Greška motora - P2084

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
I krećemo...:D

Taman sam ga bio neki dan pohvalio, i eto to mi je hvala. Prva greška u ovih cca 16k km što se družimo. Da nije moglo bez toga, mamicu mu hahaa!
Do sad nikakvih problema, ali od subote navečer me se sjetio da dugo nisam natipkao nikakav post na forumu, pa mi sa jednom greškom dao šansu da to ispravim. :D
Velim @toma: "Nemoj da hvalis citroena za:cenzura::cenzura::cenzura:at ce te 😂" mislim da je u pravu.

Ugl. vozim se kakvih 20ak min i na autocesti najednom božićno drvce i techno party, pali se check engine i service lampice, sve tuli, posjeti servis itd. Stanem u zaustavnu traku sa strane, probam informatički napraviti 'reset', ali bezuspješno. Dignem haubu, da ne bi možda čuo/vidio/pomirisao nešto čudno, ali ništa. Reko kaj sad...nastavim dalje, auto vuče dalje normalno (barem prvo vrijeme), kaj bu bu.
I niš napravim još 50ak km, dođem doma u pol 3 ujutro, tražim po pola kuće i garaže mali OBDII skener s eBay-a za 3 ojra...i na kraju se sjetim da je već u autu, ali nebitno...fun times.
Spojim ga bluetoothom na Torque (Lite) aplikaciju (https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torquefree&hl=hr) na Andoridu i očita mi grešku:

Proguglao sam malo kod sa linka i našao ovo:
https://www.obd-codes.com/p2084
Pa bi se dalo zaključiti da je to zbilja EGT (Exhaust Gas Temperature) senzor ilitiga senzor ispušnih plinova.
Sad me zanima jel se netko malo bolje kuži u to, da mi provjeri kataloški za to.
Na Citroen Serviceu za VIN: VF7NCRHE8EY574868, sam našao da bi to bio kataloški:
1618 KP - GAS TEMPERATURE SENSOR, ako sam dobro gledao, a mislim da jesam.

Bio sam kod mehaničara, spojio se on sa malo jačom dijagnostikom, isto mu je očitalo, obrisao grešku i nije se palila kojih 10ak kilometara i onda se opet vratila kada sam dodao malo gasa.
Primjetio sam danas da ima i kao neki 'safe/limp mode' zbog toga, otprilike u 3.-4. i višim brzinama i kada se malo zagrije...ne da sav gas bez obzira na položaj papučice (max. 50-60% snage), da se očuva valjda.

Zvao sam i CiB Commerce za taj dio, pa vele da bi cijena bila oko somića za taj senzor, s tim da, logično, ga još moraju i naručit izvana, pa treba barem jedan radni dan da dođe nama...tako da ću vjv otići još do autoelektričara i onda odlučiti jel naručujem senzor ili ćemo neš drugo smisliti...

Nemam baš neke mogućnosti solo to ić probavati ommetrom kao što je na gornjem linku opisano...nažalost. :D

Bit će update.

P.S.
Ima netko pristup ovome? :thinking:
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Cutac

Prèkaroš
Koje je tvoje pitanje?
Ako ti kaže da je nešto krepalo, 99.9% da je krepalo. Ištekaj konektor i malo isperi i ako se nastavi, uzmi novu sondu i zamijeni ju. Ako si skeptičan možeš vidjeti njeno očitanje u Diagboxu.
Jedino što možeš "smisliti" jest da blindiraš konektor otpornikom, ali to je...

https://docdro.id/kfy5GHd
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Koje je tvoje pitanje?
Imam li dobar kataloški? Ako već naručujem, da dobro naručim.

Ištekaj konektor i malo isperi i ako se nastavi, uzmi novu sondu i zamijeni ju.
To bi, ali moram nać nekog s grabom ili dizalicom, od ispod moram do nje koliko sam polovio...

Upravo mi @toma kaže za Lexiu/Diagobox, i baš sam mu rekao da bi si to i sam nabavio da sam uspio starog nagovorit da uzme C2, a ne A3.
Onda bi dvorište bilo od C2, preko C3 do C4 :D
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Otiso je kabal senzora garant, to je poznata greska kod tih senzora,struzu od karoseriju i progule se zice. Inace senzor je obicni termistor sa dvije zice. mjenja mu se otpor sa promjenom temperature, pa obicnim multimetrom mozes mjerit promjenu otpora pri razlicitim temperaturama. Posto element u senzoru dosta rijetko pregori, ja bi na tvom mjestu isjekao osteceni dio kabla i zamjenio ga novim istog ili veceg presjeka, nikako manjeg, i preko toga navukao termootpornu navlaku i rijeseno za 25,99 kn. Kabel obavezno zalemit ako se upustis u to. Ovdje je ispravan postupak lemljenja.

[ame]https://youtu.be/6EiIDNEiB_U[/ame]
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Mali update.
Nije mi jučer vrag dao mira i zavukao sam se pod auto i imam kaj za vidjeti (I guess...):




Žice ne izgledaju baš bajno presavijene...čak štoviše, ova kod senzora je našpanana do boli, ne izgleda mi kao da bi tako trebalo biti :thinking:

Znači...prije nego sam išao ispod, vozio sam auto, greška je bila. Ugasio ga, otišao ispod, promrdao žice, upalio, i dalje je greška bila, ugasio ga. Popio sok kod susjeda, upali auto - greške nema. Vozio se par kilometara opet se upalilo.

Danas ću pokušati osloboditi te žice i malo 'odšpanati' ovu na samom senzoru, pa vidjeti kako će se ponašati.

We got the culprit! :twisted:


Na spoju samog senzora/sonde i žice/bužira je lagano oštećeno, što se vidi na slici. Nakon što sam oslobodio žicu (prethodni post gdje je "S") i poravnao je ,te učvrstio sa vezicom, da se i dalje ravno drži, a opet labavo, obrisao sam grešku i otišao na testnu vožnju. Prvo par kilometara lokalno, a onda i na autocestu do Buzina i natrag. Sve je prošlo ok i bez daljnje greške ili pojave check engine lampice. :cool:
Mislim da zbog topline od ispuha ne bude problema sa vezicom da se ne rastopi i sl...ima okolo i onaj heat shield i nije preblizu samom auspuhu.
Super stvar je kaj sam to skužio, našao i riješio, ali je ovo samo temporary fix...izgleda da će ipak trebati nova sonda zbog tih žica...ali barem znam da je sonda ispravna :D

Nadalje, zanimljivo mi je kako je bila napeta ta žica...kao da sam ju sa nečim pokupio i otrgnuo potencijalni plastični nosač, ako je bio na ovom mjestu (sumnjiva rupa) koji je to možda držao da ne bude pod 45 ili Ili da je nešto oko motora palo na nju i povuklo je naprijed i našpanalo...tko će ga znat :thinking:


Ugl, hvala nemo26 na ideji, reko idemo vidjeti te žice...bemti francusku elektroniku...a Cutac, ne treba odmah sve mijenjati, može malo i pričekati :D

Sve u svemu vozimo se dalje, sljedeći update će biti ako bude i dalje za:cenzura::cenzura::cenzura:avalo pa će se mijenjati.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
O majku im, nevjerojatno da moze biti tako isfušareno...
Mislim da nije isfušareno, ali definitivno je slabo rješenje...jer ti 'clipovi' plastični loše drže, zbilja mislim da sam ili zakačio ili da se nešto dogodilo...a ne mogu se sjetiti da sam išao nekud kroz travu/granje/nešto treće...

Sumnjam, nisam još vidio ovakvo tvorničko riješenje na Citroenu
Živo me zanima kako je u originalu
 
Na vrh