Lupkanje u releju.

tihach

Member
Radi se o 1.8 16v 98.g (benzin+LPG)
Prije više od mjesec dana prilikom paljenja čuo se zvučni signal i žmirkala je lampica na kojoj je nacrtan ključ.Po savjetu majstora iz ovlaštenog servisa 5-6 sati ostavljen je upaljen kontakt,poslije toga auto je upalio_Od tada u toku vožnje povremeno se upalila lampica pumpe benzina (prva u drugom redu,gore lijevo) na 1-2 sekunde,i auto bi malo "cuknuo".
Jednom nije htio upalit,kod davanja kontakta nečuje se pumpa i čuje se lupkanje u kutiji sa osiguračima (kod akumulatora),točnije,u onom releju blizu blatobrana i prema akumulatoru.Nakon par pokušaja auto je upalio.
Jednom se ugasio u toku vožnje,opet je sve bilo popraćeno lupkanjem releja.Nakon više pokušaja uspio sam ga upalit.
Jučer cijeli dan nisam ga uspio upalit,uz lupkanje releja otkrio sam da se lupkanje čuje i u kutiji sa kompjuterom,u onoj namanjoj "kocki",ne znam kako se to točno zove:grin:
Možda onaj problem naveden na početku nema veze sa ovim dolje,ali naveo sam ga za svaki slučaj.Zajedničko za sve ovo je da se ne čuje pumpa goriva kod davanja kontakta.

Ako netko pretpostavlja šta bi bio problem,bio bih zahvalan da nešto napiše.
 

igor

New member
Možda onaj problem naveden na početku nema veze sa ovim dolje,ali naveo sam ga za svaki slučaj.Zajedničko za sve ovo je da se ne čuje pumpa goriva kod davanja kontakta.
Imam osječaj da te relej pumpe zafrkava malo radi malo ne odnosno nekad uspije uspostavit kontakt i tad auto radi a nekad tj kad auto nemožeš upalit relej ne šalje struju pumpi, provjerit relej pumpe ispitat ga, ako je ispravan onda tražit kvar dalje, možda još netko ima neku ideju ....
 

Lakii

Well-known member
Nije mi jasno nekoliko stvari!

1. dali ti se pali zuta lampica s kljucem?
2. kako ti se ponasa kada vozis na plin a kako na benzin?
3. kakvi su kontakti releja?
4. onaj savjet servisera je extra!
5. ona lampica je check engine lampica, nije za pumpu goriva nego oznacava gresku u radu motora. trebas posjetiti pravog servisera koji ce auto spojiti na lexiu i provjeriti sve greske.
 

tihach

Member
E,sad...jučer je upalio,nakon 5o pokušaja.Uglavnom,uključio sam kontakt,nakon 20tak sekundi lupkanje je prestalo,uključila se pumpa,i onda je upalio.Danas cijeli dan radi bez problema(valjda ga neću ureć :grin:).
Lakii,evo odgovora.
1.Lampica sa ključem se ne pali,palila se samo u onom slučaju navedenom na početku posta,hoću reć,žmirkala je,i čuo se zvučni signal.Moja pretpostavka je bila da je nešto u vezi koda na ključu.Taj problem je riješen po savjetu servisera,pa ako se nekom slično dogodi,nek proba tako "popravit".To sam spomenuo jer sam mislio da možda ima veze sa ovim problemima poslije.
2.Uglavnom sam na plinu,pa ću probat malo na benzinu par dana.
3.Kontakti releja su o.k.,nisu oksidirali ako to misliš.
4.Valjda čovjek zna nešto.:cool:
5.Hvala na informaciji,poslušat ću savjet.
Ovih dana ću posjetit električara,pa nek proba nešto ispitat.Mislim da je tu nekakav problem u struji/elektronici,možda i ova vlaga oko nas ima malo veze s tim.Kad nešto saznam više,javim se.
P.S.Svaki savjet je i dalje dobrodošao.
 

Lakii

Well-known member
Ne postize se nista ostavljanjem kljuca u bravi, jednostavno kodirani kljuc ne radi tako. Ima jedna slicna procedura ali za odkodiranje originalnog radia. Ugl. ovo govorim zato jer mozes ocekivati da ti se ponovi problem s kljucem. Imas nekoliko tema u ovoj garazi pa mozes malo procitati ako te zanima.

Sto se tice autoelektricara, probaj naci nekog servisera se Lexiom, to je diagnosticki alat za PSA aute. Skratiti ce vam puno muke.
 

darkoooo

Limunofil :-)
E,sad...jučer je upalio,nakon 5o pokušaja.Uglavnom,uključio sam kontakt,nakon 20tak sekundi lupkanje je prestalo,uključila se pumpa,i onda je upalio.Danas cijeli dan radi bez problema(valjda ga neću ureć :grin:).
Lakii,evo odgovora.
1.Lampica sa ključem se ne pali,palila se samo u onom slučaju navedenom na početku posta,hoću reć,žmirkala je,i čuo se zvučni signal.Moja pretpostavka je bila da je nešto u vezi koda na ključu.Taj problem je riješen po savjetu servisera,pa ako se nekom slično dogodi,nek proba tako "popravit".To sam spomenuo jer sam mislio da možda ima veze sa ovim problemima poslije.
2.Uglavnom sam na plinu,pa ću probat malo na benzinu par dana.
3.Kontakti releja su o.k.,nisu oksidirali ako to misliš.
4.Valjda čovjek zna nešto.:cool:
5.Hvala na informaciji,poslušat ću savjet.
Ovih dana ću posjetit električara,pa nek proba nešto ispitat.Mislim da je tu nekakav problem u struji/elektronici,možda i ova vlaga oko nas ima malo veze s tim.Kad nešto saznam više,javim se.
P.S.Svaki savjet je i dalje dobrodošao.
Kontakti releja mogu biti 'ko novi', ali kontakti unutar samog kućišta mogu biti jako loši i... mogu stvarati ovakve probleme. Zbog takvog problema mi je CX jednom stao ;) (pumpa nije dobivala 12V), a i na Xantiji su me zezali žmigavci sve dok nisam otvorio kućište releja i popravio lem (spoj) na pločici (postojala je zračnost pa bi nekada spojio i palio svjetla, a ponekada ne...).
 

tihach

Member
Evo mene, napokon riješen problem.Ukratko,od mog zadnjeg posta,dogodilo se ovo:
Neko vrijeme je sve bilo o.k.,pa sam čak i pomislio,možda se popravilo samo od sebe:grin: ,međutim,jednog dana opet ona ne zapali,sva sreća,nisam bio daleko od kuće,i više ne daje znakove života.
Dobijem kroz nekoliko dana informaciju o majstoru,relativno blizu mene,koji ima sve potrebno,ko što mi je Lakii savjetovao.Uglavnom,problem je bio u žicama što idu iz kompjutera,to je onaj splet što prolazi između usisne grane i motora.Ispucala je izolacija,pa su se neke žice spajale (majstorove riječi).Hm,a moglo se dogodit i gore od ranije spomenutog...
Hvala svima na savjetima!
 
Na vrh