C5 Hydroactive 3+ na neravnom poskakuje

dares

New member
Pozdrav forumasima.
Izvinite ako ponavljam temu,ali molio bih vas za pomoc.
Vlasnik sam C5 2,2 Hdi iz 2002 godine Hydroactive 3+ (ima SPORT opciju).Auto mi se u voznji cudno ponasa,tj prilikom voznje po neravnom kolovozu auto poskakuje kao da je sportski.Isao sam u ovlasteni servis,ali sem sto su mi uzeli pare (30eura za sat vremena) nista nisu napravili.Navodno su provjerili bombe i kazu da je pritisak u redu,provjerili lezajeve zadnjeg mosta kazu i oni ispravni,odzracili su sistem i to je to.Rekli su mi da ako auto i dalje bude tvrd da moze biti do nekog ventila.Totalno su mi djelovali nezainteresovano.
Ima li neko iskustva sa slicnim problemom?
Moze li mi neko preporuciti dobrog majstora koji nije derikoza,a hoce da radi svoj posao?
 

Zmix

New member
Ma nije uopste problem doci,bitno je da odradim posao.Moze li broj tel. ili neki kontakt na PP
Može i ovako.

Mića Radanović, Bačka Palanka (samo hidraulika) - 00381641816533
Marko Bajić, Novi Sad, Citroen Peugeot servis "Autopartner" - 0038121545116

Preporučujem obojicu, ljudi znaju znanje. :)
 

hacti

made in france
Može i ovako.

Mića Radanović, Bačka Palanka (samo hidraulika) - 00381641816533
Marko Bajić, Novi Sad, Citroen Peugeot servis "Autopartner" - 0038121545116

Preporučujem obojicu, ljudi znaju znanje. :)
mica radanovic nije majstor! on je doktor sto se tice hidraulike!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Zmix

New member
mica radanovic nije majstor! on je doktor sto se tice hidraulike!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drug član Hacti potvrđuje na vlastitom primeru. Mića je stvarno Dr. Hidropneumatique! :cool:
A što se tiče servisiranja Citroena, svi putevi vode u "Autopartner". :cool:
 

dares

New member
Ajd samo opiši koliko ti je tvrdo, tvrdo kao da ništa ne amortizira ili onako malo tvrđe nego obični auto?
Bas tako,tvrdje nego obican auto.Recimo,dionicom puta kojom prolazim,kad prodjem sa drugim autom (npr. Golf 3 ili skoda fabia) mnogo manje osjetim te neravnine nego sa c5.Nije valjda da voznja u njemackoj kanti moze biti udobnija nego u francuskoj krstarici :( .
 

Lakii

Well-known member
BRecimo,dionicom puta kojom prolazim,kad prodjem sa drugim autom (npr. Golf 3 ili skoda fabia) mnogo manje osjetim te neravnine nego sa c5.
:eek::doh::disgusted::cry:


Nezainteresirani majstori bili, kazes? nije to dobro!

Steta! ali najbitnije bi bilo da su kugle na propisanom tlaku (oko 52 bara prednje, 25 bar zadnje, 62/45 centralne) i da se hydractive spoji na diagnostiku.
to sto oni kazu da su kugle dobre, nemora znaciti da su na ispravnom tlaku, nego da samo nisu jos skroz prazne, probile.
ono sto kazu da moze biti neki ventil, moze biti regulator hdyractive-a ali treba ti neki malo zainteresiraniji majstor koji ce ti to tocno reci!

Banalna stvar, dali je auto na pravoj visini?

ugl, ljudi su dali popis majstora, treba njih malo zvrcnuti!
I sretno!
 
Posljednje uređivanje:

jurapz

New member
Sumnjam da su ti kugle na propisanim tlakovima, jel ti odozada puno tvrđi nego napred?
Vjerovatno ti je neka kugla od hidroaktive probila pa ti je zablokirao sistem u "sport" modu, a da su oni uspjeli sve kugle skinuti, ispitati i odzračiti sistrem u sat vremena:eek: moš mislit
 

Lakii

Well-known member
jos jedna stvar koja se lako da provjeriti!

koliko sam skuzio, ako hydractive "zablokira" u sport modu, onda se nemogu mjenjati visine. je to tocno?
 

dares

New member
Kod mene radi manuelno mijenjane visine vozila,primjetio sam i to da vozilo vrsi korekciju visine automatski.Ovi u servisu mi nisu uopste govorili pritisak kugla u barima,nego samo kao dobar je pritisak.Nije mi nikako jasno da osoba u ovlastenom servisu kaze "Provjerili smo sve 4 kugle,dobre su",ako se ne varam C5 ima 5 kugla ili cak 6.Ali to mi je tek posle kliknulo kad sam dosao kuci.:shock:
 

jurapz

New member
jos jedna stvar koja se lako da provjeriti!

koliko sam skuzio, ako hydractive "zablokira" u sport modu, onda se nemogu mjenjati visine. je to tocno?
Ne, sve normalno radi samo zatvori oba ventila kada jedna od te dvije kugle izgubi pritisak i stalno ostane u "sport" modu

Kod mene radi manuelno mijenjane visine vozila,primjetio sam i to da vozilo vrsi korekciju visine automatski.Ovi u servisu mi nisu uopste govorili pritisak kugla u barima,nego samo kao dobar je pritisak.Nije mi nikako jasno da osoba u ovlastenom servisu kaze "Provjerili smo sve 4 kugle,dobre su",ako se ne varam C5 ima 5 kugla ili cak 6.Ali to mi je tek posle kliknulo kad sam dosao kuci.:shock:
Stvarno katastrofa, naravno ako ima sport dugme da ima 6 kugli, dvije dodatne za hidroaktiv, vjerovatno ti je zadnja izgubila pritisak pa je zbog toga otišao u "sport" mod
 

dares

New member
Kad ukljucim SPORT mod ne primjetim skoro nikakvu razliku,ni na brzinama vecim od 100km/h,a mislim da bih trebalo biti razlike.:(
 

Lakii

Well-known member
Da, centralne kugle (hydractive).
10 godina, vec im je vrijeme!
Naravno ni one na amortizerima nisu u nis boljem stanju...

PS. da, trebala bi ti se osjetiti razlika!
 

jurapz

New member
Nisam vozio c5 sa sport modom, ali na xm-u se dosta osjeti razlika, vozio sam samo obični c5 koji je tvrđi od xantie i xm-a. Na c5 je puno bolja kvaliteta samih kugli jer je zavaren čep na vrhu tako da nece tamo puštati i još je stavljena troslojna membrana.Nisam čuo da je nekom prije 200000km koja kugla otišla svi su imali puno više samo na satu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
"Provjerili smo sve 4 kugle,dobre su",ako se ne varam C5 ima 5 kugla ili cak 6.
Hydroactive 3+ ima "šest" kugli, 4 klasične i dvije za "regulaciju". U njima bi možda mogao biti problem. Alternativno može biti problem u senzorima (na slici označeno brojem četiri i sedam)

Sumnjati da je BHI poludio ("Built-in Hydroelectronic Interface") bi možda bilo pretjeranim.



I video (premotaj do 2:22)

[ame]http://youtu.be/gv75ZY1afJM[/ame]

10 godina, vec im je vrijeme!
Naravno ni one na amortizerima nisu u nis boljem stanju...
Pet godina ili 200.000 km
 
Na vrh