Kvar bosch pumpe

aranea

New member
Pozdrav svima,

Nedavno smo kupili xsaru picasso 2.0 hdi, 2001 godina..
Auto je super, no htjeli smo ga na servis promijeniti ulje i ostale sitnice kod kupnje auta... poklopilo se da je muž dan prije servisa otišao kod bravara promijeniti bateriju, auto sam vozila ja, sa rezervnim ključem.
Na servisu je sve bilo ok do trena kada je majstor slučajno ugasio auto koji je radio 30minuta, a nije ga trebao ugasiti. Prije nego je motor i prestao raditi, odmah je okrenuo ključ.. Od tada auto pokazuje kvar na bosch pumpi, gasi se na 40 km/h..

Postoji li mogućnost da je promjenom baterije došlo do problema u elektronici ? Kako i gdje to popraviti...molim Vas što konkretniji odgovor, što prije, jer auto nam je potreban.

Hvala puno svima
 

aranea

New member
preko dijagnostike na servisu. Zatim su išli gledati bosch pumpu i zaključili da je sve OK. Èak je serviser kasnije odnio kompjuter na pregled da vidi da nije slučajno do kompjutera jer mu stvarno nije bilo više jasno zašto izbacuje grešku, a sve je ispravno
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Možda je problem u regulatoru pritiska goriva na pumpi :hmmm:

Martina, jel ti možda nakon promjene baterije u ključu baca grešku "Electronic Immobilizer Fault" :confused:
 

aranea

New member
ajme...pojma nemam... a šta bi značila ta greška?
Auto je na servisu. Kažu da je izbacilo 3 greške: kuplung, dovod goriva i još nešto, nemam pojma što..
 

TT600

New member
Kuplung pokazuje da ne radi neki prekidac na papucici kuplunga ( sto je cesta pojava na picassu ) i na to nemojte obracati paznju - obrisite gresku )
Dovod goriva ima slabu tacku Mikrosito u rezervaru - koje kad sam oprao i izduvao kompresorom na mom HDI , nije vec 800-900 km stucnuo niti se ugasio. Majstori ce se do zadnjeg otimati da ne ciste mikrosito ( iz razloga sto je potrebno skidati rezervoar da bi se prislo pumpi u rez. i situ )
Tu gresku sto pokazuje na instrument tabli ( skroz desno zuta ) nije kvar bos pumpe, nego neki problem na motoru . Ja ga resio ciscenjem mikrosita u rezervaru.
 

aranea

New member
aranea je tek danas prvi put došla ovdje nakon sto godina, od sramote jer ne znaš što reći... na žalost auto do danas nije popravljen... u voznom je stanju, ne gasi se, ali i dalje pokazuje greške... majstor je rekao da je do kompjutora... promijenio ga ali je i dalje pokazivao greške. Stavio je drugi...opet ista stvar... stavio je treći opet ista stvar. Danas kaže da se autu i kompu ne podudaraju neki brojevi i da je u tome problem. Da je nabavio komp kojem se podudaraju brojevi i da će sutra doći da te će time riješiti problem...
što se tiće mikrosita... ne znam da li je to ista stvar ali nešto mi je brat slično već govorio, mi smo majstoru rekli...on kaže da nije to... mi zapravo čekamo da nam prepusti auto i da odemo provjeriti kod drugog majstora da li se to nešto zaćepilo... ja stvarno ne znam što da vam kažem...muka mi je od svega. Auta nemamo već 2 tjedna... problem je u tome što je majstor susjed, kum, rođak...kako god... svi se znamo... čitav život idemo tamo... i sad zbog dobrih odnosa mi gutamo g****
 
obicno tako ispadne najskuplje . znam iz licnog iskustva , jednostavno danasni auti su prilicno kompleksni i oni kojima to nije svakodnevni posao i ne prate trendove ulazu u znanje i alate nemogu to i uspjesno rjesit.pri tome ti nemas auto i to te kosta i novaca i zivaca . jednostano nek ga vrati u prvobitno stanje i pravac kod drugog majstora.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Koliko bi moglo trajat skidanje rezervoara i čišćenje mikrosita, naravno i ponovna montaža.
Poz.
to sam na drugim autima riješaval tak da sam sa kompresorom sa 5 bara šibnul u rezervoar kroz crijevo koje dovodi gorivo na motoru
 

mariolino

New member
to sam na drugim autima riješaval tak da sam sa kompresorom sa 5 bara šibnul u rezervoar kroz crijevo koje dovodi gorivo na motoru
Ali smeće opet ostaje u rezervoaru, ok kao privremeno rješenje.
Jel može tih 5 bari što potrgat ili izbit.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ali smeće opet ostaje u rezervoaru, ok kao privremeno rješenje.
Jel može tih 5 bari što potrgat ili izbit.

kak na kojem autu:D
to nek komentiraju veći znalci citroena
može bit da ti to smeče nebude više došlo godinama na sito, a može bit kroz pol vure:D
ništ te ne košta to napravit, netreba bit 5 bara, to sam ja samo tak rekel, ponekad je bilo dosta na putu da sam samo ustima jače puhnul u crijevo prema rezervoaru..
 

aranea

New member
obicno tako ispadne najskuplje . znam iz licnog iskustva , jednostavno danasni auti su prilicno kompleksni i oni kojima to nije svakodnevni posao i ne prate trendove ulazu u znanje i alate nemogu to i uspjesno rjesit.pri tome ti nemas auto i to te kosta i novaca i zivaca . jednostano nek ga vrati u prvobitno stanje i pravac kod drugog majstora.
a ne znam...evo zove nas majstor. Promijenio je kompjuter, da se ti neki brojevi podudaraju i kaže da je auto ispravan i da više ne pokazuje nikakve greške... :wtf:
 
Na vrh