Nekidan mi kompjuter izbacio grešku na motoru, naravno odma ošo kod majstora na dijagnostiku di mi je rečeno da je to EGR ventil nabacio riku, majstor obriše grešku, palimo auto i sve uredu taj cijeli dan do sutra ujutro kad se ponovo javlja greška. Osim što mi je kompjuter izbacio tu grešku nisam primjetio nikakvu promjenu u radu i ponašanju motora, ali eto nebudi ljen raspito se ja po trgovinama kolko gdje košta taj famozni EGR i uspio pronać najjeftiniji za 720ćuna i to preko debele veze, ali gle čuda EGR opet proradio i kompjuter sam od sebe izbriso grešku i sve ok nekoliko dana do dogovorenog termina kod majstora.
Došo ja kod majstora, kaže on bit će to gotovo za 20-30 min čuknio on već par komada na pežoima, ali vidim ja nije taj imo posla sa Citrićem i to Picasso Citrićem. Proba on odozgo doć do EGR-a, ne može. Proba odozdo odšarafi jedan šaraf ali drugi teško dostupan a zapeko, pa opet malo gore pa dole, dok nije reko da mora turbina ić dolje, i da mora "nešto" s nosačem motora :surprised:
Alo majstor, stani malo. Nije baš tako strašan kvar taj EGR, ionako se sam popravio, aj ti vrati onaj jedan šaraf pa ćemo pregovarat kad rikne do kraja.
Naravno to je bila priča za njegove uši, ali mislim ja sebi neš ti ni blizu moje turbine, a kamoli nosača.
Evo prošlo još tjedan dana sa starim EGR-om, radi ko curica, a novi se veselo voza s nama u podnom pretincu no ako ipak rikne (a riknit će kad tad) zanima me jeli stvarno potrebno raskupusat pol auta da bi se promjenio EGR na Xsari Picasso.
Da ja ipak tražim drugog majstora, nekog s tanjim rukama i boljim alatom???:hm:
Došo ja kod majstora, kaže on bit će to gotovo za 20-30 min čuknio on već par komada na pežoima, ali vidim ja nije taj imo posla sa Citrićem i to Picasso Citrićem. Proba on odozgo doć do EGR-a, ne može. Proba odozdo odšarafi jedan šaraf ali drugi teško dostupan a zapeko, pa opet malo gore pa dole, dok nije reko da mora turbina ić dolje, i da mora "nešto" s nosačem motora :surprised:
Alo majstor, stani malo. Nije baš tako strašan kvar taj EGR, ionako se sam popravio, aj ti vrati onaj jedan šaraf pa ćemo pregovarat kad rikne do kraja.
Naravno to je bila priča za njegove uši, ali mislim ja sebi neš ti ni blizu moje turbine, a kamoli nosača.
Evo prošlo još tjedan dana sa starim EGR-om, radi ko curica, a novi se veselo voza s nama u podnom pretincu no ako ipak rikne (a riknit će kad tad) zanima me jeli stvarno potrebno raskupusat pol auta da bi se promjenio EGR na Xsari Picasso.
Da ja ipak tražim drugog majstora, nekog s tanjim rukama i boljim alatom???:hm: