Pozdrav, evo opet ja.
Xsara 1.4i, naime kada napunim antifriz do max, u roku 10ak dana razina padne na minimum. Probao sam i sa destiliranom vodom dok je bilo toplije i isto se dogodi. A kada padne na minimum uglavnom se tamo i drzi. Na parkingu nikada nisam primjetio da nesto curi niti je ikad mokro ispod, u kabini ne osjetim antifriz osim kada upalim pranje stakla (ulijevam antifriza malo i tamo sada kada je hladnije) ali to mi se cini da se samo zbog toga osjeti. Vodu i ulje ne mijesa koliko sam primjetio. Je li ovo normalno ili je posrijedi nesto? Mehanicar mi je rekao da crijevo kilera kabine ima malu rupicu i da tamo slini, ali ona je velicine igle tako da mi nije jasno kako u tjedan dana izgubi cca 1L tekucine...
Drugi problem je, sto se pocelo dogadjati danas, je da prilikom paljenja ne vergla vec se cuje samo klik. Nakon 4-5 puta okretanja kljuca zavergla i upali odmah bez da "stuca" ili nesto drugo.
Sto bi moglo biti uzrok ovim problemima?
Xsara 1.4i, naime kada napunim antifriz do max, u roku 10ak dana razina padne na minimum. Probao sam i sa destiliranom vodom dok je bilo toplije i isto se dogodi. A kada padne na minimum uglavnom se tamo i drzi. Na parkingu nikada nisam primjetio da nesto curi niti je ikad mokro ispod, u kabini ne osjetim antifriz osim kada upalim pranje stakla (ulijevam antifriza malo i tamo sada kada je hladnije) ali to mi se cini da se samo zbog toga osjeti. Vodu i ulje ne mijesa koliko sam primjetio. Je li ovo normalno ili je posrijedi nesto? Mehanicar mi je rekao da crijevo kilera kabine ima malu rupicu i da tamo slini, ali ona je velicine igle tako da mi nije jasno kako u tjedan dana izgubi cca 1L tekucine...
Drugi problem je, sto se pocelo dogadjati danas, je da prilikom paljenja ne vergla vec se cuje samo klik. Nakon 4-5 puta okretanja kljuca zavergla i upali odmah bez da "stuca" ili nesto drugo.
Sto bi moglo biti uzrok ovim problemima?