Ulje pod tapacirungom

dejo

New member
Pozdrav svima. Posto sam novi clan neznam da li se vec netko javljao sa takvim problemom kao sto ga ja imam. Vlasnik sam xantije 1,6 par mjeseci i mogu reci samo pohvale za taj automobil. Međutim odnedavna mi je pocela trositi lhm a nigdje nisam primijetio da propusta.tek prije neki dan sam otkrio misteriju nestanka ulja. Nasao sam ga ispod tapacirunga kod vozacevog sjedista. Spuzva je bila dobrano natopljena uljem. Listavsi po starim forumima procitao sam da je za to kriva gumica kocionog cilindra ali mene malo zbunjuje tanko plasticno prozirno crijevo koje je spojeno na vozacev sic. Neznam cemu sluzi, a sluzi sigurno jer ne bi bilo tamo, pa sam pretpostavio da je prekinuta i da iz drugog djela crijeva kapa ulje ali taj drugi dio nisam nasao. Pa sam sada u dilemi oko toga gdje mi pusta ulje. Gledao sam oko papucica ali nisam nigdje vidio tragove curenja. Ako netko zna u cemu bi bio problem molio bih za pomoc. Unaprijed hvala
 

Zix

Active member
Nisam siguran sto se tice xantie,ali moras proveriti hidraulicne cevi tj instalaciju jer sigurno prolaze tu oko sedista,imao sam iskustva sa bas takvim problemom samo sa dr autom,ili menjas celu liniju ili krpis deo ali najbolje je promeniti celu liniju,imas majstore koje ce ti to uraditi po uzorku,sto znaci da je moras skunuti,ako je do toga.
Cevi su porozne ali najvise vani,ali nista nije cudno da se to dogodi i sa unutrasnje strane.
Javi sta si uradio.
Pozdrav
 

dejo

New member
nema nikakvih instalacija ispod tapacirunga osim elektricnih...a ulje se od nekud nakupilo...auto radi normalno i sve mi funkcionira kako treba..jedino sto svaka 3-4 tjedna moram dosipavati 1 dcl-1,5 dcl LHM-a jer ga gubim i neznam otkud curi ispod tapacirunga
 

Zix

Active member
Dejo,da uprostimo stvar, ulje negde izlazi je li tako? Sliva se ispod tapacirunga? Moras krenuti od pocetka da bi stigao do kraja,a ne od tapacirunga.
 

dejo

New member
tako je...od nekud curi a ja ne mogu vidjeti odakle curi...samo vidim da je nakupljeno ispod tapacirunga koji sam podigao i ocedio koliko sam mogao...trazio sam mesto da vidim odakle curi ali nisam nista primijetio...osim tankog prozirnog creva ispod sica i koje je spojeno na sic nema nicega...pomislio sam da je ono prekinuto i da tu curi ulje...ali nisam nasao drugi kraj ili mesto gde je ono bilo ukopcano a i neznam zasto bi hidraulika uopste bila povezana sa sicem kad mi izgleda kao obican sic,jedino sto sa lijeve strane ima polugu slicnu rucnoj kocnici kojom podizem ili spustam sic
 

charllie

Active member
Halo zemljak,pod sicem nema lajtungi jedino ak je ne neko kemijal.Po mojem to ti je povratni lajtung i neje strasno ga prebrikati.Ima li vnjemo opste ulja ili je nekaj drugo ta cijev.:confused:
 

ZlatkoC4

Well-known member
kocnici kojom podizem ili spustam sic
Zix ti je dobro rekao moraš krenuti od motora gdje ulaze cijevi od posude prema zadnjem mostu i načići češ gdje pušta vjerojatno negdje prolazi kod središnje konzole od ispod ali u višem položaju od poda pa od tud ulazi ulje ispod tapacirunga. a sjedado definitivno nema veze sa hidraulikom.

ali riješi tu misteriju što prije i izmjeni onda cijeli neispravni vod inače bih mogao imati i drugih problema. bez kanala ili mehaničarske dizalice nećeš to lako naći.
 

dejo

New member
charllie,nemam blage veze kaj taj tanki slauf znaci i zakaj je pripojen na sic...mislil sam da je on prekinut pa zato tece ulje...neznam uopce cemu to crijevo sluzi...uglavnom,od sica dalje nikam ne vodi a ima ga za dobar metar pa sam zato pomislil da je ono prekinuto i da iz njega tece ulje....

ZlatkoC4,sutra cu morati skinuti rezervoar LHM-a jer ovako ne mogu nista vidjeti...sve je to tako zbijeno da ne vidim kamo koje crijevo vodi...
 

charllie

Active member
DEJO,vidi vjutro ispod auta di ti je flek,sumnjam na regulator pritiska,pa ti u voznji mozda vjetar nekud ulje ugura u kabinu.Ili poglec ispod auta dok auto dela.I nace ti sve cijevi za zadnji dio auta se protezu ispod vozaca kraj praga.:angel:
 

charllie

Active member
Da zlatko ima pravo,ne direkt ispod auta,onak sa strane ak sa kaj vidi ak ne ili na grabu ili ga digni gore v najvisi polozaj, snecim podupri i tocno pogledad.
 

dejo

New member
zakleo bih se da ispod auta nema fleka jer sam to prvo provjeravao kad sam primijetio da gubim ulje...ali necu se zaklinjati nego sutra opet dobro provjeriti pa javim da li sam nasao gdje pusta....u mehaniku se dosta razumijem i sam otklanjam manje kvarove ali sa hidraulikom sam na VI...nemam pojma...nije toga bilo kad se ganjao spacek ili dijana, a sa GS-om sam imao srece pa nisam imao nikakvih problema sa hidraulikom tako da mi je sad ovo cista nepoznanica....nadam se da cu sutra naci kvar kad malo raskopam auto
 

Cox

New member
nema šta drugo bit nego kočioni cilindar tj. ventil. Gumica na njemu pukne i curi ulje unutra.
Nabavi gumicu prije rastavljanja, nije skupa. I naoružaj se strpljenjem i dobrim živcima jer su ti crijeva, pretpostavljam, tvrda i krta...lako pucaju pa budi oprezan.
 

dejo

New member
primijetio sam da su crijeva kruta i da ce malo biti problem skinuti poklopac rezervoara...kocioni cilindar je sa vanjske strane kabine ?...jer nisam ga primijetio kad sam dizao tapacirung.
 

ZlatkoC4

Well-known member
jer sam to prvo provjeravao kad sam primijetio da gubim ulje
ne znam kuda prolazi koja cijev, ali lako moguće kao što kažu i za cilindar pa se onda od nekud slijeva pod tapecirung. nećeš već jer ga gubiš ulje a to nije dobro.
 

dejo

New member
kao sto je rekao cox,sutra cu se naoruzati gumicama i strpljenjem i onda derem po maloj dok je ne rijesim tegoba :grin:...javim vam kako je proslo, a dotle hvala svima na savjetima...
 

dejo

New member
Problem sa hidraulikom sam rijesio...posto sam na dizalici kod mehanicara vidio da je auto potpuno zdrav,odlucio sam uloziti u njega i vratiti mu stari sjaj...hvala svima na savjetima
 

dejo

New member
mehanicar ga digao na dizalicu i odmah smo vidjeli gdje pusta ulje...to je sad sredeno i odmah sam dogovorio temeljni servis cijele hidraulike kad se vratim sa terena....sad nemam vremena jer se u nedjelju vracam na posao pa nemam vremena za neke vece zahvate....pregledali smo auto i vidjeli da je potpuno zdrav sto se tice limarije...cijela je pocincana i jos nema nikakvih znakova hrde tako da sam odlucio srediti cijeli auto i dati ga prefarbati...samo jos neznam koja boja bi joj najbolje pristala....auto ima plin tako da mislim da je vrijedan ulaganja a i uzivanje je voziti se u njemu....jedino je motor po mojem misljenju malo slab (1,6 )...da je jaci bilo bi ga jos vece zadovoljstvo voziti,ali sta je tu je...i sa ovim motorom se dobro nosim po autoputevima njemacke...jedino nema snage kad treba povuci za preticanje a za ostalo nemam losih rijeci....mislim da je renault izgubio jednog fana a citroen pridobio natrag bivseg fana :)
 
Na vrh