Pozdravljam sve prisutne umjetnike
Nije me bilo odavno odnosno od 8 mjeseca prošle godine :whistling:
Elem u međuvremenu smo sređivali mehanički Xsaru pa je zamjenjeno sljedeće:
-Prednji diskovi i disk pločice
-Veliki servis
-Obrada glave, poliranje ventila i dosjeda ventila kao i zamjena gumica ventila jer je trošio poprilično ulja
-Zamjena seta kvačila i sajle kvačila (i još uvijek je prilično tvrdo )
-Ugrađeno aftermarket daljinsko zaključavanje/otključavanje jer onom nije bilo lijeka
-Zamjena lambda sonde koja je iza katalizatora
E problem je oko ovog zadnjeg. Naime na lambdi je pregorio grijač te je to prouzrokovalo paljenje MIL lampice na instrument tabli dok je dijagnostika (da u međuvremenu sam nabavio onu bluetooth dijagnostiku KONNWEI KW902 koja super fercera sa Picassom) izbacivala "P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction Bank 1 Sensor 2" i to u freez frame-u. Nakon zamjene lambde nije se više palio MIL dok nisam morao naglo zakočiti da se auto ugasilo (bez pritiskanja kuplunga) i onda se opet upalio MIL a dijagnostika izbacila istu grešku.
Lambda je ispravna ali je isplao da ECU ima u sebi zapisan taj freeze frame i izbacuje ga sa vremena na vrijeme. Pitanje je šta sad raditi? Kako resetovati ECU? Lexia ili iskopčavanje + i - klema sa akumulatora. Ja svojom dijagnostikom izbrišem grešku preskeniram i sve je OK (sve se radi dok je ključ u poziciji kontakta) međutim čim pokrenem motor i ponovo preskeniram očita mi taj freeze frame p0141 mada se MIL lampica ne pali ali on je u memoriji.
Et hvala što ste izvojili vremena pa pročitali ove "Jade mladog Werthera"
Nije me bilo odavno odnosno od 8 mjeseca prošle godine :whistling:
Elem u međuvremenu smo sređivali mehanički Xsaru pa je zamjenjeno sljedeće:
-Prednji diskovi i disk pločice
-Veliki servis
-Obrada glave, poliranje ventila i dosjeda ventila kao i zamjena gumica ventila jer je trošio poprilično ulja
-Zamjena seta kvačila i sajle kvačila (i još uvijek je prilično tvrdo )
-Ugrađeno aftermarket daljinsko zaključavanje/otključavanje jer onom nije bilo lijeka
-Zamjena lambda sonde koja je iza katalizatora
E problem je oko ovog zadnjeg. Naime na lambdi je pregorio grijač te je to prouzrokovalo paljenje MIL lampice na instrument tabli dok je dijagnostika (da u međuvremenu sam nabavio onu bluetooth dijagnostiku KONNWEI KW902 koja super fercera sa Picassom) izbacivala "P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction Bank 1 Sensor 2" i to u freez frame-u. Nakon zamjene lambde nije se više palio MIL dok nisam morao naglo zakočiti da se auto ugasilo (bez pritiskanja kuplunga) i onda se opet upalio MIL a dijagnostika izbacila istu grešku.
Lambda je ispravna ali je isplao da ECU ima u sebi zapisan taj freeze frame i izbacuje ga sa vremena na vrijeme. Pitanje je šta sad raditi? Kako resetovati ECU? Lexia ili iskopčavanje + i - klema sa akumulatora. Ja svojom dijagnostikom izbrišem grešku preskeniram i sve je OK (sve se radi dok je ključ u poziciji kontakta) međutim čim pokrenem motor i ponovo preskeniram očita mi taj freeze frame p0141 mada se MIL lampica ne pali ali on je u memoriji.
Et hvala što ste izvojili vremena pa pročitali ove "Jade mladog Werthera"