Nakon promjene akumulatora ne pali

Lonili

New member
Pozdrav svima!

Danas sam mijenjao akumulator. Izvadio slabiji i stavio jači.
Auto je upalio i radio dok je bilo goriva, a zatim se ugasio. Nakon što sam ga htio ponovno upaliti, nije se čula pumpa goriva niti je, naravno, upalio. Osigurači su ispravni. Sigurnosni prekidač radi.
Je li zbog izmjene akumulatora mogla otići pumpa goriva u rezervoaru ili je otišao kod na ključu?

Hvala na odgovorima.
 

Automatic

Well-known member
Probaj auto par puta na daljinski otključati i zaključati.možda ti nebu odma htel ali jedno pet minuta ga otključavaj i zaključavaj pa probaj dati kontakt i pumpa bi se trebala čuti i auto zapaliti.Pogledaj negde imaš i šok šalter od pumpe pa ga stisni.
 

Lonili

New member
Ne radi mi daljinski, samo se ručno otvara i zatvara, a šok šalter je stisnut i zato me sve to i zbunjuje..a nemogu nikoga dobiti sa kompom da se spoji pa da vidimo..
 

Automatic

Well-known member
E sad je problem kaj ti daljinski ne radi jer čim si ga odpojil on je izgubil ,komunikaciju modema i kljuća da si barem nekaj spojil privremeno preko kabela dok si mjenjal akumulator.Probaj kjuć rastepsti i nakak ga odključati i zaključati ili stavi kljuć u bravu od vozača i zaključaj ali drži kluč neko vrijeme navinut pa ga na isti način probaj odključati.Ako nebu išlo bez lexie ništa ili neke cake.
 

Automatic

Well-known member
ako je prekinut kod bsi neće pokrenuti pumpu goriva dok se ne restira,prijevod za lexiu neznam jer i ja zovem frenda da mi pokaže pošto nemam baš nekog iskustva sa dijagnostikama ,meni delphijeva univerzalna dijagnostika mogla napraviti neke funkcije na citru ili peugeotu koje mi lexia nije mogla napraviti ali i ta dijagnostika je koštala 10 000 kuna prije par godina dok se lexia 3 nađe sad za soma kuna a da se naručit iz kine za 100 dolara,samo te kineske lexie nekad hoče datikrivu grešku.ja sam ti isto novii u tome i nakupoval tih dijagnostika a još se učim i taman kad nekaj znam izađe nekaj novoga.Jednostavnije mi je pozvati frenda koji je uložil preko 10 000 eura u ta računarska sr..a da mi sredi kvar nego pratiti trend m koji nikad nem odplatil a za par godina n vrijedi ništa.Neznam tii pomoči ovak jedino ako imaš koga blizu sa dijagnostikom da kuži .Meni nekad opel omega izgubila komunikaciju između komunikatora i kljuća pa sam trebal komunikator nositi elektroničaru da nekaj prebrika da bi upalil auto.Kod tebe mislim da samo trebaš dobro rastavit kljuć ,očistiti onaaj dio gde se pritiska gumb i staviti baterije i proradilo bu .Moraš paziti da kljuć nema neki ko grfitni komadić ili bimetal sa strane da ti ne ispadne jer kod nekih kljućeva i to je kod pomoćo kojeg brava očitava.
 

Lonili

New member
U biti otići kod majstora koji ima komp. da se spoji i da vidi gdje je greška, što ću i sutra napraviti,, " Automatic " hvala ti na iscrpnom odgovoru..pozdrav
 

charllie

Active member
Fala kolega,nekom bu pomoglo ali meni ne ja se morem englez sam praviti,-ebo ga ti kaj nebres to na domace prevesti ka bumo i mi razmeli .:confused:
 

Lonili

New member
Ma nije bila stvar u zamjeni akumulatora, stvar je u tome da se na pumpi u rezervaru nakupilo nečistoće i pumpa jednostavno stane, a stane iz razloga da ne pregori, komp. ju ugasi ili ona ima u sebi neki bimetal da ne pregori zbog opterećenja, ili je i sama pri kraju.Kada sam uzeo drugi akumulator, otpojio struju od rezervara i spojio direkt sa akumulatora, zamjenio smjer okretanja, lupio rukom o dno rezervara, pumpa je proradila, zatim vratio na normalno, spojio struju nazad i auto je upalio, ali nakon nekoliko paljenja opet se desilo isto..Dakle sutra rezervar ide dolje, pumpa van, pa ću vam onda moći više reći..Pozdrav svima !
 

lemans

New member
Štima. Svakako javi.
Mislio sam, staviti ću upute, nisu pisane bez vraga...na nekoliko foruma sam na to naletio, to znati, ne može škoditi...
 

Lonili

New member
Nažalost, ono što sam najmanje očekivao se desilo..otišla je pumpa goriva u rezervaru..
Nova se kreče u rasponu od 330,00 kn do 700,00 kn..kad te hoće,hoće..
 

Lonili

New member
Hvala Automatic, već će mi frend sutra donesti novu iz Zg, a i neznam dali bi od Megana pasala..danas sam bio u trgovinama tu kod nas u Daruvaru i ima ih kakvi hoćeš, ali za xsaru ne..kad složim, javim se...
 

Lonili

New member
Kao što sam i obećao, javljam se da je pumpa stavljena, auto pali kao " mina " i vrlo jednostavno je za skinuti i staviti rezervar..nema potrebe da se reže pod da bi se došlo do otvora u rezervaru..pozz svima..
 

lemans

New member
Daj napiši pokoje slove kako se skida rezervar. Ne bi bilo loše skinuti ga i očistiti pumpu. Time joj definitivno produžiš vijek trajanja.
 

Lonili

New member
Tec, ovo što si ti postavio ( PDF ) je sasvim ok, ali ja sam napravio malo drugačije..
Nisam skidao kotač da bi otpojio crijevo za točenje, već sam otpojio kod rezervara, lagano ispuštao gorivo, i kada je stalo stavio sam najlon na cijev rezervara i plastičnom vezicom stegao, i dalje ide kao u tvojoj shemi koju si poslao.
A za Lemansa..Nemaš potrebu za čišćenjem pumpe i sita jer se nalazi u plastičnoj posudi i mulj teško zalazi u tu posudu, a pumpa ili radi ili ne radi..i to je to..
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Pumpa kao pumpa u kompletu je jako skupa ali kad je izvadis ako je moguce samo izvadi ekektro motoric i samo njega po broju koji je na njemu nabavis,zamjenis i stvar rijesena za 15-stak €
 
Na vrh