Otišao unutarnji hladnjak automatske klime

ALBERT 77

New member
Pozdrav ,nakon pustanja boje u sistem utvrdili su da pusta unutarnji hladnjak klime ,semening kompresora ,te aluminijski dio crijeva sto ide iz kompresora. hladnjak po broju sasije navodno dolazi sa plasticnim kucistem i ima ga samo ovlasteni servis cijena 3000kn ,ostale trgovine imaju hladnjak ali bez kucista od 600-800kn. Pomagajte .Hvala
 

deda

New member
Nije da te plašim,ali na picasici je popravak klime tako skup da neki frendovi u Eu koji tam žive, aute su ostavili na otpadu i uzeli druge uz nadoplatu.Nisam mogel vjerovati,ali uvjerili su me da se ne isplati popravljat.
 

ALBERT 77

New member
Mislim da je popravak skup,ali uvijek postoji neko rijesenje koje bi bilo prihvatljivo . Mozda netko ima iskustva sa slaganjem klime ,dobar savjet zlata vrijedi.
 

Automatic

Well-known member
Uvijek ima rješenje(izvadit kiler klime i kupit onaj u dućanu i stavit ga u staro kučište),skinut kompresor i promjenit semering te izvadit aluminijsko crijevo i zavariti ga ili nabaviti rabljeno.Naravno najveći problem je skinut armaturu zbog kilera jer treba malo više vremena ali ne vidim tu neki problem niti zašto bi to trebalo biti tak skupo.Kiler 8oo,semering oko100,crijevo popravak oko 100,ponovno ,punjenje oko400.Mislim da to nebi trebalo sve skupa koštati više od 3000 kuna sa svime.
 

fullcool

New member
Nema "unutrašnjeg hladnjaka", u kabini se nalazi isparivač, kako su ti utvrdili da pušta na njemu kad se on ne vidi?
Semering kompresora ako pušta onda remenica razbacuje ulje okolo, možda ga zato ima i na toj cijevi koja navodno pušta.
Sve je to malo nelogično, ne može klima puštat na tri mjesta istovremeno, iz jednostavnog razloga što ispusti na prvom mjestu propuštanja, tek kad to popraviš pa ponovo napuniš onda se može pojaviti neko drugo puštanje. To ti je ko da ti vulkanizer otkrije da ti ispuštaju tri gume, ako si baš teška ladovina to se može i desiti jer zrak je besplatan pa možeš dopumpavati prvu gumu, pa ti se u međuvremenu probije druga i tako redom dok ne odeš vulkanizeru. Sa klimom ne bi tako postupio jer plin koštaaaa.
Koliko dugo ti je radila klima dok nije iscurio plin???
 

fullcool

New member
Moj varioc naplati 100-200kn, ovisi o težini situacije, cijev zavari ko od šale, hladnjak je već teži slučaj ali i to zavari da bude dobro.
Ja imam posebnu leguru za aluminijum za autogeno varenje, ali mi je to poso koji mi nikako ne leži pa rađe platim nego da se sam mučim.
 

Automatic

Well-known member
Nema "unutrašnjeg hladnjaka",
Sve stoji kak si napisal i ima logike.Jedino mi nije jasno da nema unutrašnjeg hladnjaka.Sve aute koje sam rastepal a da imaju klimu imali su hladnjak klime ispod armature .Istina je da se ne vidi jer je zatvoren u svojoj kutiji.Neznam za xaru ali večina auta ima isparivač kraj motora prije ulaska cijevi u hladnjak .Kod varenja treba biti oprezan jer u cijevima se nalazi plastika koja pomaže plinu da ide u plinovito stanje.Ne znam možda griješim ili je na citroenima drugačije
 

fullcool

New member
U kabini je isparivač, sušač/filter bude na izlasku iz kondenzatora (hladnjaka).
To su pojmovi koje mora znati svako ko čačka po klimi jer bez toga nema komunikacije sa strukom, ta plastika u cijevi je dizna koju imaju samo neki auti i stoji na točno određenom mjestu, na drugim mjestima nema ništa, naravno, iskusan varioc pazi na dijelove koji se nađu blizu mjesta varenja pa ih skine prije varenja ili hladi vodom ako se ne mogu skinuti.
Citroeni nemaju sistem sa tom plastičnom diznom, umjesto nje je TXV.
 

ALBERT 77

New member
Prvo cu se zahvaliti svima sto su dali svoje misljenje . Klima je nakon punjenja i pustanja boje drzala 3 dana , kondenzat je kapao plave boje . Po tome su zakljucili da je isparivac , a ovo je lako moguce da je remenica kompresora razbacala boju po crijevu ,posto pusta na semeningu .
 

Automatic

Well-known member
U kabini je isparivač
Neznam kak ga vi nazivate ali kod mene u fordu taurusu i vectri je bil onda isparivač sličnog (u principu mali kiler)izgleda kao i onaj za grijanje samo nešto deblji.KAd mi je majstor vario cijev onda je rekao da ona ovalna posuda iz koje jedna cijev vodi u kabinu auta a druga prema kompresoru (da je to isparivać).Ne želim se miješati i raspravljati ali zašto onda to ne popravite čoveku auto nek tu namatamo gluposti.
 

zux1

New member
Ja sam kupio polovni Citreon C5 2009 godište u 3.mjesecu ove godine i kad sam krenuo kući, naravno, isprobavao sam klimu i vidio da ne puše hladno. Vratim se u autokuću, i napune mi klimu. Sve je uredno radilo jedno 5 dana i ponovno više nije hladila.
Šrije mjesec dana sam otišao U Pavić servis u Tuzlu i tamo su mi utanovili da mi je otišao hladnjak klime. To su zamijenili, napunili ponovno klimu i taj me popravak s rukama izašao 430 KM=220 eura. I evo sve radi odlično.
 
Na vrh