Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Xsara Picasso
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 14.5.2016. , 19:50   #1
Lampičar
 
Član od: 27.04.2016.
Zadnja aktivnost: 19.6.2019. 12:40
Lokacija: Osijek
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Par problema s XP i 1 pitanjce

Pa da krenemo s problemima. Radi se Xsari Picasso 1.8 16 v 2002 godište (nema plin)

1. Kvačilo nasumično propadne (2-3x tjedno) i ne može se vratiti samostalno
Vratim ga rukom/nogom i teraj dalje.
ne znam jel kriv ovaj feder:



ili pak nešto drugo. Problem se zasad javio prilikom prebacivanja iz 1u2, 2u3 i obrnuto. Kad stisnem kvačilo čuje se neko škocanje i pedala se ne vrati nazad.

2. Prilikom puštanja pedale gasa u 1u2 i 2u3 brzinu ponekad automobil zatrzava. Lampica motora je upaljena. Bio sam kod majstora i obrisao ju jer jer je u pitanju bila privremena greška labda sonda i EGR. Čini mi se da se nije dovoljno potrudio. Iako imam 1.8 benzin mislim da ima povećanu potrošnju (11 L) ali trenutno vozim dosta grada pa nisam siguran. Motor mirno radi u leru.

3. volan se počinje tresti iznad 130 km/h. smrdi mi na balans guma, ali ne razumijem se dovoljno u aute tak da...komentar majstora - premalo trese...neću da se trese bokte mazo ...

Svaki majstor ima svoju verziju šta je s kvačilom, a za motor (zatrzavanje) da ni ne govorim pa mi treba mišljenje ljudi s iskustvom s tim/sličnim problemima/motorom.

Htio bi naučiti nešto o autu, pa nemojte bacati odgovore tipa: ne valja korpa, lamela, dizna gleda u križ i slično ...dajte malo detalja kako i zašto pa da nešto i ja skužim oko auta

uf skoro zaboravio postavit pitance - čemu služe ovi kablovi koji se nalaze u pretincu na podnici iza vozača



Poruka Moderatora:
Fotografije prebačene na www.imgur.com, jer su bile presitne i ostali servisi za host slika ih brzo brišu -> http://www.citroenforum.hr/citrocafe...a-forumu-2392/

Post je uređivan 14.5.2016. u 21:27 (Mnghwa)
Mnghwa je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 15.5.2016. , 12:53   #2
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

promjeni majstora pa ćeš znati više.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 15.5.2016. , 14:16   #3
Lampičar
 
Član od: 27.04.2016.
Zadnja aktivnost: 19.6.2019. 12:40
Lokacija: Osijek
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

malo sam umoran od mijenjanja majstora - 3 u mjesec dana.

ajde zlatko daj neko konstruktivno mišljenje, znam da možeš

Post je uređivan 15.5.2016. u 16:58 (Mnghwa)
Mnghwa je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 15.5.2016. , 17:54   #4
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Ovaj feder nije uzrok dok sajla može biti. Treba pregledati sve od izlaza popućice do ulaza na mjenjaću.
Ovo zatrzavanje može biti od puno stvari pa je teško ovako nagađati. Meni se Buljubašić u Osijeku pokazao kao izvrstan meštar dok sam vozio C3. Pa probaj kod njega.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 15.5.2016. , 21:54   #5
Mladi član
 
Silentshoot's Avatar
 
Član od: 01.09.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:50
Lokacija: Rijeka
Postovi: 408
Zahvala: 1
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Rekao bih da su ovo kablovi od pojačala, crveni je plus,crna minus,a ovi u sredini činčevi za izlaz s radija u pojačalo. S tim da svakako nije dobro da strujni kabel i činčevi budu jedno pored drugog zbog smetnji. Ali sve mi upućuje na to...
Silentshoot je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.5.2016. , 12:54   #6
Lampičar
 
Član od: 27.04.2016.
Zadnja aktivnost: 19.6.2019. 12:40
Lokacija: Osijek
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

majstor #4 skinuo sajlu dobro sve podmazao i vratio nazad. Nema nigdje vidljivih oštećenja. Vidjet ćemo da li je to dovoljno ili pak ide izmjena.

ovaj tjedan budem vidio šta je s lampicom i trzanjem.

a za pojačalo...pih...kablovi bezveze zauzimaju mjesto u pretincu
Mnghwa je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Mnghwa' na postu:
Staro 25.5.2016. , 07:29   #7
Lampičar
 
Član od: 27.04.2016.
Zadnja aktivnost: 19.6.2019. 12:40
Lokacija: Osijek
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Update za kvačilo - majstor #5 na kraju ga promijenio jer je porasla učestalost prodapadanja ...sad je mekše kvačilo i bolje hvata...vrijeme će pokazati jel propadanje rješeno

obrisali smo opet greške za motor dok ne skupim love za dalje
majstor #5 kaže da se po ponašanju auta čini da je bobina u pitanju, ali nema dovoljno simptoma

a volan što se trese... to će pričekati g.o.

Post je uređivan 25.5.2016. u 12:52 (Mnghwa)
Mnghwa je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.7.2016. , 09:08   #8
Lampičar
 
Član od: 27.04.2016.
Zadnja aktivnost: 19.6.2019. 12:40
Lokacija: Osijek
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

evo da javim daljni razvoj događaja pošto sam skupio para za daljnje popravljanje.

lampica motora je prijavila grešku lambde i EGRa.

Zasad zamijenio obje lambde + preventivno sve svjećice (ne znam kad su prije tog mijenjane).

e sad pitanje za EGR. Ima li smisla čistiti ili da probam sa zamjenskim (500-600 Kn)?

original ne dolazi u obzir. majstor me poštedio pa mi nije htio ni cijenu reći da se ne objesim

Jedino mi nije jasno zašto auto i dalje zatrza kad pustim gas u 2 brzini - ima li to veze s EGRom ili nešto treće je u pitanju?

EDIT dan kasnije...

danas bio kod majstora i skine on EGR da ga očisti, kad li mališa je bio zatvoren cijelo vrijeme komadom lima. Očistio on malo njega i vratio nazad bez lima. Prešao sam 20 km i zasad nema problema (nema zatrzavanja prilikom puštanja gasa) i lampica motora ne svijetli.

eto. to bi (valjda) bilo to.
Mnghwa je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
par, pitanjce, problema

Uređivanje



Sada je 03:35. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger