Zadnji most vts/vtr

zuti

New member
zanima me ako netko zna za koliko se može nabaviti komplet zadnji most s kočnicama od saxo vts/vtr i može li se ugraditi na ax gt 1.4?
 

Dalibor

Dado Tornado
može se ugraditi. oko 2000kn neki rabljeni možda bi se i mogao nabaviti.
vani, italija recimo, možda je i jeftinije.
ali si ipak provjeri što više detalja prilikom kupnje. možda i da slikaš taj sa AX GTa, da znaš prilikom kupnje da se ne zezneš.
recimo sa ZXa na Xsaru idu kompletni mostovi... između modela ima razlike u podešenosti, u visini i debljini torzijskih šipki.

ta koncepcija stražnjeg vješanja još je od peže 205. slično ima AX, iz kojeg je razvijen 106, a sa kim puno toga dijeli saxo, posebno po pitanju donjeg postroja.

nikad nisam mjenjao ta stražnja vješanja, pišem čisto teoretski, pa ako netko ima info iz prve ruke neka me ispravi...

razmisli i o nečem ovakvom pa da ne kupuješ cijelo vješanje:
http://www.suzukituning.com/PSA/Suspension/Lowering.htm
 

sLi

Dr. Xsara
ja sam rjesio most sa dobosima za 100€, a znam da ih jedan lik u ri prodaje po 1700kn

u italiji to ide i ispod 100€
 

sax

New member
meni je Branimir na Orehovici trazio 400 i 700 kuna za mostove,a Birtic na Viskovu 900kn
Taj za 2000kn se isplati ako je repariran
 

Dalibor

Dado Tornado
dobar kompletan most sa saxa vts sigurno je skuplji nego most sa saxa koji nije vts.
ako kupuješ rabljeni dobar sa original ax, nebi trebalo preko 1000kn.

reparacija ovisi o tome koliko je loš postojeći. ako su kotači JAKO u položaju / \ i stružu po karoseriji tada ti se popravak vjerojatno ni ne isplati.
ako se mjenjaju ležaji i ono što što dobiješ u kitu za reparaciju, tada sa poslom sve izađe oko 1000kn...
 

XSARA VTS

Member
1000 je malo za reparaciju računaj barem duplo! Mogu ti nabaviti most od 205 rallye ali su isto iza doboši prije mislim da će on odgovarat za AX-a nego od Saxa a možda i ne nemam pojma.
u italiji to ide i ispod 100€
Ako ga uspiješ naći znaš i sam da na svim torzijašima sve stoji samo zadnji most fali!
 

deda

New member
Niš od toga nije isto,mora biti od Saxa i to VTS. Odnosno sa svakog Saxa paše,na svaki,ali mostovi nisu isti.
 

XSARA VTS

Member
Neznam koliko koštaju dijelovi samo znam da je krvav posao. Bolje je platit pa da se napravi sa novim dijelovima nego dati novce za polovniÿ(dobar) koji isto ima vjerovatno ko zna koliko tisuća km. i može se raspast za dan,mjesec.godinu pa onda sve iznova znači bačen novac. U ovlaštenom su mi rekli da jedno rame košta 6000 kuna ali da nerade samo jedno znači matematika je jasna stave novi most i slobodan si nema reparacije. Mene je sve zajedno ispalo malo manje od 3000 kuna (reparacija) i ugrađene su mazalice da se mogu ležajevi podmazivati sad će se sve prije raspasti nego torzija.
 

sax

New member
reparacija sa skidanjem mosta dode u Ri 3000kn,koliko znam set lezajeva dode 700kn
od SKFa,i slazem se da je bolja reparacija,jer ne znas sta kupujes kad uzimas polovni most

Moj VTL ima Zadnji most kao i VTR/VTS
 

XSARA VTS

Member
Nisam nikakav stručnjak pa se neću praviti pametan ja koliko znam nisu svi mostovi isti što bi značilo da most možda stane na mjesto ali nije mu ista namjena ponašanje u vožnji tvrdoća itd... na mom slučaju konkretno rečeno mi je da moja xsara ima mekanu torziju i da mi ne preporučuju da stavim sa neke druge ! Možda o tome znaju više oni koji od toga žive pa je najbolje poslušati njih a ne se praviti sam svoj majstor!
 

sLi

Dr. Xsara
razlika je samo u debljini torzija i ARB-a, te piksi na koje se sarafe dobosi, odnosno diskovi

lako je uzet lezajeve i semeringe, problem su osovine koje su malo skuplje oko 500kn/kom

nakon reparacije obavezna ugradnja mazalica
 
Na vrh