Dupli relej na Xantiji II

Evo pratio sam lampicu u kabini koju sam sproveo preključe zbog crkavanja osiguraca u motornom prostoru. Zakačio sam jedan kraj za F2 osigurač a drugi za masu .
Evo šta sam primetio u toku dana i vožnje sve ok lamica radi što znaci da osigurač šljaka .
Crkava samo izutra dok palim auto , ugasim auto zamenim osigurač i palim auto i ništa -šljako normalno ?:confused::confused::confused:
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/121_zps3b0ece92.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/122_zps8b9028ef.jpg
Šta mislitre o čemu je rač?:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:
---------------------
predrag

Ako se nevaram u šemi instalacije i AUTO data šema motronik MP 7.3 piše :
osigurač F2=30- (40) A , žica BM02,pa relej K152 secondary air injection( air )pump relay-u prevodu секундарног ваздуха убризгавање (ваздух) релеј пумпе,pa ide secondary air injection( air )pump u prevodu секундарног ваздуха убризгавање (ваздух) пумпе.
 
Posljednje uređivanje:

xantia

New member
mora da negde vuce previse struje pa od da onda crkava osigurac,proveri relej pumpe, najbolje bi bilo da vidis sa elektricarom nek ispita i ukloni taj problem,
 

Lakii

Well-known member
F3 je ventilator kilera!

Evo vam popis, na spanjolskom je, neda mi se traziti neki drugi, imate translate!
F2 je za napajanje duplog releja i svih stvari vezanih na njega i to je to.
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/121_zps3b0ece92.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/122_zps8b9028ef.jpg

On treba otici kod dobrog autoelektricara i autoplin servisera da provjeri elektro instalaciju i rad plina.
Zavisno kako je instalacija radena, mozda mu pregara originalni osigurac a napajanje duplog releja se onda vrsi preko napajanja kompjutera autoplina odvojeno.

Vec sam ti napisao u kojem smjeru traziti, preko interneta ti se vise od ovoga ne moze pomoci.
Nesto ti preopterecuje instalaciju u krugu duplog releja, pumpe goriva i ECU-a.
Treba netko provjeriti instalaciju u autu.
Ako je auto godinama vozio bez problema onda je najvjerovatnije nesto jednostavno, nekakva masa ili skab kontakt. Mozda je i sam dupli relej izgorio a mozda i pumpa goriva zeza, mozda sama autoplin instalacija...
 
Vec sam ti napisao u kojem smjeru traziti, preko interneta ti se vise od ovoga ne moze pomoci.
Nesto ti preopterecuje instalaciju u krugu duplog releja, pumpe goriva i ECU-a.
Treba netko provjeriti instalaciju u autu.
Ako je auto godinama vozio bez problema onda je najvjerovatnije nesto jednostavno, nekakva masa ili skab kontakt. Mozda je i sam dupli relej izgorio a mozda i pumpa goriva zeza, mozda sama autoplin instalacija...
Laki HVALA . Upravo pratim kabal DEBELI (beli eF6 / BM 02) od osigurača koji ide na relej .
Sa releja ide DEBELI (braon 1241/++C0).
 
Laki HVALA . Upravo pratim kabal DEBELI (beli eF6 / BM 02) od osigurača koji ide na relej .
Sa releja ide DEBELI (braon 1241/++C0).
CITROSI !!! Pronašao sam . Debeli BRAON kabal-1241 sa releja K152 vodi na (Secondary air injection(AIR)pump) nalazi se sa leve strane unutar branika. Tu je kvar pumpa za vazduh je izgleda zaribala.U nju dolaze 2 creva prečnika fi=25mm (spoljna mera) , jedna cev ide vani dok je druga zakačena na nekakav ventil na sredini glave motura bočno ispod kabla od bobine ,a iznad termostata.
 

Lakii

Well-known member
Ovo?


Vidis, nisam znao da su i na Xantie ugradivali ovo. Je tvoja jedno od zadnjih godista?
Iskopcaj to dok ne probas popraviti.
Radi se o dodatnom upuhivanju zraka u ispuh, radi sagorjevanja ispusnih plinova. Ekologija, ne treba ti to!

Bitno da je problem rijesen!
Jesi si pogledao za ventilator kabine?
 
Ovo?
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/depol_zpsa5eac867.jpg

Vidis, nisam znao da su i na Xantie ugradivali ovo. Je tvoja jedno od zadnjih godista?
Iskopcaj to dok ne probas popraviti.
Radi se o dodatnom upuhivanju zraka u ispuh, radi sagorjevanja ispusnih plinova. Ekologija, ne treba ti to!

Bitno da je problem rijesen!
Jesi si pogledao za ventilator kabine?
To je ta salika. Ova Xantia je 2001 god. prva reg. 12 mesec. Skinuo san pre pola sata to sranje puno vode i u turbini i u motoru ,nagoreo motor .Rastavio sam ga pa ću videti šta snjim.
Nego Laki onu lampicu sam povezao umesto pumpe za zrak , primetio sam da se samo izutra pali , mada ću i dalje pratiti šta se dešana.
Juće sam skinuo taj relej K151 i dok sam vozio upalila mi se lampica za grešku u motori (CHECK). Kada sam Vratio relej i resetovo kompjuter sve se vratilo na svoje.
Reci mi ovo za upumpavanje zraka -gde ga upumpava , unutra ili vani.? Jeli mu ovaj ventil kao iber-lauf na slici br.1.?
Za ventilator treba da naručim tranzistore nego kod nas sad praznici, pa ću po nedelji . Treba samo tražiti MOTOROLIN mj 11015 oni su se najbolje pokazali.Cena se kreće oko 600 din, ili ti 43 kune = 5.5 eura po komadu.
pozdrav .
 

Lakii

Well-known member
Znaci, Ova pumpa upumpava cist zrak u ispusnu granu motora. To radi samo kada je motor hladan, prvih 15-40 sekundi od paljenja motora. Na taj nacin spaljuje ispusne plinove koji jos imaju nesagorenog goriva zbog bogate smjese, u ispusnoj grani, prije katalizatora.
 
Ovo?
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/depol_zpsa5eac867.jpg

Vidis, nisam znao da su i na Xantie ugradivali ovo. Je tvoja jedno od zadnjih godista?
Iskopcaj to dok ne probas popraviti.
Radi se o dodatnom upuhivanju zraka u ispuh, radi sagorjevanja ispusnih plinova. Ekologija, ne treba ti to!

Bitno da je problem rijesen!
Jesi si pogledao za ventilator kabine?
Danas mi stigli tranzistori MJ11015G-Motorola cena po kom.=420din=oko 30 kuna, našao sam povoljnije nego što sam prošli put napisao_Odradio sve kako treba i to je to šljaka.:whistling:
Hvala LAKI!
 
Ovo?
http://i154.photobucket.com/albums/s265/Lakii_2007/depol_zpsa5eac867.jpg

Vidis, nisam znao da su i na Xantie ugradivali ovo. Je tvoja jedno od zadnjih godista?
Iskopcaj to dok ne probas popraviti.
Radi se o dodatnom upuhivanju zraka u ispuh, radi sagorjevanja ispusnih plinova. Ekologija, ne treba ti to!

Bitno da je problem rijesen!
Jesi si pogledao za ventilator kabine?
Pošto mi je izgoreo motorčić na ovome , a na njemu nema nikakva oznaka o broju obrtaja , voltađži i sl. Pa me zanima koliki br.obrtaja daje isti . Možda umesto njega ugtadim od Zastave -Yuga motorčić od grejanja-hlađenja . Dali će biti dovoljan?
 

Lakii

Well-known member
Pa, voltaza je 12V! :grin:
nema nikakvih informacija o ovom dijelu, br okretaja ni nista. mogu ti samo reci da novi od citroena kosta cca 350 EUR.
sta nema nista otisnuto na njemu? ni na kucistu? bilokakav broj ili ime proizvodaca?
Sto mu je izgorilo? moze slika?

I nema ti smisla pripasavati nesto s drugih auta, mozes i bez ovoga voziti. vrati sve natrag kako je bilo, samo ostavi iskopcan motoric. ulaznu i izlaznu cijev zatvori ako ne mislis vracati taj motoric.
Ako bas hoces, bilo bi ti bolje da nades polovni, sa bilo kojeg Peugeota ili Citroena sa istim motorom!
 
Pa, voltaza je 12V! :grin:
nema nikakvih informacija o ovom dijelu, br okretaja ni nista. mogu ti samo reci da novi od citroena kosta cca 350 EUR.
sta nema nista otisnuto na njemu? ni na kucistu? bilokakav broj ili ime proizvodaca?
Sto mu je izgorilo? moze slika?

I nema ti smisla pripasavati nesto s drugih auta, mozes i bez ovoga voziti. vrati sve natrag kako je bilo, samo ostavi iskopcan motoric. ulaznu i izlaznu cijev zatvori ako ne mislis vracati taj motoric.
Ako bas hoces, bilo bi ti bolje da nades polovni, sa bilo kojeg Peugeota ili Citroena sa istim motorom!
na kućištu p.s.a. 9624043380 SAGEM . na motoru ništa ne piše. izgoreo mu je rotor - nagoreo .
znaci cevi da zablindiram nekim čepom?
 

Lakii

Well-known member
kućištu p.s.a. 9624043380 SAGEM
Eto vidis da pise nesto! utipkaj u google i vidi ponudu novih, zamjenskih i polovnih dijelova!

Da, samo zatvori. Moci ces voziti potpuno normalno bez toga.
Kazem ti, ako bas zelis da ti auto bude 100% ispravan onda nadji negdje polovno na nekom otpadu.
 
Na vrh