Pomiješalo se ulje i voda

vladek

New member
Imam Xantiu 1,9 TD god. proizvodnje 1999 danas sam primjetio da mi se u posudi za rashladnu tekućinu nalazi neka emulzija i fali ulja u motoru (mislim da mi je otišao dihtung na glavi motora ) možda netko imao takav slučaj i što je najbolje napravit
 

Krky

Lakerski profesionalac
Dobro nam došel vladina :prijatelj:
zmeni si diftunga glave, ulje i antifriza, usput daj malo glavu pohoblati, zmeniti gumice i vođice ventila i ak ti se da malo s pastom popoliraj ventile sa bormašinom :D
ps.. pazi šarafe na ispuhu oče biti pjesme..
 

Krky

Lakerski profesionalac
Je, ko staklo..
košta kak gde, pri nas u KC je sređivanje glave sve gore ak dela oko 100eu ako nisu pofrkani ventili, a to se događa kod puknuča remena, kaj nije kod tebe slučaj..
100eu ako mu golu glavu doneseš bez grani i ostalih dodatnih đinđurija..
 

Dalibor

Dado Tornado
da je nevolja imao bi previše ulja, što bi značilo da je antifriz ušao u ulje, ili bi dimilo bijelo.

nije ništa puno neobično niti opasno kada na čepu antifriza ili na površini ima malo emulzije.

nadolij ulja i vidi kako će se razina kretati.
 

topolino

Member
za početak si prebrikaj crijeva od hladnjaka ulja isperi sistem za hlađenje pa onda vidi jel če još bacat ulje u vodu.kaj je najvažnije to možeš napraviti sam i ništa te ne košta a prilično sam siguran de češ riješiti problem.
 

vladek

New member
da je nevolja imao bi previše ulja, što bi značilo da je antifriz ušao u ulje, ili bi dimilo bijelo.

nije ništa puno neobično niti opasno kada na čepu antifriza ili na površini ima malo emulzije.

nadolij ulja i vidi kako će se razina kretati.
meni je ulje otišlo u posudu za vodu jer ga fali

za početak si prebrikaj crijeva od hladnjaka ulja isperi sistem za hlađenje pa onda vidi jel če još bacat ulje u vodu.kaj je najvažnije to možeš napraviti sam i ništa te ne košta a prilično sam siguran de češ riješiti problem.
hvala na savjetu budem probao jer ja bih odmah sve rastavio
 

Automatic

Well-known member
Kod žugčića je brušenje glave ,brušenje ventila,ispitivanje pod pritiskom ,i ako ima one pločice za štelanje (ko stojadin ili ford 1.8 D),dečki odma sve i naštelaju i to je mene za forda 1.8 d koštalo 800 kuna.Super zadovoljan s poslom obrade i cijenom.Pogledaj da nije glava gdje pukla i ako ima samo pikse (cilindri) da nije koja malo potonula
 

topolino

Member
nisam ti rekao da je sistem dosta teško oprati,ja inače natočim oko pol litre mafre i onda ga zagrijem i ispirem dok se ne prestane pjeniti,ako imaš puno ulja unutra računaj na par sati posla.
 

charllie

Active member
Evo imam srece,meni takodjer bilo ulje uvodi na Xantiji hdi,promjenio hlednjak filtera ulja kao sto je topolino preporucio i isprao sa sredstvom za ispiranje i ve je uredu.Forumasi jos jemp ut fala i ak navrnete v Prelog slobodno se javite.
 
Na vrh