Autoklubov test rabljene Xsare

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ako taj auto ima 75.000 km, koliko oni pisu onda ja imam 18 god, 187 cm i 82 kg :)
Nemoj biti toliko siguran. ;) Znam za najmanje tri auta, otprilike istog godišta, s čak i manjom kilometražom. Vlasnici su im umirovljenici kojima auto služi uglavnom za skoknuti u šoping ili ljudi kojam je to drugi, pa čak i treći auto u obitelji i u pogonu je 2x tjedno.

Evo ti i naš Mirda... :) Siguran sam da kad on jednom bude prodavao svoj mali kombi da će morati neprevdeno trpiti slične komentare. :oops: :)

P.S. Meni je na tom autu najgluplji sat umjesto turcelera. :twisted:

 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Èuka je kod najsiromašnije opreme
Znam to, ali kad pogledaš da je Škoda Favorit iz osamdes'devete, od osnovnog modela 135, 135L, pa do 136L, LX imala turceler, onda je ovo komično. :)
SAT na glavnoj tabli. Ko golf jedinica. :)
 

Morski Pas

New member
Sat sam ja imao na 309 i necete vjerovat na 406, to mi je nakak uvijek izazivalo tugu.
Za kilometre govorim jer sam kupio tiskano izdanje Auto Kluba, gdje se vidi da je unutrašnjost potpuno pohabana, iz mog iskustva s autima sto mojim sto mojih kolega, koje voze svasta i Citroene i Renaulte ja Škode tako pohabana unitrašnjost nije ni na autima koji imaju preko 200000 km.
Što Auto Klub opisuje kao jeftine ugrađene materijale, dok poznajem koleginu Xsaru Picasso iz 2003 auto ima 230 tk i spram ovoga je "salonski prmjerak"
Opet moguce je i da je vlasnik svaki put kad bi skocio po kruh usput obavio dostavu građevnog materijala, ugasio koji čik na sjedalima, i konstantno otvarao i zatvarao vrata kako bi potrgao obloge i kvaku :)
U svakom slucaju znam da je to dobar auto, ali obloge i materijali nisu bas tako jeftini u njima sigurno.
 

deda

New member
Ne bi vjerovao kako su ljudi u kratko vrijeme u stanju uništiti auto.Kada sam kolegi prodao Rovera koji je bio kompletno originalno obućen u kožu i lamperiju, bio je star 10 godina i imao 240 000 km,iznutra je bilo sve ko novo novcato.Nakon nekoliko mjeseci kod njega auto je bio raskupusan ko da je sto cucaka- štenaca u njemu živjelo.
 

Morski Pas

New member
Mozda sam u krivu ali ja nekako previše vremena provodim u auto da ga ne bih redovno pomazio, volim kad mi je sve cisto, a cesto u njemu i jedem a da ne govorim da sam okorijeli pušać.

Da ne skrecem, Xsare su stvarno prilika s obzirom na cijene rabljenih spram konkurencije u oglasniku, koju ne zelim imenovati :)

JoooJ jos 5 dana do isporuke mog Citroena
 

deda

New member
Teško je nać dobru Xsaru,sve su već razvaljene,treba imat sreće naći neku koja ima malo km,jer sve poslije sto somova već trebaju puno toga za mjenjat.Mostovi,getribe,motori puštaju,klime odlaze i struja zeza.Bolje je uzeti P306 puno su kvalitetniji.
 

Morski Pas

New member
Ja sam na 309 uvijek ludio s dvije stvari četkicama alnasera i auspuhom, ovo ostalo je bilo sve 5, mijenjao sam samo homokinetički zglob, auto smo kupili novi i vozili do 160 tk bio je 1.1 60 ks 91 g Look model za Belgiju, ah prvi auto uvijek ga covjek pamti.
Ali i te četkice i varenja auspuha
 

Dalibor

Dado Tornado
ne bih rekao da su xsare povoljne.
ima ih za za soma i po eura ali to su neregistrirne ne vožene zanemarene serije 1.

ostalo je sve neka slaba oprema i 1.4 motor.

sačuvana hdi serija 2. ne ide za malenu lovu.

iako je frend nedavno prodavao seriju 2. 1.4 bazna oprema sa klimom, 02. ili 03., stavio je 2000€ samo da je proda jer mu dolazio drugi auto, i prodo je za tjedan dana (ali nije mi djelovala kao neka "prilika":D)
 

deda

New member
Sad su jeftini auti postali skuplji jer se najviše traže,jer je raja ostala bez kinte.Uskoro će se djelit badava,jer se neće moć vozit,a neće se imati kamo snjima.
 
Na vrh