"Udarac" kod paljenja

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne radi se o mojem C4, nego o Xsari Picasso, 1,6 benzin, bratov auto. (Zaminili smo se na određeno.)

Znači, kod paljenja, ne svaki put, znači nema pravila, se kratko, ali intezivno začuje jedan udarac koji bi najbliže odgovarao zvuku udara čekića po nakovnju ili nekom drugom punom komadu željeza.

Nema pravila je li motor vruć ili leden, čak se to svaki put ne događa.

Prvo mi je palo na pamet auspuh, ali ne virujen, jer i u leru i kod davanja gasa ništa se ne čuje. Normalan zvuk.
Katalizator bil moga biti?

Normalno vuče, okretaji u leru stabilni, ne dimi, ne puca. ;)

Brine me šta bi ovo moglo biti.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
posebno pregledaj donji nosac motora da nije puko selen ili da nije saraf otpusten...
Za to bi morao na dizalicu ili na jamu?

Šta je najgore šta se može dogoditi ako se tako vozam još koji dan? Jer ako sutra zovem servis, ništa prije sride, četvrtka. :(
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Za to bi morao na dizalicu ili na jamu?

Šta je najgore šta se može dogoditi ako se tako vozam još koji dan? Jer ako sutra zovem servis, ništa prije sride, četvrtka. :(
Dobro, ak ti je otišel jedan nosač, ne bu ti ispal iza ugla, al idi čim prije sredi.

Inače to možeš pouzdano detektirati ak digneš haubu, zovneš nekog da ti gleda u motor, a ti potegneš ručnu, hitiš ga u prvu i laagno probaš krenuti naprijed. Isti potupak ti je i za rikverc. Ak je ležaj vrisnul, vidjet će da se motor baš jako miče u ležištu. Imal sam ja na Astri 2 taj problem. Pojma nemam kolko me to došlo na koncu, jer mi je sredil tu majstor lokalac za neku sitnu lovu.
 

deda

New member
Zavisi koji je nosač otišao ili više njih,koliko s kojim ima posla,dali stavljaš zamjenski ili original.Moraš se malo raspitati,pa vidi.
 

Olaf

New member
za zamjenu donjeg nosaca ti treba oko sat vremena, za gornje manje...kroz donji ti prolazi poluosovina pa je veci vremenski zahvat posto se ona mora izvadit prvo
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Dobro, ak ti je otišel jedan nosač, ne bu ti ispal iza ugla, al idi čim prije sredi.

Inače to možeš pouzdano detektirati ak digneš haubu, zovneš nekog da ti gleda u motor, a ti potegneš ručnu, hitiš ga u prvu i laagno probaš krenuti naprijed. Isti potupak ti je i za rikverc. Ak je ležaj vrisnul, vidjet će da se motor baš jako miče u ležištu. Imal sam ja na Astri 2 taj problem. Pojma nemam kolko me to došlo na koncu, jer mi je sredil tu majstor lokalac za neku sitnu lovu.
Bravo! Probali smo. Motor se trese skoro ko bubanj na mašini za robu. Bit će da je nosač. Potvrdili su mi i u servisu isto. Idem prekosutra, pa javim šta je bilo.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nije puno za dijelove i popravak
Nije se ni meni puno činilo, al ne virujen ni da su ležajevi novi. Jer šta god da bi minja, uvik bi me u ambalaži novog dočekali stari djelovi, pa bi donekle bija siguran da su novi i stavljeni. Ode nije bija takav slučaj. Kad san pita za ambalažu, govori mi kako ležajevi nisu zasebno pakirani nego da dolaze zbirno u kutiji. :wtf: Sad nisan zapamtija šta je reka dal po 20 ili pedeset komada. :D Ne virujen, al ajde.
 

Olaf

New member
O kakvim lezajima pricas sad? Sad sam gledo cijene, nosac motora i mjenjaca sa zamjenom su 860 kuna i moraju biti pakirani zasebno ne skupno
 
Na vrh