EGR ventil

Tibby

New member
Nekidan mi kompjuter izbacio grešku na motoru, naravno odma ošo kod majstora na dijagnostiku di mi je rečeno da je to EGR ventil nabacio riku, majstor obriše grešku, palimo auto i sve uredu taj cijeli dan do sutra ujutro kad se ponovo javlja greška. Osim što mi je kompjuter izbacio tu grešku nisam primjetio nikakvu promjenu u radu i ponašanju motora, ali eto nebudi ljen raspito se ja po trgovinama kolko gdje košta taj famozni EGR i uspio pronać najjeftiniji za 720ćuna i to preko debele veze, ali gle čuda EGR opet proradio i kompjuter sam od sebe izbriso grešku i sve ok nekoliko dana do dogovorenog termina kod majstora.
Došo ja kod majstora, kaže on bit će to gotovo za 20-30 min čuknio on već par komada na pežoima, ali vidim ja nije taj imo posla sa Citrićem i to Picasso Citrićem. Proba on odozgo doć do EGR-a, ne može. Proba odozdo odšarafi jedan šaraf ali drugi teško dostupan a zapeko, pa opet malo gore pa dole, dok nije reko da mora turbina ić dolje, i da mora "nešto" s nosačem motora :surprised:
Alo majstor, stani malo. Nije baš tako strašan kvar taj EGR, ionako se sam popravio, aj ti vrati onaj jedan šaraf pa ćemo pregovarat kad rikne do kraja.

Naravno to je bila priča za njegove uši, ali mislim ja sebi neš ti ni blizu moje turbine, a kamoli nosača.
Evo prošlo još tjedan dana sa starim EGR-om, radi ko curica, a novi se veselo voza s nama u podnom pretincu no ako ipak rikne (a riknit će kad tad) zanima me jeli stvarno potrebno raskupusat pol auta da bi se promjenio EGR na Xsari Picasso.
Da ja ipak tražim drugog majstora, nekog s tanjim rukama i boljim alatom???:hm:
 

Konrad

New member
prvo daj reci o kojem motoru se radi...
drugo koja je bila greska tocno?
trece...ako je motor 2.0 hdi prije da je problem u vakum crijevima ili elektroventilu koji upravlja EGR-om preko istih...
 

Tibby

New member
Zar nije egr na picasu,odma sa lijeve strane....:confused:
je s ljeve strane ali iza motora prema kabini tako da je stvarno teško dostupno...

prvo daj reci o kojem motoru se radi...
drugo koja je bila greska tocno?
trece...ako je motor 2.0 hdi prije da je problem u vakum crijevima ili elektroventilu koji upravlja EGR-om preko istih...
je, u pitanju je 2.0 hdi, što se tiče kvara kad ga je majstor priključio na dijagnostiku reče mi da je EGR u pitanju, dali je moguće da je nešto drugo u pitanju vezano uz EGR ne znam, ja se inače razumijem u motore, a pogotovo u dizel motore ko Mara u krivi k...c ( kak bi rekli u narodu :eek:)
 

Tibby

New member
Osim što mi je kompjuter izbacio tu grešku nisam primjetio nikakvu promjenu u radu i ponašanju motora,
znači osim što mi se upalila žuta lampica, ona krajnje desno i na putnom računalu mi se u prvih par minuta pokazivao natpis "engine fault" ja nisam primjetio ama baš nikaku razliku niti u zvuku niti u ponašanju motora. u biti sam ošo kupi taj hebeni EGR samo jer me je moj, kako mi se čini, uskoro bivši majstor isprepado da pošto EGR na radi kako treba mogu si na kraju uništit motor, ili njegovim riječima: "poštopat će mi se cijela mašina":mad:

Da ironija bude veća kao što rekoh u uvodnom postu računalo je samo obrisalo grešku, tj kvar se čini se sam od sebe otklonio i od tada evo fala bogu dva tjedna sve je u redu, a ja u bunkeru vozam okolo bespotrebno kupljen dio vrijedan 700 ćuna (inače teško da će te ga nać u nekoj trgovini ispod 900kn) jer majstor (uskoro bivši majstor :mad:) nije mogao zamjenit dio zbog nedostupnosti. nema šansi da mu dam da mi skida turbinu i ko zna šta još dok nisam 100% siguran da je to stvarno neophodno.
 

Tibby

New member
ja sam ih skidao bez dodatnih problema...
ma možda bi i on uspio zamjenit da nije jedan šaraf zapeko a nema dovoljno prostora za manevriranje...

Tibby, promeni majstora.
imo sam prije Xsare punta 8 godina, vjeruj mi da sam bio kod svih majstora u okolici i ni s jednim nisam bio zadovoljan, ili su bolesno preskupi, a ne vrijede toliko ili ne vrijede uopće i samo gledaju kako da te zajebu.
nekad imam osjećaj da majstori na mom čelu vide natpis "budala" ili nešto slično u tom kontekstu :(
 

cigaliga

New member
i ja imam problem sa egr na dijagnostici pokazao egr platio jednom majstoru da ocisti isti ociscen a greska i posle skidanja na diagnostici se opet javila i stoji samo kod mene ponekad cini mi se da je auto u safe mode i posle jedno 2 do 3 hiljade obrtaja ne prima gas gusi se,tu je citroen napravio sranje nemam obrtomer da vidim obrtaje:cool:
sad me zanima ako moze neka slika koji je to elektroventil i vakum creva da i ja to proverim pozzz:cool:
 

tomislavm

New member
Ja sam imao problema sa elektro ventilom koji salje vakum na turbinu, on je bio neispravan i auto nije mogao da vuce, negde do 3000 obrtaja tako da je tesko vukao u 4 i 5 brzini. Siptomi da je elektro ventil: Skines tanko-usko crevo sa turbine, samo se svuce nema selna, upalis auto i stavis prst da vidis da li ima vakum. detaljnije za motor 1.6 hdi imas na sajtu www.deloviautomobila.rs
 
Na vrh