MAP zenzor

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Malo sam se igrao danas pa naletio na ovog ciganina. Ako ga odspojim, auto primjetno bolje pali i radi na leru. Bez njega ga nisam vozio.

Izvadio ga, očistio (koliko se može), nikakve promjene. Da jednostavno uzmem novi komad?

I još jedno potpitanje... pošto je sav pun ulja bio, razmišljam da ono crijevo uljnih para skroz maknem od usisa, i drugamo preusmijerim. Jel može bit kakvih nuspojava? Jer čini mi se da nikakvu korist od toga nema, već samo problemi...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ni jedan benzinac kojeg sam imao nije iberlauf bil spojen na usis več se vukao po asvaltu :D
Nadoštukao ga šarenim šlaufom za zaljevanje vrta, i tu mi je ponekad više dimio nego na auspuh :D:D
U rupu di je bil nataknut sam nabil čep od gube :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To ću i napravit... jer stvarno nevidim nikakve koristi od toga. Samo za*ere cijeli usis, i senzore u njemu.
A ovaj MAP ću najjeftiniji uzet sa Ebaya, pa kud puklo da puklo... sumnjam da može lošije od ovoga radit.
Javim rezultate.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:palacgore:

onda to ispada kako nekakav sustav prednabijanja :D možda nebi bilo loše niti ostavit ako je tako.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Stavio novi MAP, situacija se nije promijenila :wtf: Znači nije do njega :D i to je korak naprijed.

Ponavljam, sa isključenim MAPom savršeno pali i radi u leru. Kako, zašto?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nebih znao... samo sam ga upalio na mjestu bez senzora, eksperimenta radi. Ler drži 100-200 okretaja više nego inače i manje oscilira. Nakon par sekundi ugašen.
 

Automatic

Well-known member
Èudi me ako si stavio drugi pod istim brojem(s istog motora),tako se hoće ponašati auto kad ode luftmengemeser,dok je spojen je...e cijeli sustav ako je neispravan,kad se odpoji auto prima gas ,ne cuka ide ko metak .Treba obratiti pažnju na oznake na senzorima jer ako imaju drugačiju oznaku bez obzira što su sa istog modela auta i motora ali kose se sa glavnim kompom
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne kužim što je čudno... zamjenski MAP sam uzeo po kataloškom broju, preko VINa. Identično se ponaša motor s starim i novim, pa mislim da nije to toga.

A taj luftmenge iliti MAF, ja to ne nalazim na motoru. Jedino ako je u sklopu broja 3 na slici.



3ka je već skupa igračka, ako je do toga rađe ću gas nastavit dodavati :D
 

Dalibor

Dado Tornado
nisam upoznat o kojem se problemu radu, ali ako si mislio eliminirati variranje ler gasa +-100 okr/min u leru na 1,4 motoru, mislim da bi se to teško moglo učiniti, normalno je da na tom motoru varira ler gas


bez zeke :D
 

Automatic

Well-known member
A taj luftmenge iliti MAF,
Mora ti biti na potezu od zračnog filtera do klapne gasa ako ima (trebao bi imat ipak je to noviji auto ali bum pogledal kod suseda pa ti javim).Kaj se tiče variranja negdje ti vuče falš zrak ili problem u leptiru klapne gasa (ne zatvori do kraja radi gareži pa se ni potenciometar ne vrati u položaj na leru u koji bi trebao).Ako motor ima dosta kilometara treba vidjeti kak mu radi odušak jer jedan dio mora bit spojen sa usisom i ako je negdje odušak zaštopan onda bolje puše u usisnu granu pa isto na leru zeza.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
@Dalibor
Nači problem je da većinom ne pali bez da pomiluješ gas. Ako nekako i uspije upalit bez gasa, okretaji variraju.
Kad ga upalim sa gasom, normalno drži ler. Isto tako normalno radi bez MAPa, gas ne treb.

No te oscilacije su manje bitne, više me muči to što je očito sposoban normalno sam upaliti, a nešto ga spriječava.

Sad je skoro na 180tkm... kad uhvatim vremena ću još proprčkat oko usisa i oduška, očistit što se može.

Al neću pretjerano se mučit oko toga... sad mi je palo napamet, al inače ga refleksno palim s nogom na gasu, bez razmišljanja. A i dobro dođe tu i tamo kad ti drugi ljudi neznaju upalit auto ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
onda bi ti to moglo biti do leptira.
da ti se nije zastopala ona rupica na leptiru koju su imale prijasnje generacije 1,4, ne znam ima li je C3.
mozda bi trebalo "inicijalizirati" ili kako se to već zove, taj dio koji upravlja leptirom. bilo je prije neke price u vezi toga, ali usputno u nekoj temi. to je obavezno kod zamjene tog dijela u kojem je leptir.
inicijalizaciju radi ovlasteni servis, da li bi mogao josko ne znam
 
Na vrh