Klima 1,6 hdi 110ks

sale 2005

New member
Pozdrav dečki, i ja imam problem sa klimom.:confused: Ukratko, klima ne radi i punio sam je već dva puta. Nakon punjenja radi oko tjedan dana. Majstor koji ju je punio kaže da mi najvjerojatnije pušta ispod kontrolne table(armature).
Moje pitanje je: gdje bi moglo puštati i koliko bi taj popravak mogao koštati, pošto bi morao vaditi cijelu armaturu van. Pitam Vas jer ovaj moj majstor mi "ništa ne može reći dok ne vidi":rolleyes:. A kakve sam ja sreće i to njegovo bacanje oka će me baciti u trošak:mad:.
Unaprijed Hvala na odgovorima.
 

AX-ja

èudo jedno
majstor ti je najbolje rekao,nitko ziv ne moze znati dok "ne vidi".
sad koliko tko naplacuje "gledanje" to je drugo.
 

sale 2005

New member
Nisi mi baš pomogao, ali svejedno ti hvala. Ne tražim točnu cijenu, okvirno me zanima trošak. Tako da znam da li da idem u taj popravak ili da se vozim bez klime.
 

vborovic

C5 modifikator
Lokacija puštanja plina se traži sa 2 pristupa, prvi je bojanje plina i gledanje pod UV lampom, drugi sa detektorom (snifferom) plina ... to će pokazati točno mjesto gdje pušta, a puštati može na više mjesta, sukladno tome i trošak popravka ... AX-ja ti je dao pravilan odgovor ... okvirni trošak može biti par desetaka kuna, do par stotina kuna (moguće i preko tisuću kuna, naravno) ... a to ti nitko napamet neće moći reći, bez da se barem provede testiranje gdje pušta ... ako to majstor nema tehnoloiju za traženje puštanja plina, traži drugog majstora koji to ima
 

sale 2005

New member
Hvala ti na odgovoru. Kada je punio klimu ta dva puta punio ju je i bojom. Majstor je UV lampom pogledao sve ispod "haube" i u unutrašnjosti kabine(skinuo je samo blende na centralnom stupu) i rekao da ne vidi da negdje pušta. Rekao je da ostavim auto kad ću moći, jer mora vaditi cijelu armaturu. Tu leži problem. To je veliki posao koji mi neće napraviti gratis ako je dio koji je prdnuo preskup da popravljam klimu.
Odvest ću mu ga drugi tj. pa koliko košta-košta.
Hvala Vam na odgovorima. Javim se sa kad se popravi.
 

vborovic

C5 modifikator
Nažalost rijetko koji auto, pogotovo ovi sa skraćenim haubama (odnosno općenito kraćim prostorom motora) imaju lagan pristup do svih dijelova sustava klime (valjda ih namjerno tak rade, tko će ga znati) ... neki uspiju detektirati kvar s donje strane dok je auto dignut, ali ako popravak svejedno podrazumijeva skidanje armature, malo ti to znači (ako se želiš voziti s klimom, ne)
 

Doomsday

U prolazu...
Ako je manja pukotina, možda je možeš sanirat diht sredstvom...

Probno vakumiraj sustav i vidi može li držat vakum bar 5 minuta...

Ako ne može, onda se ne isplati ni pokušavat... Ako drži, onda uzmeš u Tokića 'inekciju' Errecom Extreme i ubaci u sistem... Košta 200 kn... Zatvara rupice i na gumenim i na metalnim djelovima sistema...

http://www.errecom.com/en/product/extreme/

Znači, vakumiraš sistem klasično 20 min, ubaciš inekciju na stranu niskog tlaka, pa na stranu visokog tlaka ubaciš potrebnu količinu plina...

Provozaš se pola sata sa klimom na maximum da sredstvo dobro procirkulira... I nadaš se najboljem...

:D

P. S. Ako ti meštar kaže da će ti to sredstvo zeznit kompresor, ti njemu reci da je ovo zadnja generacija bez polimera i ne reagira na vlagu, te neće bit problema niti sa tvojim kompresorom, niti kasnije za koju godinu sa servisnim strojem pri redovnom održavanju klime...
 
Na vrh