PSA se udružuje sa GM-om?!

ExOduS442xb

Racing
Naime cini se kako PSA i GM razmisljaju o zajednickom poslovanju koje bi firmu po nekim procjenama stavilo za jednog od najvecih proizvodjaca automobila. PSA navodno ima gubitak (više se odnosi na sam Peugeot jer je Citroen koliko sam shvatio stabilan, upravo zbog svoje široke ponude. Taj gubitak znaci da bi PSA mogla otpustiti 6000 radnika a zajednicko poslovanje bi objema firmama omogucilo jeftiniji razvoj tehnologije itd.

Koji vrag? Ne sa Amerima, i kud baš GM:thinking:

http://www.autoportal.hr/index.php/sportc/3843

http://blog.roadandtrack.com/psa-gm-tie-up-in-the-offing/

http://www.cnbc.com/id/46574491

http://www.ihs.com/products/global-insight/industry-economic-report.aspx?id=1065932344

http://paultan.org/2012/03/01/psa-peugeot-citroen-forms-alliance-with-gm-platform-sharing-joint-purchasing-and-development-on-the-cards/psa-gm/

http://www.reuters.com/article/2012/02/29/peugeot-gm-industry-idUSWEA388220120229
 

Dalibor

Dado Tornado
ima GM i neke dobre aute i dobre tehnologije.
možda PSA iskoristi suradnju za predstavljanje ponude na američkom tržištu.
 

Lakii

Well-known member
Pa, ima GM i nesto Europskih marki, sta ne?

Samo, neznam kako bi PSA mogao profitirati iz svega toga, najvise mislim tehnoloski.
 

brezC4

New member
pa opel je njihov (ili je bio). ali uglavnom, smisao svakog udruživanja je u biti smanjiti troškove razvoja. znači napravit će se jedna platforma, jedna tehnologija za motor, ovjes itd. i primjenjivat će se na sve modele grupacije.

očiti primjer je VAG: VW razvija, Audi daje svoj doprinos, Škoda ne može koristiti najnovije novitete, a Seat ide više u neke sportske varijante.
 

La Marche

Iskreni optimist
Mislim da imaju oni dosta mogućnosti za suradnju na području hibridnih, električnih i konvencionalnih štedljivih vozila. Èini mi se da su i jedni i drugi tu napredovali više od ostalih, a nisu išli u istom smjeru. GM Volt i PSA novi hibridni pogon kombiniran s HDI, npr. Sretno im bilo!
 

1587 VTS

New member
Znaci li to u prijevodu da ce npr sutra Citroen i Opelo lezat na istoj platformi - ode sve u p.m :surprised:
Ionako, u posljednje vrijeme, hidropneumatski ovjes sve vise guraju u stranu (nemaju ga vise ni sve verzije novog C5, C6 vjerojatno ubrzo odlazi sa scene, a DS liniji to uopce nije namijenjeno). Ode tako u povijest i ono malo Citroenovog duha sta je do danas ostalo :doh:
 

deda

New member
Kakav duh i entuzijazam,samo penezi igraju.Ko ih ..........,ja sa svojim hidrauličarem pretićem aute od 500ks kroz ležeće,a svi nek se drkaju i koče,a i kad trebam nekam zapeljat u prirodu samo dignem ručicu,a ovi sa svojim Cajenima i slićnim sranjima nemreju ni pomislit proći tam kam ja idem samo sa prednjim pogonom.
 

darekb

New member
Kakav duh i entuzijazam,samo penezi igraju.Ko ih ..........,ja sa svojim hidrauličarem pretićem aute od 500ks kroz ležeće,a svi nek se drkaju i koče,a i kad trebam nekam zapeljat u prirodu samo dignem ručicu,a ovi sa svojim Cajenima i slićnim sranjima nemreju ni pomislit proći tam kam ja idem samo sa prednjim pogonom.
U potpunosti se slažem sa izrečenim.
Uživao sam vozeći Xantiu po šumetinama sjevernog Velebita, a bome ni ležeći policajci mi nisu mrski!:grin:
 

superhrvoje

New member
Naime cini se kako PSA i GM razmisljaju o zajednickom poslovanju koje bi firmu po nekim procjenama stavilo za jednog od ...
pa samo ti šoldi vrte. nema emocija.
bar će spektakularno propast svi zajedno, jer dok oni naprave išta na zajedničkoj platformi..

pazi ovakó: koliko gm-ova evropa (opel) ima stvari koje se tuku za iste kupce kao i psa... plus psa-ov deal sa fordom i bmwom... čupavo je to!

da im je evropa imalo bitna, možda bi se udružili sa fiatom koji u evropi ima jadnu ponudu. ispada vw koncern jedina evropska firma koja zna radit biznis.

inače opela je fiat već temeljito uspio ocijediti iz onog kratkotrajnog braka zbog kojeg u opelima ima fiatovih dizela. a i citroen je stabilan valjda iz istog razloga zbog kojeg se fiatov serđo pravi važan po svijetu. to je zato jer mlati šolde u brazilu a i nešto je bio lukav u usa.

moja prognoza: ode i peugeot i citroen putem talbota i panharda

a o penilnim produžecima u vidu SUVova ne valja ni trošit riječi, to su najbeskorisnija vozila ikad, žao mi je vidjet ds4 koji je tako glupav crossover, uškopljen auto. "ni vrit ni mimo" govoru na našem sjeveru

kaputt, doviđorno...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ionako, u posljednje vrijeme, hidropneumatski ovjes sve vise guraju u stranu (nemaju ga vise ni sve verzije novog C5, C6 vjerojatno ubrzo odlazi sa scene, a DS liniji to uopce nije namijenjeno).
Ajmo biti realni, i zapitat se šta je danas pravi razlog istiskivanja hidropneumatike iz ponude? Cijena? Pouzdanost? Pad potražnje za njome?

o penilnim produžecima u vidu SUVova ne valja ni trošit riječi, to su najbeskorisnija vozila ikad
Ali lipo izgledaju. :) Danas sve aute prodaje dizajn. Kad bolje razmislin, danas sve prodaje samo dizajn. Od mlinca za kavu do lokomotive.

Jučer je doša u mene u dućan čovik, dvoumija se između tri modela LCD TV-a i onda uzeja najslabiji (ne i najjeftiniji), jer mu "najlipše izgleda". To će mu siguro puno značit dok ga ušteka i upali. :) Jebeš sliku, važno da lipo stoji u regalu. :D
 

superhrvoje

New member
Ali lipo izgledaju. :) Danas sve aute prodaje dizajn. Kad bolje razmislin, danas sve prodaje samo dizajn. Od mlinca za kavu do lokomotive. ...
ha čuj... SUV tipo onaj mitsubishi c-crosser:
- meni ne izgleda lipo. okej, to je ful subjektivno pa to ne računamo
- nije udoban, ste kad probali duže sjedit na zadnjem sicu "SUV"-a?
- redovito nije baš prostran zbog pogona i svega,
- ni praktičan za npr. malu dječicu - nije kao Doblo/berlingo ili Picasso,
- ni upotrebljiv van ceste - nije terenac kako spada tipo Hilux, Land Cruiser
- ni jeftin - recimo gume su grozno skupe,
- ni stabilan na autoputu - previsoko težište,
- naravno, troši puno više zbog mase i otpora.

ukratko za gotovo svaku od gornjih točaka ima nekakvo drugo prijevozno šta to radi bolje. ostaje samo imidž. i prodaju se... ha neka... ja za sebe znam, a svakome kako se sviđa.
 

zujo

New member
SUV je samo statusni simbol, ništa drugo. Imao sam prilike provozat Mercedes ML par kilometara, koje razočaranje, a naivno pomisliš Mercedes, kao da je nešto posebno. Jedino što je posebno je potrošnja, 30 litara samo tako.
 

Nono

Èlan
Za jedno 20 godina biti će samo jedan proizvođač automobila s pogonima u Kini, Indiji opet Kini i još u Kini. Na kraju pokretne trake će mali kinez lijepiti značke, oš BMW, oš Mercedes, Citroen, FIAT ... ma koji hoćeš sve može. Značka od Ferraria će biti dodatna oprema.
 

deda

New member
Pa tak već i je sa dijelovima,samo ko narući meće u njegovu kutiju sa njegovim znakom,tak da je skoro svejedno koju marku automobila voziš.
 
Na vrh