Problem s plinom

XSARA VTS

Member
Ovako imam Focus 2.0 sa BRC direktnim plinom redovno je servisiran i plin i ostale stavari na autu. Prije cca. mjesec radio servis na plinu mijenjali filter i šta ja znam već šta se radi sada mi se pojavio problem!!!! Prije neki dan usred vožnje počeo je pištati pokazivač kao da nema plina i onda mi se usred vožnje motor ugasio prebacio sam na benzin upalio i vozio bez problema kad sam ponovo prebacio na plin sve je bilo OK vozio sam na plin ponovo kao da ništa nije bilo. Međutim sada više neće na plin pa se vozim na benzin jer čim prebacim prekidač na plin odmah se ugasi motor a plina ima sigurno 35-40 litara u rezervaru! Ako netko ima plin ili se kuži u to SRANJE molio bi malo pomoći ili neke sugestije jer jedino što ja vidim to je da ne baca plin pa me zanima jeli moguće da je problem u pokazivaču(kockasti i stoji ispod volana ima na sebi 5 lampica) jer nije mi opet jasno kad na istom prebacim na benzin vozi normalno !
 

Damaj

Active member
To sa pištanjem mi izgleda kao da je otišao isparivač plinskog sustava, ja sam imao taj slučaj. Isparivač se mijenja svakih 50 000 (cca) km, ovisno o proizvođaču. U svakom slučaju podhitno na servis!
 

XSARA VTS

Member
Sutra odmah zovem pa ćemo vidjeti šta će reći majstori ja se u taj plin ne kužim apsolutno ništa u svakom slučaju nadam se da će se riješiti brzo i da neće biti skupo! Damaj hvala na odgovoru Pozz !
 

SuperHik

New member
Isparivač se ne mijenja, mijenja se membrana ;)
Treba stručnjak vidjeti što se događa kod tebe, malo pogledati temperaturu plina u isparivaču, tlak i slično... pa tek onda dijagnoza
 

sLi

Dr. Xsara
a daj mi reci da li ti je temperatura motora normalna? sad mi kolega ima slican problem sa kucistem termostata koje zna otic, pa da ti mozda ne fali vode u sistemu pa nema dovoljnu temp za isparivac, on ima 1.8 16v motor, al boljka je na svima sa tim kucistem

 

Lakii

Well-known member
Moze ti biti vise stvari!
Pocne ti pistati alarm u kabini jer ti je pao pritisak plina u sistemu. A uzrok moze biti:

- Filteri tekuce i/ili plinske faze.
- Isparivac, tj. membrana isparivaca
- plinski injektori

E sad, ja tipujem na injektore!
Odi u servis i prvo reci da imas reklamaciju! Kad ti spoje auto na kompjuter ce vidjeti u cemu je problem.
Sretno!
 

XSARA VTS

Member
Temperatura motora je normalna neznam šta bi ti drugo rekao najvjerovatnije ću danas u FRIGO adriu pa neka vide šta je znam samo da onaj pokazivač ispod volana već duže vrijeme nešto šteka jer mi nije prikazivao točno kako se plin troši ono mislim gasi jednu po jednu lampicu (četvrtine) nego mi usred vožnje počnu blicati sve lampice odjednom ma neznam vidit ćemo a nisam ni gledao vodu tako da neznam pretpostavljam da ima dovoljno jer je temperatura normalna.
 
Nemam neki peoblem zapravo kada sam prošle godine ugradio (Sekvent plin STAG-4 Tomaseto reduktor)na moju Xantiju 1.8 16v, napunio sam rezervoar benzina (ful) 65l.
Prešao sam od tada oko 8500km , vožnja na benzinu da kažemo 100-150km, a skala je već prišla crvenom polju. Podsećam da pri svakom paljenju auto pali prvo na benzin pa nakon 3-4 sek prebabi na plin, a u hladnom startu dok nezagrije na nekih 30-35 stepeni.
Zanima me da li pri vožnji na plin uzima i pomalo benzina ( rekao bi da mi je mnogo svukao goriva u rezerboaru), ili gorivo eliminiše pri prebacivanju?
Primetio sam da punpa u rezervoaru radi dok se vozim na plinu, skidao sam i džek sa nje (pumpe) kada upalim i vozim sasvim normalno .Samo me brine kolicina goriva u rezervaru.
 

Lakii

Well-known member
Potrosnja benzina ti ispada oko 0.7 litara na 100 km. To je OK.
Moras imati na umu da ti auto najvise trosi kada je hladan tako da na hladnim startovima proguta nevjerovatnu kolicinu benzina, bez obzira sto je to samo minuta-dvije rada motora.
Jos kada zbrojis voznju na benzin svaki put kada ostanes bez plina to ti je to.
Isto tako, trebao bis svakih 4-5 punjenja plina odvoziti auto na benzin nekih 10-20 km, cisto da se i benzinski injektori malo razrade i da se na njima ne nataloze naslage.

Meni je potrosnja benzina oko 1,2 l/100 sa svim ovim sto sam naveo.


Da imas potrosnju benzina preko 2-3 litre rekao bi ti da ti mozda benzinski injektori ne "drze" kako treba pa propustaju malo benzina. Isto tako, i puno vjerovatnije, da imas lagano propustanje benzina na nekoj gumenoj cijevi. Mozda i kod filtera benzina, mozda i na samoj pumpi.
 
1. Ispada i manje ,pošto skala još nije u crvenom polju.Neznam na kojoj kolicini se pali lampica za rezervu, ali nebi trebalo zasad ima manje od 15-20 l.
2.Da na hladnom startu guta(živ benzin).
3.Što se tiče svakih 4-5 punjenja nisam praktikovao - smatram da pri svakom paljenju on odradi na benzin i to je to za diznice.
4.Nigde ne curi gorivo_Osim što imam isparenja gotiva kada su topli dani na čepu od rezervoara.Mada ova Xantia ima u levom krilu nekakav kondenzator isparenja gasova iz rezervoara a onda povezano crevom do elektro ventila koji se pavremeno ukljucuje ( čuje se tak-tak-tak) nekad brže nekad sporije ,i onda u usisnu granu.
5.Punpa je u rezervoaru.
http://www.pik.ba/artikal/4096618/citroen-xantia-instrument-tabla/
 

DarioGTI

New member
Primetio sam da punpa u rezervoaru radi dok se vozim na plinu, skidao sam i džek sa nje (pumpe) kada upalim i vozim sasvim normalno
Nemoj isključivati benzinsku pumpu dok voziš na plin, jer se uvijek, iz nekog razloga, može dogoditi da se plin isključi i da te vrati na benzin.

Probaj zamisliti da krećeš preticati i nestane ti plina, i on hoće vratiti na benzin - kad -> ma'una, pumpa benzina ne radi, motor gecrkt...
 
Nemoj isključivati benzinsku pumpu dok voziš na plin, jer se uvijek, iz nekog razloga, može dogoditi da se plin isključi i da te vrati na benzin.

Probaj zamisliti da krećeš preticati i nestane ti plina, i on hoće vratiti na benzin - kad -> ma'una, pumpa benzina ne radi, motor gecrkt...
Upravu si Dario
Hvala
 

xantia

New member
pumpu nemoj da iskljucujes jer ona se i hladi u toku voznje od benzina,
za injektore bi bilo dobro da sipas neki od aditiva za to, da ti se ne zaprljaju injektori,
to sto ti trosi benzin je ok, bitno je da ti ne trosi i jedno i drugo gorivo istovremeno.
 

Dujo

New member
Pumpa goriva mora raditi da "hladi" postojece dizne/injektore od benzina..
Nikako iskljucivati!
Vise vrijedi sekunda rada na benz kada je auto vruc ili kada se gasi nego sto ujutro radi minut na benzin, razlog je taj jer dizne "speknu" na temperaturi dok radi na plinu a gorivo ne ide kroz njih.. Na maloj temperaturi se ne griju i manja je mogucnost da se "zastopaju"..
Auta na plin koja sam vozio sam uvijek prebacivao na plin kada bi parkiravao ispred kuce ili gdje bi dolazio, da dizne "ovlazi".. Nikada nisam niti jedne cistio niti imao problema da auto stuca,cucka,nece da radi pravilno na benz poslije ugradnje plina..Zahvaljujuci covjeku koji mi je detaljno pojasnio upotrebu plina kada sam ugradio je u prvo auto (Ford Scorpio 2.4i davne 1998g.).

Autoru topica moze biti od prije navedenih sto su napisali, ako se ne razumije i nezna sto je na servisu promijenjeno, moguce je da je naplacen "servis" a nije promijenjena membrana koja je upravo sada prosvirala a trebala biti promijenjena na servisu..
Alarm je indikator za dosta navedenih stvari i samo pregledom se tocno moze ustanoviti o cemu je rijec..
Meni to prvo pada na pamet jer danas sve sto rade bez prisutnosti vlasnika u taj rad i nevjerujem..
Najpametnije je opet u servis i gledaj sto ce ti reci a sto promijeniti ako bude trebalo, ako kazu membrana a napravio si servis i naplacen pod kojim je trebala biti zamjenjena onda nije zamjenjena ili je stavljena "sklj" pa nakon par dana svirajjjjjj...
Trazi da ti stave novu bez troska, jos reci sa plinom se zezate samo trebate doci u novine i dr. medije kao nepuzdan servis radi sitne zarade i prevare..
Ako je servis naplacen bori se za svoj novac da dobijes sto si platio!
 
Pumpa goriva mora raditi da "hladi" postojece dizne/injektore od benzina..
Nikako iskljucivati!
Vise vrijedi sekunda rada na benz kada je auto vruc ili kada se gasi nego sto ujutro radi minut na benzin, razlog je taj jer dizne "speknu" na temperaturi dok radi na plinu a gorivo ne ide kroz njih.. Na maloj temperaturi se ne griju i manja je mogucnost da se "zastopaju"..
Auta na plin koja sam vozio sam uvijek prebacivao na plin kada bi parkiravao ispred kuce ili gdje bi dolazio, da dizne "ovlazi".. Nikada nisam niti jedne cistio niti imao problema da auto stuca,cucka,nece da radi pravilno na benz poslije ugradnje plina..Zahvaljujuci covjeku koji mi je detaljno pojasnio upotrebu plina kada sam ugradio je u prvo auto (Ford Scorpio 2.4i davne 1998g.).

Autoru topica moze biti od prije navedenih sto su napisali, ako se ne razumije i nezna sto je na servisu promijenjeno, moguce je da je naplacen "servis" a nije promijenjena membrana koja je upravo sada prosvirala a trebala biti promijenjena na servisu..
Alarm je indikator za dosta navedenih stvari i samo pregledom se tocno moze ustanoviti o cemu je rijec..
Meni to prvo pada na pamet jer danas sve sto rade bez prisutnosti vlasnika u taj rad i nevjerujem..
Najpametnije je opet u servis i gledaj sto ce ti reci a sto promijeniti ako bude trebalo, ako kazu membrana a napravio si servis i naplacen pod kojim je trebala biti zamjenjena onda nije zamjenjena ili je stavljena "sklj" pa nakon par dana svirajjjjjj...
Trazi da ti stave novu bez troska, jos reci sa plinom se zezate samo trebate doci u novine i dr. medije kao nepuzdan servis radi sitne zarade i prevare..
Ako je servis naplacen bori se za svoj novac da dobijes sto si platio!
"Vise vrijedi sekunda rada na benz kada je auto vruc ili kada se gasi nego sto ujutro radi minut na benzin, razlog je taj jer dizne "speknu" na temperaturi dok radi na plinu a gorivo ne ide kroz njih."
Rekoh da pri svakom paljenju prvo kreše BENZIN pa onda sam prebaci na PLIN..
 
Na vrh