Curi ulje na letvi volana

perojug2

Member
Pozz. Eto ja bih postavio jedno pitanje iskusnijima. Posjedujem citroen xsaru 1.4 i 55kw 2000g . Od nedavno ni je počelo kapati ulje iz serva . Majstor ustanovio da curi na indikatoru pritiska serva ( onaj plavi ). E sad kad smo njega promijenili prokapalo je na letvi volana . Sada bih vas zamolio za pomoć. Dali se može zamijeniti samo onaj dio gdje se spaja izlaz iz letve sa onim križem (samo tu slini ) možda neki semering,gumica ili nešto slično ili mora cijela letva . Hvala :confused: Imam sliku ali ju ne znam staviti :doh:
Poruka Moderatora:
http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/upute-postavljanje-slika-na-forumu-2392/
 

Automatic

Well-known member
Pozdrav.Može se najvjerojatnije zamjeniti semering ,ali treba provjerit sigurno ima kakva piksa , da nema previše lufta.Ja bi ju skinuo i dao promjenit gumice i semeringe ,onda če se vidjeti u kakvom su stanju klizne podloge ,mislim da sam ja platio oko 600 kuna takvu reparaciju ali na fordu.Sa citroenom nemam baš iskustva sa letvama ,ma javit će se netko.Ali pokušajte sa semeringom ,to je najjednostavnije i najjeftinije ,uvijek stignete raskopat.
 

Automatic

Well-known member
E da to je taj dio.Promjeniti semering i nebi smjelo puštati ako nije piksa loša na osovinici.Ako vam je letva izvađena možete i sami .Pogledate koliko je duboko utisnut stari semering i toliko utisnete novi.Možete ga lagano sa malim čekićem ali ne direktno po njemu ,već po komadu po kojem ćete lupkat.Najprije utisnite prstima koliko ide i onda sve naokolo po vanjskome rubu semeringa lagano tuckat dok ne dođe ne dubinu staroga.Malo ga nauljite u unutarnjem dijelu (koja kap ulja).Vanjski dio u koji se utiskuje mora biti suh i čist.Stari semering izvadite šarafincigerom ali pazite da ne oštetite osovinu.Ako je ostatak letve u redu nesmije puštat.
 

perojug2

Member
A zna li netko dali se prije skidanja ta dva imbus vijka što drže kučište kroz koje prolazi osovina što se spaja sa onim križem mora nešto fiksirati (točkove.volan ili označiti neki odredjeni pravac nečega prije rasravljanja.jer sada več dobro kaplje tako da nakon svake vožnje kad ugasim auto rasteretim na poklopcu servo pumpu i ona kaplje jako malo . Hvala i lp:):thinking:;):confused:
 

Automatic

Well-known member
Ma ako si to možete sami skinuti ,jedino tu piksu marate dati odtokariti po osovini i staroj piksi,kupite semeringe i promjenite,ka sam to radio prije koji dan na berlingu ,potražite post i sve vam je u detalje objašnjeno što i kako.Mislim da se post zove berlingo 2007 procurila letva volana.
 

perojug2

Member
Prijatelji moji forumaœi hvala na potankom objašnjenju problema ali mislim da te stvari nisu baš za igru. .neki majstor jesam ali i dvoje djece bude u autu pa sad :hmmm::doh: al još jednom hvala:eek: usput imam još milion pitanja pa eto tko ima živaca zašto ne :D:hello::hm::palac-gore:
 

perojug2

Member
Još nisam kad jedan priča o reparaturi drugi o izmjeni semeringa i osovine a nitko ne govori cijenu zasad pazim na nivo ulja i redovno nadosipavam a u garaži fleka od ulja ko jezero :doh::doh:
 

leganini

Member
ma i ja sam u istom problemu...:) tvoja je zlatna xsara?

uglavno imam letvu za prodat ispod cijena,odlična ali meni ne paše...one cijevi što idu u letvu su na navoj a na mom autu se samo ubodu...pa ako nekome treba bit će ok cijena...
 

Automatic

Well-known member
o izmjeni semeringa i osovine a nitko ne govori cijenu zasad
Semering mali 25 kuna,veliki 85 kn,piksa 150 kn,litra ulja 55 kn,posao 250 kn (bar kod mene ako ti se isplati ići).Inače posao kad odneseš letvu majstoru koji popravlja hidrauliku je 600 kuna sa materijalom plus majstor koji će je izvaditi i ponovo vratiti, ito samo ako dosjed semeringa ili ležaja nije pohaban i ako je osovina uredu.Uz malo sreće možeš izvaditi samo tu glavčinu drže je dva inbusa i volan samo zacrtaj ili zapamti kako si ju izvadil i u kojoj poziciji je bio volan i kad izvadiš ne diraš volan.Moraš da odpojiš lajtunge sa glavčine.Kad izvadiš sve lagano izbiješ, pa onda makneš zeger da izvadiš ležaj da bi mogao da promjeniš veliki semering,taj dio posla je detaljno opisan u postu koji sam prije naveo.Ako nisi siguran da češ moći ili nemaš gdje vozi majstoru jer ipak je to volan nije zezancija.:confused:
 
Na vrh