O Citroenovim volanima

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ima nešto u tim volanima. :D

Hehe, kad se pojavio C4 s fiksiranim srednjim dijelom volana svi koji su mi sjeli u auto su buljili u volan. :)

 

deda

New member
Jedino kaj već 50 godina nemreju rješit da ima se obloge volana ne raspadaju i tope od sunca i znoja od ruku.Raspadaju se i dan danas,eto meni na Xsari,na Berlingu,prijatelju na C5,a da o GSu, Amiu,Dyani,Žabi,CXu,Xantiama ni ne pričam.
 

deda

New member
Nije još problem što odere i pojede izvana,nego se odvoji od metalnog obruča pa se vrti u rukama,grozan osjećaj,a to se ne može popravit oblaćenjem u kožu,kako sam napravio na Xsari i Amiju.Jedna strana toga je i dobra,vidiš po tome kolko je auto vožen.
 

jura

New member
Proizvođači aftermarket navlaka za volane imaju tajni dogovor sa Citroenom, ne znam kako drugačije objasnit takav propust koji traje već pola stoljeća.
 

jurapz

New member
Na xm-u nema tih problema, evo moj 22 godine i sve stoji na mjestu, na visi također, mislim da je največi problem kada majstori idu nešto mrdati po mehanizmima od prozora i tako i strgaju onaj najlon i onda kada vlaga uđe u vrata i kada sve to krene isparavati na suncu obloba se natopi i normalno da ode, znači obavezno vratiti sve kako je bilo
 

deda

New member
Ima tu i tamo,nije tolko stvar u starosti nego koliko se koristi.Na ovom mojem GA je ko nov,ali to je valda jedan od rijetkih.Jednog sam volana ostavio na tavanu na jednom sicu,rastopio se od ljetne vrućine tak da mi se plastika zaljepila za tapecirung i sada neznam kako bi to uopče skinuo sa sica.
 

jonny

hidraulika je zakon
aj mi prodaj taj volan :)...nego jel se taj volan može ugraditi u stari C5 redizajn iz 2006...i ako da jel ima neko viška da hoće prodat...
 

deda

New member
Mislim da ga nikak nemreš metnut na C5 jer se kolo ne može skinuti sa osovine,sve je u jednom komadu do kardana.
 

liberty

Well-known member
Ovoj treba prvo nekoliko desetaka lopata hrane, pa bi tek onda mogla sjesti u moj auto, kakav god volan imao!
nemoj tako - u to doba su u gaćama imale bar 2 kile mufa tako da su nadoknađivale nedostatak težine:D

jel to unutrašnjost SM-a:wub: uf...............predivno
 

ante66

Active member
A i moj volan na c3 je bija nakon 5 godina kao nov. Doduse malo vozim a i u garazi je tako da nije neko merilo.Puno je meksi nego u c3picassu.
 

deda

New member
Je kad se malo voziš i čuvaš auto u hladu.Da vidiš kakvi su oni koji se svaki dan u svim vremnskim uvjetima koriste.Eto imam sreće da je na GA ko nov,jer se auto nije puno vozio i nije bio izložen suncu,jedan od tisuća rijetkih,ali mi je na Xsari bio pojeden ko da su ga pesi hrdali,a na Berlingu se gotovo cijeli odljepio od metalnog obruća,a izlizan i rupičast kao da je milion godina star.
 

ante66

Active member
Dobar savjet da drzim auto i ubuduce u hladu .Nisam uopce znao da se to dogadje sa volanima.Na c3 je bio dosta mekan i ugodan, na c3 picassu je dosta tvrdji i nekako plasticniji.Kako je auto radjen u Slovackoj nadam se da ne spada u grupu "raspadajucih volana" , ili se samo nadam?
 
Na vrh