Narančasta lampica u obliku motora

rinenad

New member
Imam Problem vec drugi put ujutro po vlaznom vremenu upali mi se narancasta lampica ona koja izgleda kao blok motora. Nakon drugog ili treceg starta isto. Tek otprilike cetvrti put motor starta bez da je lampica i obavijest na dispjeju upaljena. Nema smetnji koliko mi se cini u radu motora. Sto bi mogao biti uzrok tome?? Auto ima cca. 30000 km. Hvala.
 

rinenad

New member
ha...danas bio u Citroenu..pet gresaka koliko kuzim. P0562, P1385, P2239, P0087, P1336. Nista ne kuzim Auto je presao 30000:confused:
 

vborovic

C5 modifikator
Nista ne kuzim Auto je presao 30000
Da, i? ... Auto može dobiti kvar nakon prijeđenih 5 km, ništa nije savršeno ... samo je pitanje koliko su te greške povezane ili ne, ako si sretan, jedan je uzrok koji se manifestira kroz lažne uzbune na drugim mjestima, a ako nisi (stvarno rijedak slučaj), onda je svaka svoj kvar ... :D
 

rinenad

New member
Rekli su mi da je od prljavog goriva ili gradske voznje. Predlazu ciscenje ventila. To je sve. ako ima netko neku ideju pisite. Hvala!:(
 

rinenad

New member
tri godine...ulio sam pun rezervoar na jednoj pumpi i onda je pocelo. nazalost na dobrom su tragu rekao bih. Volio bih izbjeci da sada tu nesto rastavljaju. moze li pomoci neki aditiv i sto mislite o 102 benzinu?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
cccc... nije ni čudo ;)

Isključivo 100ku udaraj, Petrol po meni. Na Ininoj običnoj 95ici sam i ja sa svojim dinosaurom imao problema, kamo neće 200thp.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Volio bih izbjeci da sada tu nesto rastavljaju
Slabo ti to tjeraš zato se i poštopo trebaš ga s vremenom na vrijeme zvrtiti da mu i duša sagori.:grin:
Nema puno km i bolje da ih očiste kako treba adetiv je samo privremena mjera. bolje skinuti i očistiti. i spaj u buduče samo 100 kani se 95 to je za kosilice i motorne pile. i sipaj samo na provjerenim crpkama. :grin:
 

deda

New member
Ovo drugo da,a ono prvo nema veze.95 je dovoljno za sve normalne benzince,a uglavnom su svi takvi.Ništa ne dobivaš sa večim oktanima.Više oktana trebaju samo nabrijani motori.
 

La Marche

Iskreni optimist
Koje gorivo veli Citroen da treba za taj motor, to je kao gorivo sigurno u redu.
Nije benzin 95 samo za kosilice, to je normalan benzin na koji većina benzinskih motora u današnjim automobilima radi.
Ako je ovdje zaista riječ o DS4 THP200, ovdje piše da treba super:
http://www.auto-motor-und-sport.de/citroen/ds4/thp-200/
Ako je zaista tako, onda se nemoj čuditi da se nakon 30.000 km auto pobunio. Vidim dvije mogućnosti:

1.Ako tebi piše pored otvora za tankiranje da je dovoljan obični benzin 95, onda malo istraži što je od ta dva podatka točno, pa ako zaista treba super, a ti si naveden krivim uputama otisnutima na automobilu i ne znajući tankirao krivo gorivo, traži da ti to sve dovedu u ispravno stanje o svom trošku (i besplatno promijene naljepnicu na kojoj piše krivo gorivo).

2.Ako ti pak piše da trebaš ulijevati super, a ti lijevao obični, onda popravi auto i trošak smatraj kao školarinu.
 

Dalibor

Dado Tornado
i spaj u buduče samo 100 kani se 95 to je za kosilice i motorne pile.
nažalost ispada stvarno da je tako.
jedio sa 95 ECTO sa lukoila imam okej iskustvo sa 95icama...
kod ostalih čujem kliktanje iz motora iznad 120kmh...
95ice bi bile dovoljne da su to zbilja benzini sa 95 oktana,
a vjerojatno bi ih se našlo i sa kojim oktanom manje a prodaju se pod 95.
100 i onaj ECTO imaju i druge karakteristike bolje od 95-ica a ne samo oktane.
to što se zovu 100 ili 95 samo je naziv na benzinskoj.

a ne treba zaboraviti da goriva koja se prodaju u rh i u eu zapravo i nisu goriva sa oktanskim brojem kojeg nose u nazivu. amerikanci imaju prave (REALNE) oktanske brojeve u nazivima svojih goriva. prema američkom načinu ispitivanja i označavanja naša goriva bi prije bila 91 i 96 oktanska goriva... europljani gorivo ispitaju mučkanjem u apruvetama, dok ameri gorivo ispituju na motoru sa podešavanjem ventila, turbom, direktim ubrizgavanjem...
 

La Marche

Iskreni optimist
Zapravo, baš sad mi sinulo... Zapravo ne znam da li u Njemačkoj Super znači 95 ili 98/100. Pretpostavio sam da je tamo 95 obični, ali ne znam nije li obični neki 91 ili sličan, a 95 da je super?
Nisam jako dugo benzin tankirao tamo, samo diesel. Možda mi cijela jutrošnja mudrolija pada u vodu.

A za gorivo... Na motoru nekad tankiram 95, nekad 100. Nijansu ima više snage iz najnižih okretaja, u višima ne primijetim ama baš nikakvu razliku.
 

ZlatkoC4

Well-known member
95 je u dosta slućajeva lošije gorivo i znam iz iskustva ljudi koji su ga toćili na novijim motorima da su imali pro lema dok sa 100 nisu.
Sad u ćemu je kvaka neznam.

Znam da dizel na croduxu mi se bolje pokazao nego dizel sa ine. E sad tko i što mulja sa gorivom je već posao za inspekcije koje kodnas ne rade svoj posao već se prodaju za burek.
 

deda

New member
Ako motor klikče,jasno je da je benzin sa premalo oktana,drugo ništa.To da bolje radi ili ide ovisi samo o kvaliteti goriva,kolika mu je kalorična vrijednost i koliko je čist i koliko ima sumpora.Sve to nema veze sa oktanima.
Svi su benzini isti,ostalo samo ovisi koliko mu se dodaje aditiva za oktanski broj,njegova čistoča i kalorična vrijednost.Ono što se deklarira na benziskoj kao 95 ili 100 nema veze sa time što mučkaju unutra.
 

rinenad

New member
Na poklopcu rezervoara stoji samo naljepnica bezolovni. Znaci ne pise broj. Inace u Njemackoj to neko jace gorivo nosi oznaku 102, koliko je to oktana nemam pojma. Inace Auto sam kupio prije pet mjeseci tako da nemam pojma sto je u njega lijevano. napunio sam pola rezervoara 102 pa cemo vidjeti sada hoce li se opet sto paliti. Btw. nije se samo lampica palila vec je u jednom trenutku zatrokirao.
 
Na vrh