Gajnice citroen

kgmax

New member
Mislim da si u pravu. Možda se sve zagubi u prijevodu sa engleskog. http://www.citroencarclub.org.uk/drupal/node/36

Na You tubu Xantia activa http://www.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4

To je baš to što što dobiješ kad pritisneš daj prekidač. Ravna te u zavojima i voziš kao po tračnicama. Obična Xantia to nema.

Kada je izašla Activa onda je Citroen počeo stavljati i oznaku Activa na aute. Ona je osim što ravna naginjanje u zavojima imala mogućnost i ravnjanja prilikom kočenja.

Znam da se na netu ovo sve krsti na razne načine. Netko ovo zove activa negdje piše hydractiva. Ja sam se vodio po tvrdnjama nekih servisera. Možda su se oni krivo izrazili, neznam.

Ovo je link na jednu odličnu stranicu o hidraulici http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/hydraulics-1.html

No kako bilo moja je, i ja je volim!
 

fullcool

New member
Mislim da si u pravu. Možda se sve zagubi u prijevodu sa engleskog. http://www.citroencarclub.org.uk/drupal/node/36

Na You tubu Xantia activa http://www.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4

To je baš to što što dobiješ kad pritisneš daj prekidač. Ravna te u zavojima i voziš kao po tračnicama. Obična Xantia to nema.

Kada je izašla Activa onda je Citroen počeo stavljati i oznaku Activa na aute. Ona je osim što ravna naginjanje u zavojima imala mogućnost i ravnjanja prilikom kočenja.

Znam da se na netu ovo sve krsti na razne načine. Netko ovo zove activa negdje piše hydractiva. Ja sam se vodio po tvrdnjama nekih servisera. Možda su se oni krivo izrazili, neznam.

Ovo je link na jednu odličnu stranicu o hidraulici http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/hydraulics-1.html

No kako bilo moja je, i ja je volim!
hydractiv je tip ovjesa koji ima xantija, može biti obična hidraulika ili upravljana računalom koja se hydractiv. prekidač ti služi za prebaciti iz normalnog moda u sportski mod, time dobiješ tvrđi ovjes, ali još uvijek ima naginjanja u zavojima. kod active nema naginjanja nimalo. zato se zove activa, jer activno suzbija naginjanje tako da hidraulika djeluje suprotno, moglo bi se reći da se naginje na kontra stranu. zato activa ima dvije kugle više od običnog hydractiva, hidraulične cilindre preko kojih djeluje, drukčiji ECU ovjesa. activa je bila samo u crvenoj boji, samo sa 20 turbo motorom, i V6 motorom. i naravno sva ostala uobičajena oprema. samo xantia je bila u toj izvedbi, ni xm, ni c5, ni c6 nema u toj izvedbi. zato je activa jedinstven auto i dosta rijedak. majstori bježe od hidraulike ko od vraga, ne čudi što je njima sve to isto, ali ti kao citroenaš moraš znati razlike u modelima.

imam xantiu kao što je tvoja cijelu rastavljenu u dijelove, 97, godina. pa ako nešto trebaš javi. motor 20i, dam za 100 eura, usisna grana, injektori i ostalo je na motoru, znači ide sve zajedno za tu cijenu. samo je karter razbijen u udesu.
 
Na vrh