BX - iskustva s potrošnjom

Koliko vam trosi BX? Iskreno!


  • Total voters
    8

Sale123

New member
meni je žao ko budali što nisam kupio bx-a disela :mad: , umjesto ovog benzinca....

lož ulje je još uvijek oko 7kn :D
 

fullcool

New member
Vi ocito niste vidili kako ide BX 1.8 TD, skida sve ove mlađahne Astre GTC i slicna vozila :D
moj bx je bio 18 td, ide a malo troši.

4000 mi ne zvuči puno za ugradnju plina, tvoj je sa karburatorom jel?
samo računaj da na plin nećeš ništa uštedit, trošit ćeš isto na gorivo ali ćeš se više vozat:D ista stvar i sa dizelom. znači tih 4000kn, nećeš nikad vratiti, ali ćeš za uzvrat vidjeti puno više lijepih mjesta po lijepoj našoj jer ćeš se više vozati okolo.
ljudi čuvajte bx, to je auto koji najviše daje za uložene novce u njega, ja sad imam xantiu i vozim oko 150kg više sa sobom nego kad sam vozio bx-a, a motor isti, šta ja imam od tih 150kg viška:confused:
 

Sale123

New member
moj bx je bio 18 td, ide a malo troši.

4000 mi ne zvuči puno za ugradnju plina, tvoj je sa karburatorom jel?
samo računaj da na plin nećeš ništa uštedit, trošit ćeš isto na gorivo ali ćeš se više vozat:D ista stvar i sa dizelom. znači tih 4000kn, nećeš nikad vratiti, ali ćeš za uzvrat vidjeti puno više lijepih mjesta po lijepoj našoj jer ćeš se više vozati okolo.
ljudi čuvajte bx, to je auto koji najviše daje za uložene novce u njega, ja sad imam xantiu i vozim oko 150kg više sa sobom nego kad sam vozio bx-a, a motor isti, šta ja imam od tih 150kg viška:confused:
Sa tih 150 kg viška si dobio na sigurnosti u sudaru - barem bi Xantia trebala biti jača od Bx-a u sudaru.
 

fullcool

New member
Sa tih 150 kg viška si dobio na sigurnosti u sudaru - barem bi Xantia trebala biti jača od Bx-a u sudaru.
baš suprotno, teži zadnji kraj utječe na jače deformiranje prednjeg kraja, a ti sjediš između:( teoretiziram samo:cool:
za pravo stanje treba vidjeti crash testove, ali znam da je bx dizajniran kompjuterima najjačim u to vrijeme, i jako je kruta karoserija, staviš ga na klocne dijagonalno, npr. prednji desni kraj i zadnji lijevi, i nema nikakvo uvijanja. to kad napraviš drugim autima ne mogu se vrata otvorit kolko se uviju, mislim na aute iz tog vremena.

i da onih 150kg te također nastoje izbaciti iz krivine, i smetaju kad kočiš:grin:
 

Sale123

New member
baš suprotno, teži zadnji kraj utječe na jače deformiranje prednjeg kraja, a ti sjediš između:( teoretiziram samo:cool:
za pravo stanje treba vidjeti crash testove, ali znam da je bx dizajniran kompjuterima najjačim u to vrijeme, i jako je kruta karoserija, staviš ga na klocne dijagonalno, npr. prednji desni kraj i zadnji lijevi, i nema nikakvo uvijanja. to kad napraviš drugim autima ne mogu se vrata otvorit kolko se uviju, mislim na aute iz tog vremena.

i da onih 150kg te također nastoje izbaciti iz krivine, i smetaju kad kočiš:grin:
Slažem se da je lakši auto agilniji po zavojima ima bolje ubrzanje, manja potrošnja itd., sve to stoji ali teži auto bi trebao imati ojačanu šasiju i time je sigurniji u sudaru.

Da se Bx sudari sa Xantiom ja bi se kladio na Xantiu
 

ExOduS442xb

Racing
Ipak se moram sloziti sa Saletom, koliko god meni BX bio drazi auto od Xantie, ona je modernija, sofisticiranija, i po nekoj logici bi trebala biti sigurnija?

Ista klasa, novi model.

Da, moj je karbus, dvogrli Solexov karburator. A sunce mu, od 1og mjeseca sam napravio 6000km, na 9k cu mjenjat ulje, ovim tempom za oko 3mjeseca. Prelazim dosta km pa sam kontao da bi mi se ugradnja isplatila za oko 2g.

A volim vozit na benzin, auto je strašno agilan a reakcija na gas papucici je fenomenalna bez kašnjenja, sve ove štednje me plaše, da u konačnici zbog toga ne ubijem auto.
 

Dalibor

Dado Tornado
Vi ocito niste vidili kako ide BX 1.8 TD, skida sve ove mlađahne Astre GTC i slicna vozila :D
i ZX 1.9D sa 90KS ima šprint do 100tke za manje od 10 sek., pa čitam danas test c4 sa 120 benzinskih konja kako ima do 100tke preko 10sek :D
 

1587 VTS

New member
Saxo 1.6i 16v VTS 88 kW 0-100 = 7.7s. Kakva je to vozilica, dobra stara skola, da mi ga je samo jednom provozat :stovanje:
 

Grga

New member
prvi dojmovi nakon ugradnje još prednjeg lonca koji je falio:

Do Jastrebarskog i malo okolo okolo i nazad do Zagreba(111km), po staroj Karlovačkoj, uglavnom 4. i 5. brzina, potrošnja ispala 9 litara.
 

Grga

New member
Novo mjerenje po Zagrebu ispada 12L/100 km. Na putu do Krka cca 200km ispada 7,5 L/100(autoput 110-120, lokalna po Krku 70-80km/h).

Zaključak: može to i niže samo da smanjim promjer ispušne cijevi jednom(sa 55mm na 50) i stavim zadnja 2 lonca sa više komora kak i ide tvornički. Onda bi trebao pasti na 6,5 otvoreno i 10 grad.
 
Na vrh