Problem s kuplungom kod kretanja

zoran37

New member
Ovako mali problem sa xantiom, kad krećem dam malo gasa i puštam kvačilo događa se to da auto skoro krepa pa krene, sa malo više gasa ista stvar, u vožnji kad šaltam iz manje u veću(nebitno koju primjer iz treće u četvrtu)pustim normalno kvačilo i ako odma dam gas auto kao da se počme gušit pa krene a kad prešaltam i pustim kvačilo i ne stišćem gas isti tren nego ga stisnem nakon sekundu dvije tog prelaza i davljenja nema. Šta bi to moglo bit?
Još jedno pitanje, kad dam kontakt koliko dugo treba pumpi od goriva da nabije pritisak, kod mene se čuje 4-5 sekundi. To mi djeluje malo predugo, obično na dosadašnjim autima je to trajalo jako kratko.

Zna li iko šta bi to moglo bit, može li mi ko odgovorit na pitanja?
 

gox

New member
Re: Pitanje, mali problem.

Kod mene vrlo slična stvar. Zna na kretanju nekad, kad dam gas ga primit-pustit i onda opet nastavi (ali s dosta gasa, tj. taman, a ne da auto crkava zbog manjka gasa). Uz to, u vožnji, recimo 3. 50km/h ili 4. 60km/h (više kad je auto zagrijan) mi se zna događat da kad se kontinuirano tako vozim, auto ostane bez gasa (ja ga jošuvijek držim), onda ili ga ne primi, ili zacuka(obično stisnem kvačilo, dam gasa i onda normalno opet bude) i nastavim vozit. Također, pumpi treba duže da nabije pritisak nego što je to prije bilo.

Da napomenem, na autu su na servisu prije cca 5000km izmjenjeni svi filteri, remenje, zatezači, vodena pumpa, te su očišćeni injektori i problem je još uvijek tu.
 

Olaf

New member
Re: Pitanje, mali problem.

Zoran mogao bi dati njektore ocistiti, treba pogledati kako se ponasaju parametri leptira gasa i ostali davaci kod davanja gasa da nisu kontakti tj. klizne staze u potenciometru gasa istroseni...

Gox - nije uvijek bitno da su ocisceni injektori; nekad injektori gore rade poslje nego prije ciscenja, zato ih treba ispitati...

nemojte me krivo shvatit ali oba auta koja ste spomenuli vec imaju dosta km iza sebe, kontakti u cijelom sistemu ubrizgavanja su vec oslabili i istroseni su...ali treba preko parametara vidjeti sto koji auto muci, i ako nema zabiljezene greske ne znaci da ona ne postoji...samo ju treba naci za sto moze biti potrebno malo vise vremena i dobre volje...
 

zoran37

New member
Re: Pitanje, mali problem.

Ja sam još uvijek sumnjičav prema pumpi od goriva, jel normalno da ona zuji 4 do 5 sekundi dok nabije pritisak? Nedavno sam imao lanciu ali pumpa je duplo brže odradila i digla pritisak, nikako ovak dugo.
 

Olaf

New member
Re: Pitanje, mali problem.

Ja sam još uvijek sumnjičav prema pumpi od goriva, jel normalno da ona zuji 4 do 5 sekundi dok nabije pritisak? Nedavno sam imao lanciu ali pumpa je duplo brže odradila i digla pritisak, nikako ovak dugo.
nije to nista neobicno...na nekima zuji i 10 sekundi, mozes eventualno izmjerit pritisak goriva ali po meni nemas razloga za brigu

jedino zamijeni filter goriva
 

zoran37

New member
Re: Pitanje, mali problem.

Jučer sam jedva našao svjećice, nema razvodne kape, nema kablova pa reko gdje su svjećice jer ni njih nije bilo, ni napred ni nazad, nema nema al uspio sam njih nać, odšarafi se 6 šarafića i tu su.
Aj vidim da znaš, jel moguće da motorić lera utječe na takvo ponašanje motora jer kad je auto topal okretaji mi padnu na 800 a i malo manje i imam osjećaj kao da mi auto radi na dva klipa
 

Olaf

New member
Re: Pitanje, mali problem.

moze ju i bobina zezat kad je topli motor pocne probijat pa trokirat...imao sam to na dvije Xantie nedavno...
 

zoran37

New member
Re: Pitanje, mali problem.

Ali ne trokira mi auto, jedino se javlja taj prijelaz kod kretanja i šaltanja, kad stoji na mjestu jel dirnem gas odma ga primi nema nikakvog prelaza. Mrzlog kad ga upalim radi na 1100 okretaja topal na 800.
Recimo kad vozim u petoj 70 pustim gas i odma dam ali to gušenje se ne javlja nego samo kod kretanja i kod šaltanja
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Pitanje, mali problem.

nisam vas baš skužio, vozim zx, i povremeno se javi taj neki osjećaj "zavlačenja"... ali to se desti jako rijetko i u specifičnim situacijama, tak da mi nikada nije zaista zasmetalo...

bolje vam se time ne baviti jer bi lako mogli promjeniti pol auta a stvar bi vam se opet pojavila. vjerojatno je stvar vezana s nečim što nam je svim autima zajedničko... a to je znak na haubi :grin: ak nije to, možda cijevćice odušaka rezervoara ili regulator tlaka goriva :wtf:
 

Olaf

New member
Ima dosta Xantia taj problem samo sto se nitko nije poigrao da ga rijesi. Npr nakon 3 godine nam je doslo rjesenje za C3 1.4 benzince koji se gase dok su hladni
 

zoran37

New member
Ovako mali problem sa xantiom, kad krećem dam malo gasa i puštam kvačilo događa se to da auto skoro krepa pa krene, sa malo više gasa ista stvar, u vožnji kad šaltam iz manje u veću(nebitno koju primjer iz treće u četvrtu)pustim normalno kvačilo i ako odma dam gas auto kao da se počme gušit pa krene a kad prešaltam i pustim kvačilo i ne stišćem gas isti tren nego ga stisnem nakon sekundu dvije tog prelaza i davljenja nema. Šta bi to moglo bit?
Još jedno pitanje, kad dam kontakt koliko dugo treba pumpi od goriva da nabije pritisak, kod mene se čuje 4-5 sekundi. To mi djeluje malo predugo, obično na dosadašnjim autima je to trajalo jako kratko.

Zna li iko šta bi to moglo bit, može li mi ko odgovorit na pitanja?
Evo citiram sam svoj post. Kvar je otklonjen zamjenom zubčastog remena, bio je toliko labav da auto nije dobro radio i dešavalo se gore napisano
 

zoran37

New member
znači zamjena uspješno obavljena:)
Je, samo mi još uvijek malo prebire u leru, može bit zbog sjećica ili bombine, nemam pojma. Ništa strašno, važno da sad mogu normalno krenut a i ne moram se više brinut za remen.
Sam jeb.n je to posao i možda bi bilo jednostavnije da sam odvezao auto majstoru i platio zamjenu, nije to više za mene, nek to radi onaj kome je to posao.
Jedva sam mikro remen stavio, kak je to jebe.o složeno, nisam gledao kad sam skidao, on me više izmučio neg sav drugi posao. Škara je pomotana definitivno, stavio sam nove selene ali sad jedva malo da zapne guma kad jako jako kočim i skrećem inače kad normalno to radim onda ništa.
Jebem im mjere njihove, na klizaču zupčastog treba gedora 16, na škari gedora 18 a na kugli gedora 21.
 

fullcool

New member
Je, samo mi još uvijek malo prebire u leru, može bit zbog sjećica ili bombine, nemam pojma. Ništa strašno, važno da sad mogu normalno krenut a i ne moram se više brinut za remen.
Sam jeb.n je to posao i možda bi bilo jednostavnije da sam odvezao auto majstoru i platio zamjenu, nije to više za mene, nek to radi onaj kome je to posao.
Jedva sam mikro remen stavio, kak je to jebe.o složeno, nisam gledao kad sam skidao, on me više izmučio neg sav drugi posao. Škara je pomotana definitivno, stavio sam nove selene ali sad jedva malo da zapne guma kad jako jako kočim i skrećem inače kad normalno to radim onda ništa.
Jebem im mjere njihove, na klizaču zupčastog treba gedora 16, na škari gedora 18 a na kugli gedora 21.
hehe ja sam već odavno kupio 16 i 18 ključeve i gedore, ne možeš ništ bez toga.
kad budeš skido poluosovinu onda ide 36, al samo gedora ili cjevasti, za okasti nema mjesta.

baš sam danas bio sa majstorom za talijane, dovezli mu ljudi alfu na kojoj su već promijenili remen i auto počeo loše radit, isto se otpuštaju remenice na bregastim kad se mijenja, i onda ako ih ne otpustiš, nekad prođe dobro a nekad ne. onda im je on to narikto kak treba i radi poslije dobro.

moguće da i kod tebe to nije još 100% u fazi, al stvarno ne znam ko bi to sad mogo napravit da bude 100% u fazi.
 

zoran37

New member
Ja nisam otpuštao remenice, sve pobilježio stavio novo i auto ok radi a to šta u leru malo prebire uopće me ne brine, uglavnom ler je na 800 i konstantan je, nit pada ispod nit ide gore. Trebaće promjenit i nosače motora, nisu još gotovi ali nisu ni u najboljem stanju no mišljenja sam da će i takvi bez problema kod mene izdurati još godinu-dvije. Evo danas sam gledao na km sat i napravio sam samo 900 km otprilike odkad je auto kod mene.

A ne, ja više ne šarafam po njemu ništa, nek rade majstori. Sad i nema više šta ali ako će i trebat ja više ne.
Imam i volju i želju i znam podosta, imam 38 godina al osjećam se koda mi je 68, jednostavno ne mogu.
 

fullcool

New member
Ja nisam otpuštao remenice, sve pobilježio stavio novo i auto ok radi a to šta u leru malo prebire uopće me ne brine, uglavnom ler je na 800 i konstantan je, nit pada ispod nit ide gore. Trebaće promjenit i nosače motora, nisu još gotovi ali nisu ni u najboljem stanju no mišljenja sam da će i takvi bez problema kod mene izdurati još godinu-dvije. Evo danas sam gledao na km sat i napravio sam samo 900 km otprilike odkad je auto kod mene.

A ne, ja više ne šarafam po njemu ništa, nek rade majstori. Sad i nema više šta ali ako će i trebat ja više ne.
Imam i volju i želju i znam podosta, imam 38 godina al osjećam se koda mi je 68, jednostavno ne mogu.
najprije ti ode donji nosač, gornja dva rijetko odu.
taj donji je jeftin ako kupuješ samo selen pa ga sam upresaš, ne mora se kupit cijeli nosač, jedini problem je što ide poluosovina kroz nosač, pa ako nju vadiš moraš ispustit ulje iz mjenjača, a upresat selen bez skidanja nosača je malo zahebano
 
Na vrh