Citroen Xsara 1.4 i plin?

Gerira

New member
Pozdrav, planiram ici pogledati jedan citroen 1.4 sa plinom. Zanima me na što bi trebao pripaziti jer nisam nikada na plin vozio i kakva su iskustva sa 1.4 motorom i plinom?
 

deda

New member
Mora paliti i raditi isto kao i na benzin i provjeri jer ima atest upisan u knjžicu i ako je do prošle godine atestiran,onda mora imati još i dvije knjžice atesta,jednu za uređaj,drugu za bocu,ako je od ove godine atest te knjižice nema,jer mu je upisano samo u prometnu i obavezno ti treba dati atest od CVH.
 

Gerira

New member
Znaci ako mu je atest do 2017, mora mi dati dvije knjizice atesta samo i mora biti u prometnoj?

Auto u pitanju je http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-xsara-1.4-plin-oglas-18017468

Covjek je zainteresiran za zamjenu za moju xsaru 1.4i 97 godiste sa 295tkm. Sad to mi je malo cudno, pa sam skeptican. Znam da auto nije idealan ali mi je ovako u redu i dosta je pouzdan i udoban pa me strah da sd nebi zeznuo i zamjenio za neki krs od xsare... A opet ovaj je na plin i ima vise opreme od mog pa me kopka malo za zamjenu
 

Gerira

New member
Znaci da bjezim od toga sto dalje haha? Cudno mi je zasto bi se neko mijenjo za isti auta samo stariji i koji vise trosi
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Za ono što znam iz iskustva te iz razno raznih drugih izvora.

Ako kaniš plinaša uzeti, obavezno gledaj da ima i podmazivanje, i to kvalitetno, inače ćeš mijenjat ventile, možda, ne nužno i glava motora zbog njega 'ode'.
Zatim, nemoj ga voziti iznad 4000 okr iz razloga što je plin suh, u biti opet dolazi podmazivanje u pitanje, ali to je zbog samog svojstva plina.
Redovan servis plina, svakih 40tkm ako se ne varam.

Dodam kasnije još toga kad se sjetim i pogledam malo u spise kaj imam.

Dodatak:
Vozio sam Ford Focus (limuzina, ne hatchback) 2004. 100KS 1.6 benzinac+plin (Tartarini sustav plina ak se dobro sjećam), s tim da je to automatic.
Ugrađen je tamo na PCZ-u Samoborska cesta 222, koliko se sjećam stari ga čak nije ni održavao, i izdržao je poprilično dugo (s obzirom na interval od 40tkm, mislim da je ovaj prešao oko nekih 80tkm, vjerojatno i više). Zbog toga neodržavanja, osjetio se miris plina oko motora, i kaj je bilo? Bilo je to da se isparivač 'razišao' i tamo je puštao plin. Da te ne plašim, samo održavaj to i bez brige si. Servis je ispao oko 1300kn zamijenjeni su: filter plina, tecomat, isparivač plina te vodovi, ugl jeftinije od toga je ako je redovni servis (samo ovaj isparivač je bio oko 600kn mislim...isparivač pretvara tekući plin u 'maglicu' koju dalje injektori raspršuju u cilindare). Mi nismo imali nikakvo podmazivanje, i to je bilo loše, bila je i glava motora 'otišla', nezz jel radi plina, ali pretpostavljam da je.
Tako da plin mi je oke, samo treba ga održavati, uostalom, kao i sve druge i bez brige si. To su moji dojmovi, plus da ne spominjem uštedu i isplativost...
 

gospmiran

Member
Ja vozim xsaru II 1,4 s plinom evo vec petu godinu. Drugi vlasnik, kupio ju s plinom. Nema nikakvih prolema, jedini veci trosak uz redoviti servis instalacije je bila zamjena isparivaca. Napominjem da nema posbno podmazivanje svakog ventila, iz mog iskustva i kako sam cuo, to je potrebno vecinom za japance tj opcenito azijate, jer su oni malo osjetljiviji na plin. Iz osobnog iskustva ti mogu rec da sam prezadovoljan s plinom, ustedom podmirim servise i eventualne popravke i jos sam na dobitku.
 

deda

New member
Kakvo podmazivanje i ostali bakrači.Dokle će kružit fama da od plina krepaju ventili i kaj ja znam kaj još.Daj ne pričajte svašta.Kao prvo plin nije suh,ali to ionak nema veze,a pogotovo moderni današnji motori nemaju nikakav razlog zbog kojeg bi nešto otišlo prije nego se vozi na benzin.Dapače motor traje duže,jer nema ni približno čađe i ostalih sranja koje se nalaze u benzinu,dakle sve traje duže i motori su nakon pola milje ko novi.
Ventili se spale samo ako plin nije dobro naštelan,pa motor ostaje bez dovoljno plina ako se piči do daske i spali ga previše zraka,ali to se događa isto i kod benzina.
 

Gerira

New member
Evo samo da javim na kraju nisam isao pogledati. Zakljucio sam da mi se ne isplati, atest treba novi i pitanje koliko je boca stara i u kakvom je stanju mehanika. Je da se isplati voznja na plin, al s ovom xsarom koju imam bar znam kaj treba mijenjat i kad. Radje ju za tih par soma servisiram i nek dere jos 100tkm :)
 

deda

New member
Onda taj plin niš ne vredi,atest dođe 840 kn i ako je boca istekla,onda još 100€ za nju,tak da niš od toga.
 
Na vrh