Protočni lonac

zoran37

New member
Moguce, ne znam tocno kakva su bila rjesenja na starijim citracima, al kat ima sigurno ako je prosao eko-test.
Xantija je velik auto, to na tim novim i malima su napravili zato da ako mjenjaš kat. moraš i granu tak da je skuplje a isto ako mjenjaš granu moraš i kat. a tu je i lamda sonda pa nakupi se toga.
Katalizator postoji na takvim autima, bio je i na mojoj xantiji ali je izrezan i stavljena cjev samo.
Eko test se napravi sa kojom kunom kraj mjenjača to sam ti već napisao.
 

1587 VTS

New member
Eto koliko se ti kužiš u mehaniku.
Necu ti zamjerit jer ne znas s kim pricas ;) Svasta bi mogao napisat, al znam pravila pristojnog ponasanja i necu vrijeđat.
Lampica ne svjeti jer nema zašto svjetlit jer lamda sonda je bila i sad je prije katalizatora i ispušni plinovi su ok, eko test nebi mogao proć al uz koju kunu kraj mjenjača sve se napravi.
Za tvoju informaciju, lambda sonda ima dva senzora i jedan stoji prije kat-a, a drugi iza istog i zbog toga se upali signalna lampica kad katalizator rikne ili se izvadi. To sta ga tvoj mozda nema, ja nisam duzan s tim bit upoznat - ko zna sta je taj auto prosao i ko je svoje prste u njemu imao.
A sta mislis kako ja prolazim eko-test bez katalizatora? Samo prethodno se nisi s tim pohvalio, na osnovi cega je proizasao drukciji zakljucak.
Xantija je velik auto, to na tim novim i malima su napravili..
Zasto imam dojam da si opterecen pojmom velicine? :D
 

deda

New member
Xantia nema dvije sonde,samo jednu prije katalizatora,pa zbog toga se niš ne događa kada se on skine,auto ide puno bolje,malo više bući,ali eko test je porazan,a to ionak nema veze,jer je bezolovni benzin i katalizator obićna sprdačina autoindustrije.
 

zoran37

New member
Necu ti zamjerit jer ne znas s kim pricas ;) Svasta bi mogao napisat, al znam pravila pristojnog ponasanja i necu vrijeđat.

Za tvoju informaciju, lambda sonda ima dva senzora i jedan stoji prije kat-a, a drugi iza istog i zbog toga se upali signalna lampica kad katalizator rikne ili se izvadi. To sta ga tvoj mozda nema, ja nisam duzan s tim bit upoznat - ko zna sta je taj auto prosao i ko je svoje prste u njemu imao.
A sta mislis kako ja prolazim eko-test bez katalizatora? Samo prethodno se nisi s tim pohvalio, na osnovi cega je proizasao drukciji zakljucak.
Ma piši šta hoćeš, ne muči ne to, ti zatrubio sa eko testom i lampicama u autu. Xantia nema dva senzora, ima jednu lam. sondu prije katalizatora i to je sve, xantija je iz 1998 godine, nije to sad ova nova nadrkavalica na kojoj kad ode neka sitnica prosvjetli sve ko božićno drvce.
I za tvoju infornaciju svi STARIJI auti su rađeni na tom principu, iza grane je sonda a dalje iza nje je katalizator. Imao sam lanciu themu prije godinu dana iz 1994 i ista tvar i na njoj sa tim da sam JA osobno izvadio katalizator jer je zvonio unutra, točnije raspao se i davio je auto i zavario sam samo cijev i nikakvih problema sa lampicim od ispušnih plinova nije bilo.
 

Dalibor

Dado Tornado
moj ax nema nista osim zadnjeg lonca,ma stavit cu samo protocni pa cu vidjet :)
ubit ćeš 1.1 motor i baciti lovu na neki lonac renomirane marke.
postoje domaće firme koje se bave izradom ispuha. uzmeš običan protočni lonac, i stavi srednji normalan lonac. sve skupa će ti izać manje love nego da staviš protočni poznate firme.
i razmizli kako će AX izgledati sa bazukom straga ko one japanske drifterske kante.
ako nećeš prdaljku savini nastavak dolje, da ti se od tla izgube visoki tonovi koje obično imaju mali gradski auti sa malim motorima.

možeš si lijepo srediti auto za niti 400kn. imat ćeš šusa na niskim okretajima i lijep zvuk.
 

RI-222

Member
ovaj lonac sam samo stavio kao primjer ne bi uzeo tako sirok,a za ispuh cu se raspitat u firmama koje se bave s time jer ne zelim napravit glupost.
 

deda

New member
1,1 motor samo sa zadnjim protoćnim loncem,znaći do njega niš,samo cijev ide ko sumanut,čak se ne ćuje baš previše.Jedino je malo bućan na autoputu kod većih brzina jer se čuje zvuk ispod poda.Niš se neće dogodit motoru,a time dobije preko 10 konjića.Probaj vidjećeš.
 

zoran37

New member
aha znaci ako sam dobro skuzio,samo da skinem onaj lonac i to je to,meni buka nije problem samo da ne izgubi snagu:D
Ak ti buka nije problem onda sve lonce van i samo cjev do nazad i gas. Ak oćeš i dobar zvuk onda nekom ko se bavi sa tim da ti složi dobar dimnjak, primjerice Kucelj radi dobre dimnjake za motocikle ali radi i komplet dimnjake za aute pa vjerovatno i ispušne grane i kad ti to složi auto će se čut a neće bit puno novaca kao recimo neke poznatije marke.
 

deda

New member
Ne može biti bez zadnjeg lonca,murja bi skinula odma tablice s auta,a time niš nebi dobio.Èak i za onog tko bi bio autu,buka bila bi nesnosna.
 

RI-222

Member
znaci vjerojatno skidam taj lonac i onda ostaje samo cijev nemam sta izdubit svejedno bi je skidao da idem stavljat nesto drugo.hvala:D
 

zoran37

New member
Ne može biti bez zadnjeg lonca,murja bi skinula odma tablice s auta,a time niš nebi dobio.Èak i za onog tko bi bio autu,buka bila bi nesnosna.
A ja to znam ali ako on misli da se tak može vozit nek se vozi a vozit se može dok ne naiđe na nekog nadobudnog šintara koji će mu skinut tablice, rekao je da mu buka ne smeta. :thinking:
 

RI-222

Member
ako me sjebe murija bit ce ax za brdo ili autocross hh, sad gledam malo na netu razmisljam da odem do lastovcica pa da mi oni srede to sve mozda najpametnije?:confused:
 

deda

New member
Neće se moć tako vozit,buka je prestrašna,a i bacao bi plamen na auspuh.Nije bit da se dere bez veze,ubili bi ga susjedi i svagdje gdje bi prolazio,a nema svrhe.
 

Ciki vts

New member
a time dobije preko 10 konjića.Probaj vidjećeš.
Ovo je jednako i onoj da danasnje karosrije nisu pocincane.


Molim Vas cijenjeni administratori da ovaj smajl ubacite na forum jer ovo vise nema smisla.

Ak ti buka nije problem onda sve lonce van i samo cjev do nazad i gas.
Vjerojatno shvacas (ali najvjerojatnije ne) sto se dogada sa atmosfrercom kad mu stavis cijev bez lonca.

Venturijeva cijev, potrazi na google.com

Jel oni za TU5 rade 4-2-1?
Naravno ;) ali onda lambda malo drugacije radi ;)
 
Na vrh