Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Xsara Picasso
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 30.7.2015. , 07:06   #1
Lampičar
 
Član od: 30.07.2015.
Zadnja aktivnost: 27.11.2015. 06:18
Lokacija: Kula
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Gasi se pri pri paljenju sa uključenom klimom

Pozdrav svima,
Vlasnik sam Xsare Picasso 1,8 benzinca, 85 kw, 2001. godište od 2011. godine. Trenutna kilometraža 213.000, kupljen je sa 126.000.
Uz sva čuda koja sam prošao sa ovim autom i zamene motora ler gasa, dizni, pumpe sekundarnog gasa, akumulatora, BSI modula, EGR ventila, senzora radilice i bregaste, pumpe goriva u rezervoaru (poređano po vremenu menjanja), jedan problem je ostao od samog početka mog druženja sa Picassom : gašenje auta pri paljenju.
U početku nije bilo pravila kada se ovaj problem javljao, dok se vremenom, uz zamenu svih ovih delova, sada, mislim, definisao.
Nakon poslednje popravke (zamena pumpe u rezervoaru goriva), auto se sada gasi samo kad je motor hladan, a klima uključenja pri starovanju. Upali, radi par sekundi i onda se ugasi. Imam osećaj kao da nema snage da pokrene zamajac. Akumulator je zamenjen pre oko 18 meseci (Boschov sa srebrnim pločama, jači nego što je bio fabrički - plaćen oko 90 eura). Onda ugasim klimu i pali iz prve. Hladan start sa ugašenom klimom je bez problema, hvata na prvi zub, mada nekih 30-tak sekundi nakon startovanja zvuk motora malo oscilira, nakon čega se smiri i onda radi k´o sat. Cela usisna grana je čišćena, nakon čega je malo manje oscilacija, ali su one dalje prisutne u samom početku rada motora. Dok je motor vruć pali iz prve i sa uključenom klimom. Naravno, na displeju nema nikakve poruke, niti računar javlja grešku. Čak je jednom bio i priključen na dijagnostiku ujutro kada je bio hladan, i ugasio se pri startovanju, ali naravno, računar nije prikazao nikakvu grešku, Čak šta više, parametri su savršeni.
Veliki servis je urađen pre oko 8.000 kilometara, zajedno sa kompletnim malim (ulje, filteri, svećice). Auto je redovno održavan na 10 - 12.000 km (zamena ulja).
Dali iko ima ikakvu predstavu šta bi to moglo biti? Nakon svega, nije to nekakav veliki problem, ali me već toliko nervira da ponekad i zažalim što sam ga uopšte kupio... Na sreću to me brzo prođe
Ivan74 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 30.7.2015. , 12:29   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:13
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.682
Zahvala: 142
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Ja smatram da se auto nesmije paliti s klimom, pričekam da se motor malo zagrije pa palim. Čemu ga nepotrebno opterećivati... Rijetki auti to i dopuštaju, kod mog citraća, ako klima ostane od prethodnog puta, kod paljenja se niti ne uljkuči dok ne prođe par sekundi.

Promjeni naviku i auto je ispravan. Možda se anlaser umorio od opterećenih paljenja... nije ni on više mlad
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.7.2015. , 17:09   #3
Lampičar
 
Član od: 30.07.2015.
Zadnja aktivnost: 27.11.2015. 06:18
Lokacija: Kula
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Ni neman naviku da ga palim sa uključenom klimom, često se ona automatski uključi čim dam kontakt. Ovo sam otkrio probajući razne varijante startovanja probajući na nađem neku šemu problema.
Naravno, ni kod mog auta klima ne počne odmah da radi po paljenju auta, već nakon nekoliko sekundi. Ovo se dešava samo kada je motor hladan, kada je vruć, može se paliti i sa uključenom klimom i sa radijom, hvata na prvi zub, bez verovanja.
Na poslu imamo Peugeot 206, 307 i 308 i kod njih takvih problema nema, pa mi je bilo čudno što se to kod mene dešava. Doduše, to su noviji automobili, od 2006. pa na ovamo.
Moraću da vidim sa majstorom da zamenimo moj anlaser nekim za koji zna da je ispravan, pa da vidim kako će se ponašati.
Hvala ti
Ivan74 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.7.2015. , 20:15   #4
Mladi član
 
Randy5's Avatar
 
Član od: 13.11.2012.
Zadnja aktivnost: 18.5.2019. 08:51
Lokacija: Varaždin
Postovi: 302
Zahvala: 34
Zahvaljeno 59 puta u 48 postova
Garaža
Originalno

Koliko sam pročitao, Tebi se auto ugasi nakon što je odradio par sekundi. Po meni elektropokretač ili anlaser nema veze s problemom. Ja bih prije rekao da je u pitanju sklop koji bi morao dati dodatni gas kad motor radi pod dodatnim opterećenjem.
Ovo je čisto teoretski, ali meni se Xsara ponekad znala ugasiti na raskrižju kad je radio klima uređaj. Kao da kompjuter ne prepozna da je upaljen dodatni veliki potrošač.

Post je uređivan 30.7.2015. u 21:27 (Randy5)
Randy5 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.7.2015. , 20:46   #5
Lampičar
 
Član od: 30.07.2015.
Zadnja aktivnost: 27.11.2015. 06:18
Lokacija: Kula
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Postoji još jedna stvar koju sam zaboravio napisati, a sad sam se setio da je verovatno jako važna. Zimi generalno nema nikakvih problema sa startovanjem, čak i sa upaljenom klimom. Problem počinje da se javlja sa proleća, kada spoljne temperature počinju da rastu, s tim da se do zamene pumpe u rezervoaru to dešavalo bez nekog pravila, nekad i bez upaljenje klime, ali uvek sa upaljenom klimom pri startovanju. Od zamene pumpe (april ove godine), problem nastaje samo pri startovanju hladnog motora sa upaljenom klimom.
Ivan74 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.7.2015. , 23:37   #6
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:13
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.682
Zahvala: 142
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Upali se... previdih to
Možda je kompresor partibrejker, ako stvori preveliko opterećenje kad je hladan. Valjda nisam još nešto previdio večeras
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 31.7.2015. , 20:34   #7
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Randy je dao dobar odgovor. Osim toga treba elektrićar pogledati sve spojeve jer ovi simtomi vode ka tome da bih mogla biti greška u lošem kontakti elektro spojeva.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.8.2015. , 08:42   #8
Lampičar
 
Član od: 30.07.2015.
Zadnja aktivnost: 27.11.2015. 06:18
Lokacija: Kula
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Od samog početka i sumljam da je neki problem sa strujom, i meni to tako izgleda. Hvala na sugestijama.
Ivan74 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
gasi, klimom, paljenju, pri, uključenom

Uređivanje



Sada je 15:04. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger