Usporedba Citroena i ostalih automobila

Matija

New member
Re: usporedba citroena i ostalih automobila

Iskreno?

Oko stvari koje priča o prometu, prometnim pravilima, propisima itd poštujem njegovo mišljenje. Vidi se da zna što priča.

No kada je pričao o autima, često je znao takve bedastoće pisati da sam se nekada zapitao da li je to isti čovjek.
 

1587 VTS

New member
Re: usporedba citroena i ostalih automobila

No kada je pričao o autima, često je znao takve bedastoće pisati da sam se nekada zapitao da li je to isti čovjek.
Potpisujem.
P.S. U praksi se pokazalo da 1.4 TSI u gnojlfu trosi cak nesto vise od 1.6 VTi u C4, testirali su ih usporedno u dva automagazina, citao sam. Odakle mu dezinformacija da je 1.4 TSI pola klase veci od 1.6 VTi? Ako covjek ima titulu dr ne znaci da ne moze prosut glupost i ostat ziv :D A onaj koji je spreman dat 40 tkn vise u ovoj usporedbi, po mom misljenju, ili je teski gnjojlfofil kojem nema spasa ili nije "na ti" sa zdravom pameti.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: usporedba citroena i ostalih automobila

dr. Željko Porše Marušić je rekao:
Da ne ponavljam ono što sam iznosio stotine puta, evo zaključka: ako auto mislite voziti barem sedam godina, kupite C4, a ako ga planirate prodati nakon dvije-tri godine, kupite Golf, jer ćete vratiti većinu više plaćenog, a uz to ćete ga neusporedivo lakše prodati nego C4. Golf ima turbo benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem te troši za oko litru manje na 100 km i ima osjetno bolje performanse. C4 je imao problema s tom serijom motora (s elektronikom i ubrizgavanjem, ali više 1.4 VTi nego 1.6 VTi), a problemi su uglavnom riješeni te je to uvjerljiv auto, koji je najpreporučljiviji s novim dizelašem 1.6 HDi s 95 KS (ili 112 KS, ako tražite više temperamenta). Ali evo još bolji savjet - pa kupite Golf 1.2 TSI sa 105 KS, što će znatno smanjiti razliku u cijeni i on bi bio pandan sa C4 1.6 VTi (1.4 TSI je pola klase veći, te uspoređujete kruške i jabuke). Turbo benzinac s direktnim ubrizgavanjem 1.2 TSI je perfektan (to je trenutačno najbolji benzinac po mjeri prosječnih kupaca), a performanse su mu iznenađujuće dobre i vrlo je štedljiv. Osobno, kupio bih ili benzinca 1.2 TSI ili dizelaša 1.6 TDI, nikako 1.4 TSI.
ovo zacrnjeno mi je :D
perfektan članak :wub:
 

Matija

New member
Re: usporedba citroena i ostalih automobila

Ajd da ja napišem jednu.

U Autoklubu je prije kojih dva mjeseca izašao članak sa najpovoljnijim baznim modelima u klasi i koliko koštaju korisnika na 100 000 km. Uračunali su ono osnovne servise, gorivo po prosječnoj potrošnji, ne znam dva seta guma, kočione pločice i još tako neke stvari. Cijene su uzimali od ovlaštenih servisera, znači čisto da čišće ne može biti, svi su imali iste uvjete.

E sad, što kaže računica? Paaa, Golf 1.4 i C4 1.4 imaju razliku na 100 000 km 3000€. Golf košta na 100 000 km 3000€ VIŠE!

I to je to. Sva rasprava o "držanju" cijene VW vozila ovom računicom izlazi na vidjelo. Ja od sada koristim samo taj argument. Naravno da će polovni Golf "imati bolju cijenu" nego ekvivalentni C4 kada su troškovi 3000€ veći. Kao, izgubio si na C4 više novaca. Nisi, uštedio si 3000€ i kad ga prodaješ, sigurno neće biti 3000€ jeftiniji od Golfa. Maksimalno će toliko biti jeftiniji. Mislim što više pričati?
 

1587 VTS

New member
Re: usporedba citroena i ostalih automobila

dr. Željko Porše Marušić
Ahahaha, ti si car ROFL

Ajd da ja napišem jednu.

U Autoklubu je prije kojih dva mjeseca izašao članak sa najpovoljnijim baznim modelima u klasi i koliko koštaju korisnika na 100 000 km. Uračunali su ono osnovne servise, gorivo po prosječnoj potrošnji, ne znam dva seta guma, kočione pločice i još tako neke stvari. Cijene su uzimali od ovlaštenih servisera, znači čisto da čišće ne može biti, svi su imali iste uvjete.

E sad, što kaže računica? Paaa, Golf 1.4 i C4 1.4 imaju razliku na 100 000 km 3000€. Golf košta na 100 000 km 3000€ VIŠE!

I to je to. Sva rasprava o "držanju" cijene VW vozila ovom računicom izlazi na vidjelo. Ja od sada koristim samo taj argument. Naravno da će polovni Golf "imati bolju cijenu" nego ekvivalentni C4 kada su troškovi 3000€ veći. Kao, izgubio si na C4 više novaca. Nisi, uštedio si 3000€ i kad ga prodaješ, sigurno neće biti 3000€ jeftiniji od Golfa. Maksimalno će toliko biti jeftiniji. Mislim što više pričati?

Citao sam to ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: usporedba citroena i ostalih automobila

Naravno da će polovni Golf "imati bolju cijenu" nego ekvivalentni C4
golf ima veču cijenu kao rabljeni jer kao nov košta više, a kako cijene vozila padaju po godinama prema jednakom pravilu, sasvim je normalno da golf i kao rabljen jednakog godišta košta više.
ako na stranu stavimo stanje rabljenog vozila i misaone procese prodavatelja.
.....................
ali vrijedilo bi pomnije proučiti shvaćanje GOLF vozila kao takvog i njegovo shvaćanje od strane širokih narodnih masa.
moja je pretpostavka da se tu radi o istom psihološkom stanju kao i vlasnika koji tuče psa ili muža koji zlostavlja ženu, na ulici.
kada vi pokušate razdvojiti na ulici zlostavljenog psa od njegova vlasnika, pas će ugristi vas. isto kada bi išli miriti muža i ženu dok je muž šamara na ulici - žena će napasti vas.
kada imate tako loš auto kao što je golf, kojeg zastupnik prezentira s višom cijenom od konkurencije, sasvim je normalno kako će njegov traktorski karakter imati utjecaj na narod i vozače u smislu da ga ovi počinju shvaćati kao nešto kvalitetno, njemački kvalitetno.
to je taj neki sado-mazo efekt.
recimo ja volim kada auto nema servo. netko će reči pa ti si slado-mazo, isto tako će vozač citroena reči vozaču golfa kako ti je auto bezvezni traktor koji nema sjedala nego klupice...
ali to je jako opasno. isto kao sa psom na ulici.
vozači golfa su razvili svoje ideje na iracionalnom kako je njegovo auto najbolje, i teško je tu raspravljati.
kada imaš tako loš i bezvezan auto, moraš razviti neke svoje ideje i zamisli. baš kao što su to razvili zlostavljani pas i žena sa šamarčinom.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
naletio sam na ovaj članak
http://www.autoservis.hr/index.php/savjetic/1574

sto vi mislite?
Moje osobno mišljenje je da ovu temu triba momentalno zaključat jer svaki tren potoršen na komentiranje članaka uvaženog doktora je žali-bože-vrimena.

vozači golfa su razvili svoje ideje na iracionalnom kako je njegovo auto najbolje, i teško je tu raspravljati.
kada imaš tako loš i bezvezan auto, moraš razviti neke svoje ideje i zamisli. baš kao što su to razvili zlostavljani pas i žena sa šamarčinom.
Kralju! :D Svaka ti je na mistu.
 

ExOduS442xb

Racing
GOLF, joj, najvece ruglo od automobila ikad. Svaki šminker ga vozi, meni je jedan prijatelj/poznanik kupio Golf 3 cabrio prije par mjeseci za oko 3500-3800 eura :S 1.8 benzin.

Ne znam, to je taj mentalitet. Debilana.
 

Zmix

New member
Da mi je nekako prodreti u mozak jednog prosečnog golfiste...
Kakav li je to mentalni sklop i pogled na svet?
 

igp

New member
ovaj topic se pretvorio u nesto drugo i mozda smo krenuli u krivom smjeru. vise sam htio usporediti akcije na nasem trzistu koje nude proizvodjaci i tu smatram da je citroen broj 1. akcije su konstantno bile prisutne, cak i u vrijeme kad je prodaja bila na vrhuncu
naprm - renault ima sada generation iz turske po povoljnoj cijeni, a ako zelis original francuza onda je papren.
peugeot - poceli s akcijama tek kad je prodaja totalno pala, kao i ostali itd. itd....

mogao je umjesto golfa to biti bilo koji drugi auto, ali eto, nikome od nas nije jasno zbog cega bas to auto toliko kosta. to je vec rang premiuma i cijenom se ne razlikuje od audija a3. vec je sve gore receno zbog cega je tako.
 

Dane

Member
ovaj topic se pretvorio u nesto drugo i mozda smo krenuli u krivom smjeru. vise sam htio usporediti akcije na nasem trzistu koje nude proizvodjaci i tu smatram da je citroen broj 1. akcije su konstantno bile prisutne, cak i u vrijeme kad je prodaja bila na vrhuncu
naprm - renault ima sada generation iz turske po povoljnoj cijeni, a ako zelis original francuza onda je papren.
peugeot - poceli s akcijama tek kad je prodaja totalno pala, kao i ostali itd. itd....

mogao je umjesto golfa to biti bilo koji drugi auto, ali eto, nikome od nas nije jasno zbog cega bas to auto toliko kosta. to je vec rang premiuma i cijenom se ne razlikuje od audija a3. vec je sve gore receno zbog cega je tako.
Kao što Dalibor kaže, to je na žalost stvar i mentaliteta. Naš narod voli golfa od davnina ali na sreću mislim da se i to lagano mjenja. Ljudi postaju svjesniji uloženog i dobivenog.
VW nema potrebu smanjivati cjenu kada ima u ponudi niži cjenovni razred Seata i Škodu.
Tko voli neka izvoli...ja sretan svoji Citraćem i uloženom lovom.
 

Marko

Well-known member
Po pitanju vrijednosti bolji izbor unatrag 5-7 g. su Seat i Škoda, kod VW sad se najviše plaća ime... (Hahaha izmislio sam toplu vodu...) A sad - šta plaćamo kod Citroena? Hm....

to je TAS mentalitet
Pusti, dobar je Golf TAS - još ide nakon skoro 30, tadašnja "domaća" autoindustrija nije fušarila... ROFL
 

Zmix

New member
A sad - šta plaćamo kod Citroena? Hm....
Plaćamo imidž, a to košta!
Vozači Citroena su oduvek bili i ostali drugačiji od drugih, kao i sam Citroen.
Jedinstveni, samostalni, originalni, umetničke duše...
Lako je biti kao svako. Treba biti kao niko. :)
 

Marko

Well-known member
ovaj topic se pretvorio u nesto drugo i mozda smo krenuli u krivom smjeru. vise sam htio usporediti akcije na nasem trzistu koje nude proizvodjaci i tu smatram da je citroen broj 1. akcije su konstantno bile prisutne, cak i u vrijeme kad je prodaja bila na vrhuncu
naprm - renault ima sada generation iz turske po povoljnoj cijeni, a ako zelis original francuza onda je papren.
peugeot - poceli s akcijama tek kad je prodaja totalno pala, kao i ostali itd. itd....

mogao je umjesto golfa to biti bilo koji drugi auto, ali eto, nikome od nas nije jasno zbog cega bas to auto toliko kosta. to je vec rang premiuma i cijenom se ne razlikuje od audija a3. vec je sve gore receno zbog cega je tako.
Jedino kaj me ljuti da se kod svih dilera sad vidi kak su nas prije 2-3 god. derali...

Plaćamo imidž, a to košta!
Vozači Citroena su oduvek bili i ostali drugačiji od drugih, kao i sam Citroen.
Jedinstveni, samostalni, originalni, umetničke duše...
Lako je biti kao svako. Treba biti kao niko. :)
Bravo!
Kaj ima inače novoga, do kad budete danas gore?
 
Na vrh