088.png

1607280634271.png

Koliko ja kopčam, zbog nečega jedna lambda ne radi kak treba i to jebe ECU i posljedično imaš prebogatu smjesu.
 

mali_BB

Active member
Koje vrijednosti trebam gledati i u kojem rangu trebaju biti? Vidim da ljudi prate i Fuel Trim. Najlakše bi mi bilo izmijeniti lambdu ako je to. Da li može biti nešto u protoku zraka? MAF?
Lambda 1 ne daje na dijagnostici nikakvu voltazu. Mrtva. Benzin se osjeti da je to za nevjerovati koliko smrdi. Nisam uspio otpor lambde sa multimetrom izmjeriti jer ima 6 konektora. Nemam pojma koja dva trebam spojiti pa ako netko zna neka javi. Za sad sve ukazuje na lambdu. Bosch s popustom 541kn.
Ispravak. Ima 5 žica
 
Posljednje uređivanje:

Memphis

Active member
Stavi lambdu jedan ... prati voltažu ... mora skakat od 0,2-0,9v kad se povuće vremenski razmak moraš dobit amplitudu na 0,45v sredina. Auto mora biti na radnoj temp bez toga ništa. MAF nema veze sa time ...

Vjerojato je riknula jer sve ukazuje na to ... ak budeš sam mijenjao nemoj novu slučajno dirat prstima.
 

Dalibor

Dado Tornado
u vožnji treba sa dijagnostičkim alatom popratiti sve parametre lambda sondi, adaptcije injektora i smjese, kao i grubost rada svakog cilindra.
postoje široko i usko pojasne sonde, pa tako i one koje će imati 0 V signal ko normalu kada je u ispuhu previše goriva.
na necitroenu recimo imam sondu prije katalizatora koja najčešće pokazuje signal od 1,5 do 2,1 V, i nakon kata koja pokazuje od 0 do 0,8 V.

...ali ako na ispuh toliko osjetiš gorivo, cijelo vrijeme i kada se motor zagrije, najprije da treba obratiti pozorost na injektore
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Vjerojato je riknula jer sve ukazuje na to ... ak budeš sam mijenjao nemoj novu slučajno dirat prstima.
Zašto ne?
Malo preciznije o sondama,preneseno sa Lambda sonda i sve što trebate znati o njoj — K DIJAGNOSTIKA
Vrste LAMBDA SONDI
Postoje dvije osnovne vrste lambda sondi prema tipu signala koji daju na izlazu: dvostupanjska lambda sonda i širokopojasna lambda sonda.

Dvostupanjska lambda sonda može evidentirati samo da li je smjesa u bogatom (λ < 1) ili siromašnom radnom području (λ >1).Točnu vrijednost faktora zraka ovom sondom nije moguće odrediti. Reagira na sadržaj kisika u ispuhu, a njena karakteristika je skokovita promjena napona upravo u stehiometrijskom području λ = 1.

Širokopojasna lambda sonda može emitirati signal proporcionalno zaostalom sadržaju kisika u ispušnom zraku. Tako za razliku od dvostupanjske lambda sonde može precizno odrediti količinu kisika u ispuhu, a time i lambda faktor.

dijagram lambda senzora
 
Posljednje uređivanje:

mali_BB

Active member
Promijenio sam Lambdu, stavio sam Bosch. Greška se više ne pali. Nekoliko puta sam gasio palio auto, vozao ga. Dijagnostika niš ne pokazuje. Ni gorivo više ne osjetim. Ne želim se pre rano radovati, jer kod auta se nikad ne zna, osobito kad sam radiš i dijagnosticiraš kvar. Morao sam posuditi od jednog mehaničara iz citroena gedoru za lambdu. Nema šanse ju izvaditi bez tog alata zbog one aluminijske toplinske zaštite. Vidjet ću još sutra pri hladnom startu. U svakom slučaju sam za skoro 600kn lakši a bogatiji za još jedno iskustvo :D
 

szahtila

Well-known member
Nemaš, kaj to je to ...


Zato jer je osjetljiva i ne dira se isto kao žarulja ...
Osjetlhiva na šta? Radno okruženje joj je, odnosno počinje raditi tek oko 350 stupnjeva. Nije ti to halogena žarulja pa da će zbog otisaka prstiju imati mrlju
 

Memphis

Active member
Osjetlhiva na šta? Radno okruženje joj je, odnosno počinje raditi tek oko 350 stupnjeva. Nije ti to halogena žarulja pa da će zbog otisaka prstiju imati mrlju
Na sve. Ne diraš ju, ne mažeš ju, ne špricaš po njoj jer je kontaminiraš. Bez obzira na kojoj temp radi.

btw. halogena žarulja se ne dira prstima radi mrlja već zato kaj joj time skraćuješ radni vijek.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Nije ti to halogena žarulja pa da će zbog otisaka prstiju imati mrlju
Mrlja od masnoće s prstiju pocrni i sprječava isijavanje topline. Nastaje dodatno zagrijavanje koje joj skraćuje vijek. U nekim uputama piše kako "mogu eksplodirati, ako ih se dira prstima" što nije sasvim točno. Ovo prvo je pravi razlog.
 

szahtila

Well-known member
Mrlja od masnoće s prstiju pocrni i sprječava isijavanje topline. Nastaje dodatno zagrijavanje koje joj skraćuje vijek. U nekim uputama piše kako "mogu eksplodirati, ako ih se dira prstima" što nije sasvim točno. Ovo prvo je pravi razlog.
Tako je. Što se tiče zagrijavanja, problem je kod većih cijevi( 1000 W i više). Problem se javlja u trenutku paljenja i naglog zagrijavanja. Ukoliko je cijev zaprljana, zagrijava se i isteže nejednakomjerno što može dovesti do pucanja i implozije.
Što se tiče lambda sonde, može se dirati cijelom površinom dio koji je izvan ispuha ali i dio koji ulazi u ispuh. Aktivni dio sonde nalazi se unutar čahure koja ima rupice za protok ispušnih plinova te je time zaštićen od mehaničkih oštećenja kod rukovanja (montaža-demontaža). Naravno da sondu ne treba podmazivati, sprejati ili saftati bilo kakvom mašću. Kod motora sa neispravnim podešavanjm smjese (prebogata) može doći do začepljenja rupica na čahuri tj. karbonizacije ugljika iz goriva i(li) ulja. Obično pomaže sredstvo za čišćenje EGR ventila ili ultrazvučno čišćenje. Kod ponovne montaže nakon čišćenja trebala bi biti suha
 
Na vrh