U vožnji se gasi i svjetli žuta lampica

TT600

New member
Nakon 7 meseci voznje ( u mom posedu ) danas poce da zaje*ava Xara Picasso 2.o HDI. Pre jedno mesec dana mi se ugasi u voznji (izgubi snagu kod ubrzavanja i ugasi se ) pregledah ispod haube par sitnica i probah da upalim - upali iz prve i lepo radio do danas. Skoro zaboravih na to, otad presao oko 2000 km bez da stucne, kad danas isto. Malo sacekao ( oko minut, dva, i probah da zaverglam - upali iz prve, lepo radi, bez cudnih zvukova ( jedino je upalio upozoravajucu zutu lampicu - skroz zadnju desno na instrument tabli i negasi je ) Auto lepo vuce i ide ( kroz grad ) i nakon kilometar isto - izgubi snagu i ugasi se. Opet sacekam minut i pali, radi, ide. za kilometar isto, al vec sam kuci. Izvadih filter za gorivo, odlican ( menjan pre oko 5000km ) pregledam kuciste filtera - u njemu nafta cista, nema taloga. Upali isto iz prve vuce lepo, ali nakon 500, 600 met. isto izgubi snagu i ugasi ( osecaj kao da sam ga na kljuc ugasio u voznji. Obratih paznju na kontakt - sve u redu. Proverih kuci i kontakte na klemama akomulatora, sve ok ( ipak ih ocistio i dotegao. Upalih u mestu radi 2, 3 min. i poce malo da trese motor i ugasi se. Tako probah jos par puta u mestu i isto. Da naglasim da se zuta lampica u dnu table negasi ( jedino se ugasila kad sam skinuo kleme da ocistim, ali nakon par sekundi po paljenju opet se upali zuta lamp. ) Moracu u ponedeljak kod majstora, nadam se da ce pokazati na dijagnostici sta je problem, ali me sad kopka sta bi moglo da budeAko je neko imao slican problem ili zna sta bi moglo da bude kvar, mnogo bi mi olaksao da preguram vikend :oops:
 

Mrèela

New member
Nakon 7 meseci voznje ( u mom posedu ) danas poce da zaje*ava Xara Picasso 2.o HDI. Pre jedno mesec dana mi se ugasi u voznji (izgubi snagu kod ubrzavanja i ugasi se ) pregledah ispod haube par sitnica i probah da upalim - upali iz prve i lepo radio do danas. Skoro zaboravih na to, otad presao oko 2000 km bez da stucne, kad danas isto. Malo sacekao ( oko minut, dva, i probah da zaverglam - upali iz prve, lepo radi, bez cudnih zvukova ( jedino je upalio upozoravajucu zutu lampicu - skroz zadnju desno na instrument tabli i negasi je ) Auto lepo vuce i ide ( kroz grad ) i nakon kilometar isto - izgubi snagu i ugasi se. Opet sacekam minut i pali, radi, ide. za kilometar isto, al vec sam kuci. Izvadih filter za gorivo, odlican ( menjan pre oko 5000km ) pregledam kuciste filtera - u njemu nafta cista, nema taloga. Upali isto iz prve vuce lepo, ali nakon 500, 600 met. isto izgubi snagu i ugasi ( osecaj kao da sam ga na kljuc ugasio u voznji. Obratih paznju na kontakt - sve u redu. Proverih kuci i kontakte na klemama akomulatora, sve ok ( ipak ih ocistio i dotegao. Upalih u mestu radi 2, 3 min. i poce malo da trese motor i ugasi se. Tako probah jos par puta u mestu i isto. Da naglasim da se zuta lampica u dnu table negasi ( jedino se ugasila kad sam skinuo kleme da ocistim, ali nakon par sekundi po paljenju opet se upali zuta lamp. ) Moracu u ponedeljak kod majstora, nadam se da ce pokazati na dijagnostici sta je problem, ali me sad kopka sta bi moglo da budeAko je neko imao slican problem ili zna sta bi moglo da bude kvar, mnogo bi mi olaksao da preguram vikend :oops:
http://www.auto-mart.hr/pr03.htm probaj ovde,a može biti svašta. Kompijuter,pumpa u rezervoaru,pumpa visokog pritiska,regulator pritiska,električna instalacija ,EGR ventil ...:cool:

senzor tlaka goriva :D
Vrlo moguće!:palac-gore:
 

TT600

New member
Hvala na brzim odgovorima :palac-gore:

Kako mi je reko prethodni vlasnik EGR ventil jeiskljucen jos pre par godina.

Isto mi rece da se tako ponasao pre tri godine i da je tad promenio regulator pritiska goriva na pumpi i time resio problem i od tada auto presao oko 80000 km ( pa moguce da je ponovo )
 

TT600

New member
Tako je ,može biti i nešto drugo ,a regulator je skup.:D
Naravno, cekam sutra da mi javi rezultate dijagnostike ( ja moram na sluzbeni put, a auto sam predvece oterao kod servisera ( blizu mi je pa stigoh uz dva gasenja i paljenja nakon minute :whistling: ))

Nadam se nekom zapusenom situ u rezervaru ( ako ga ima ) ili zapusenom katalizatoru - to mi sad pade na pamet posto odavno nisam video nikakav dimcic iza sebe, a Euro dizel kod nas ipak malo dimi kad se pretice ili naglo ubrzava.
 

Mrèela

New member
Naravno, cekam sutra da mi javi rezultate dijagnostike ( ja moram na sluzbeni put, a auto sam predvece oterao kod servisera ( blizu mi je pa stigoh uz dva gasenja i paljenja nakon minute :whistling: ))

Nadam se nekom zapusenom situ u rezervaru ( ako ga ima ) ili zapusenom katalizatoru - to mi sad pade na pamet posto odavno nisam video nikakav dimcic iza sebe, a Euro dizel kod nas ipak malo dimi kad se pretice ili naglo ubrzava.
Šta kaže majstor:confused:?
 

TT600

New member
Šta kaže majstor:confused:?
Cekam ko na iglama, da mi javi - prebukiran je poslom, pa mi je odma rekao da budem strpljiv ili da teram kod drugog ( ako mi se zuri )

Al dobar za francuze i mislim da je jedini u gradu koji ima te dijagnostike za Citroene

Majstor nista nije javio do pred kraj radnog vremena ( radi do 18.00 ) i ja odem do njega - nije ni pogledao moj auto ( puna mu garaza, od jutros kaze da nije ni kavu popio ) Uze dijagnostiku i samnom do auta. Prikljuci, unese broj motora i godiste auta i upali, auto lepo upali i jos lepse radi, gleda, malo gasa doda i tipka nesto po onom ekranu. Sve ok samo neka greska u dovodu goriva. Izbrisa gresku na instrument tabli i tako me posla kuci pa da dodjem za tri dana, dotle je puna radionica. Regulator pritiska goriva je uredu, senzori radilice ok, jedino treba pregledati pumpu u rezervoaru ( kontakte i da nije povukla neku prljavstinu. Rece mi da proverim sam tu pumpu ( posto zna da imam alata i da popravljam motocikle ) a ako nesto zagusti da ga zovem, doci ce kod mene u radionicu da mi pomogne :rolleyes: Auto isao lepo do kuce i pred mojom garazom samo malo zatresao a vecsam krenuo da ga gasim.
Povadih sedista i dignuh tepih i gle cuda nema prilaz rezervaru, Moracu sutra da nadjem rezervar i pumpu :D:D
 

Mrèela

New member
Cekam ko na iglama, da mi javi - prebukiran je poslom, pa mi je odma rekao da budem strpljiv ili da teram kod drugog ( ako mi se zuri )

Al dobar za francuze i mislim da je jedini u gradu koji ima te dijagnostike za Citroene

Majstor nista nije javio do pred kraj radnog vremena ( radi do 18.00 ) i ja odem do njega - nije ni pogledao moj auto ( puna mu garaza, od jutros kaze da nije ni kavu popio ) Uze dijagnostiku i samnom do auta. Prikljuci, unese broj motora i godiste auta i upali, auto lepo upali i jos lepse radi, gleda, malo gasa doda i tipka nesto po onom ekranu. Sve ok samo neka greska u dovodu goriva. Izbrisa gresku na instrument tabli i tako me posla kuci pa da dodjem za tri dana, dotle je puna radionica. Regulator pritiska goriva je uredu, senzori radilice ok, jedino treba pregledati pumpu u rezervoaru ( kontakte i da nije povukla neku prljavstinu. Rece mi da proverim sam tu pumpu ( posto zna da imam alata i da popravljam motocikle ) a ako nesto zagusti da ga zovem, doci ce kod mene u radionicu da mi pomogne :rolleyes: Auto isao lepo do kuce i pred mojom garazom samo malo zatresao a vecsam krenuo da ga gasim.
Povadih sedista i dignuh tepih i gle cuda nema prilaz rezervaru, Moracu sutra da nadjem rezervar i pumpu :D:D
Sve sam to naveo u jednom postu.Dobro je da nisi rekao majstoru za regulator,daj Bože da bude nešto u kontaktima na pumpi to te nebi koštalo ništa,pregledaj te žice i konekto da nisu oštećene. Srećno!:D
 

TT600

New member
Evo nakon dva popodneva gimnastike ispod Picassa, skinuo i vratio rezervoar, ocistio mikro sito na pumpi u rezervaru, dotego kontakte sto vode na pumpu goriva ( ne one spolja, nego ima dve klemice ispod poklopca pumpe, ona uza bila labava ) usput sam napravio vratanca u patosu ( radila malo i brusilica - tako da kod sledeceg ciscenja ili zamene pumpe necu potrositi vise od pola sata Auto radi odlicno vec 50 -tak km probne voznje, cak i imam utisak da bolje povlaci kod ubrzavanja ( mozda sam ovo i utripovao jer je mikrosito bilo uzasno prljavo, skoro zapuseno ) Hvala svima na savetima :palac-gore:
 

Mrèela

New member
Evo nakon dva popodneva gimnastike ispod Picassa, skinuo i vratio rezervoar, ocistio mikro sito na pumpi u rezervaru, dotego kontakte sto vode na pumpu goriva ( ne one spolja, nego ima dve klemice ispod poklopca pumpe, ona uza bila labava ) usput sam napravio vratanca u patosu ( radila malo i brusilica - tako da kod sledeceg ciscenja ili zamene pumpe necu potrositi vise od pola sata Auto radi odlicno vec 50 -tak km probne voznje, cak i imam utisak da bolje povlaci kod ubrzavanja ( mozda sam ovo i utripovao jer je mikrosito bilo uzasno prljavo, skoro zapuseno ) Hvala svima na savetima :palac-gore:
Sada samo teraj,tako bi rekao kolega iz Mladenova.
Ma sada ide bolje čim ga sam popraviš.:D
Srećno!
 
Na vrh