Savjeti za C5 HDi

Profiler07

Well-known member
pozz, zelim da uzmem novog citroena i tako naletim na ovaj motor od 2.2 125kw.. sad to mi je potpuno nepoznat motor.. ne znam kako su se pokazali i ima li kod njih nesto na sto bih posebno trebao paznju da obratim ?
Imaju li oni plivajuci zamajac ? Imao sam vec iskustvo sa zamajcem na Peugeot 307 tako da znam o cemu je rijec..

pozz
 

Konrad

New member
prvo na koju seriju modela mislis?

1. SERIJA

dupli zamajac:
- DW10ATED
- DW12TED4

standardni zamajac:
- DW10TD
- EW10D
- ES9J4S
- EW10J4
- EW7J4

2. SERIJA

dupli zamajac:
- DV6TED4
- DW10BTED4
- DW12BTED4

standardni zamajac:
- EW10A
- EW7A
- EW7J4

3. SERIJA

dupli zamajac:
- DV6TED4
- DV6C
- DW10BTED4
- DW10CTED4
- DW12BTED4
- EP6CDT (benzinjara)

standardni zamajac:
- EP6C
- EW10A
- EW7A


DW12C je verzija sa 204 ks ako se ne varam, DT17 i DT20...zvijeri, pogotovo DT20 :twisted::twisted::twisted::twisted:

ova 3 navedena dimka su samo u verziji s automatskim mjenjacem...ako grijesim neka me netko ispravi :hmmm:
 

Konrad

New member
svi dizeli ti imaju dvostruki zamasnjak, cak i benzinac jedan u zadnjoj seriji...

dvostruke zamasnjake nemaju ova tri zadnja dizelasa buduci da su automatske getribe na njima, taj zamasnjak nije tolika fobija kao sto se prica vjeruj mi
 

Profiler07

Well-known member
mah ja sam ga imao na peugeot 307 i morao sam zamjeniti sa fixnim zamajcem jer Peugeot servis nije htio da ugradi plivajuci i sa fixnim nisam nikad imao problema!najgore je to sto je njegov vijek do 160 000 i onda min 400€ treba iskesirat na popravak...
 

Profiler07

Well-known member
cekaj kako Peugeot servis nije htio ugraditi plivajuci?
pe eto tako ljepo!ja sam dosao sa autom koji je vec bio u defektu i auto nije moglo da ubaci ni u 1 brzinu jer je i kvacilo bilo propalo i viljuska je bila popucala i onu su rekli da Peugeot vise ne preporucuje ugradnju plivajuceg i da oni uopste vise ne nabavljaju i ne ugradjuju plivajuci nego fixni i da je on i jeftiniji i prostiji jer se moze mijenjati sama lamela ili neki drugi dio bez da mijenjas zamajac u kompletu i ja sam tako i uradio
 

Konrad

New member
i na plivajucem se moze samo lamela zasebno zamijeniti, nisu zavareni skupa

makar postoji opcija da se plivajuci zamasnjak zamijeni standardnim ali ide drukcija lamela
 

joys3

New member
Iskustva sa 2.2 HDi 170ks

Vidio sam da postoji tema slicnoga naziva, ali evo da napisem nesto o prvom modelu c5 II sa 2.2 hdi motorom od 170 ks jer su jako rijetki... Ne znam ni sam di bih poceo :(
Prvo: zujanje mjenjaca - mjenjac zuji u svim brzinama do recimo 90 kmh. Skidan je 4 puta, puno dobrih majstora ga je pregledalo i svi kazu da je mjenjac u odlicnom stanju. Kada sam kombi vozio na servis u citroen odmah su mi rekli da nije stvar u mjenjacu vec da je odlijev mjenjaca kriv i da se to moze popraviti za 30 000 kuna... Istu stvar smo primjetili i na druga dva c5 sa istim motorom i god.
Drugo - lak na karoseriji automobila kriticno los. Ove godine definitivno ide na farbanje cijeli auto.
Trece - grijanje sjedala vozacevoga samo je prestalo raditi, suvozacevo radi kao i prvoga dana. Citroen servis kaze 14000 kuna popravak. Znaci kompletno novi sjedeci doljni dio sjedala ide.
Cetvrto - ima tema na vibraciju prednjega dijela. Ovih dana idem kod frenda koji mi odrzava auto pa cemo probat to rijesiti, ak rijesimo napisem sto je uzrok.
Peto - normalno 18" nose dosta toga, od svih selena, prednjih amortizera, do toga da cu ove god. morati staviti nove 18"
Sesto - desava mi se da auto ako ga gazim odjednom samo ostane bez snage. Ne svaki puta, ne cesto, al jednom u 2 -3 mjeseca. Dijagnostika kaze nesto tipa da ne dobije dovoljno zraka ( nesto tako). Uzrok nismo otkrili.
To je ono sto se mogu sjetiti od kvarova koje sam imao.
Dalje nemojte misliti da ne volim svoj auto, obozavam ga.
Sto se tice performansi: 170 ks ne djeluje u c5 bas kao na drugim autima, auto ide, al imas osjecaj da moze ici puno puno bolje za tu snagu. Potrosnja : ne ide ispod 8 litara ni u kojem slucaju.
Napomena: u autu je chip na 200 konja i auto sada doslovno Jede cestu.. Otp ima 430nm okretni moment. Bez obzira na povecanje snage auto isto trosi.
Sto se udobnosti tice sve znate, takodjer i unutrasnjosti.
Bilo sto da vas zanima u vezi 2.2hdi motora od 2008 do 2009 mislim da je bio slobodno pitajte.
Volim svoj auto i ne bi ga mijenjao za nista, usprkos problemima koje sam imao s njim. C5 <3
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Da li je promijenjeno ulje u mjenjaču, barem djelomično?

Prvi glas da netko mora farbati cijeli auto radi laka, siguran si da ti nešto nije pokapalo po autu (parkiranje ispod drveta, vožnja iza cisterne ili sl.)? Ja sam sebi morao haubu lakirati, jer mi se lak počeo raspadati, nešto agresivno je kapnulo na vrh pri chevronima, i krenulo odvajati bezbojni sloj sa svakim pranjem (ručnim).

Bez da se zna u čemu je točno kvar (ako je samo do grijača, oni definitivno ne koštaju koliko si naveo i mogu se samo oni promijeniti), ne mogu ti dalje pomoći. Rabljeni komplet SVIH sjedišta, na struju i s grijanjem, možeš naći za manje od 1000€.

Nisam skužio za 18", na kaj misliš, na gume? Koliko km si prošao i koje gume su u pitanju?

Moguće blokiran usis zraka, da ne otvara/zatvara klapnu koliko je potrebno ... ili, EGR ventil ... to je od jednostavnijih provjera.

Performanse, zaboravi ... auto je težak ko tenk ... :D ...osim sa 3.0 V6 i to ECU remapiranim, sve ostalo je, nažalost, preslabo za nekakvi fun factor ...
 

joys3

New member
Ulje u mjenjacu je mjenjano svaki puta kada smo skidali mjenjac 100 posto. Odlijev kucista mjenjaca je nesta s:cenzura::cenzura::cenzura:an tvornicki.
Boja mi otpada na braniku i blatobranima. Vise na blatobranima i prednjim vratima jako malo od udaraca kamenja, tu ima di je kamenja lak sastrugalo do lima.. Naprijed na braniku se ljustio i samo kada se pere ako se dodje preblizu sa crijevom otpadne komadic boje. Auto ide u farbanje cijeli jel tako zelim :). Ima da izgleda kao novi.
18" mislio sam na felge.. Gume su trenutno na njemu michelin alpin pilot zimske 245/45 r18 serijske. Takve su i ljetnje bile michelin pilot. Kilometara sa gumama? Nekih 30tkm mogu preci i onda nove. A bogami nisu jeftine :/
Ovo za zark nismo otkrili jel ako ugasim auto kada mi se to dogodi na min-dva nakon ponovnog paljenja auto ide sasvim normalno. A kao za vraga uvijek mi se to dogodi nekako navecer kada frend vise ne radi pa ne mogu da mu dovezem auto da odmah vidimo sto mu je.

Ovo za grijanje sjedala jel znas tko to moze napraviti? Meni su svi rekli ovak: skida se donji dio sjedala, koza se mora raskrojiti pa se stavlja novi grijac, nakon toga se koza mora opat sivat.. To je kao jeftinija varijanta 9000 kuna. Novo je 14000kuna

Performanse su mi sa chipom(mapiranjem) puno bolje, malo za reci puno bolje. Auto sada ide odlicno. Do 100kmh za nekih 8sec, 200kmh hvata za 40 sec a 225 otp za 1:15 min
Odlicno je prije bio povlacio na medjuubrzanjima ali sada ide brutAlno na medjuubrzanjima. :)
 

vborovic

C5 modifikator
normalno 18" nose dosta toga, od svih selena, prednjih amortizera, do toga da cu ove god. morati staviti nove 18"
18" mislio sam na felge
Dakle, što onda stavljaš novo, felge ili gume?

Kažem, ovisi što je na grijanju, ako su samo otišli grijači, to je (relativno) jeftin popravak, a što se sjedišta tiče, ako bi mogao izvaditi van cijelo sjedalo, pa onda bilo tko tko se bavi popravkom namještaja (tapeciranje) ti može napraviti čuda sa tim sjedalom ... meni kućnu garnituru čovjek preobuče u nov materijal (bent, eko koža) za 2500 kn ... i to govorimo o trosjedu, dvosjedu, dvije fotelje, tabure + 4 mala jastuka ... (sjedeća podloga odvojena, leđna podloga odvojena) ...

Performanse su mi sa chipom(mapiranjem) puno bolje
Chip ili mapiranje, ne može biti oboje?
 

joys3

New member
U proljece idu nove felge i nove gume, znaci sve isto kao i sada 18" i ista dimenzija guma 245/45 . razlog tome je sto su ove vec dosta dobile pa ide brdo utega ili kako se kaze vec na njih, a gume moram nove ljetne jel su stare lose.
iskreno nama pojma sto je otislo na grijanju sjedala, nitko da je htio uzeti auto pa se malo pozabaviti s tim, odmah je bilo 9000kn,14000kn. pa ne dam toliko jbt. bolje necu ni da popravljam. Mene zanima jel ima samo grijac ili ima mrezu kako oni tvrde. nitko nije ni rekao da moze otici samo grijac vec svi udaraju odmah po mrezi koliko sam ih razumio i to su cifre da se orusis.
auto je mapiran na 200ks . dosta ljudi ne kuzi razliku izmedju mapiranja i chipiranja pa sam stavio oboje.

i ako mi moze netko objasniti kako se slike stavljaju na forumu, npr. u ovaj tekst ili slicno da vidite strelu :)
 

vborovic

C5 modifikator
Ako hoćeš 17" ice (felge, ljetne i zimske), ja ti uvalim svoje ... :D ... postoji CAN mreža (manje više komunikcija svih uređaja u autu), ali to se na dijagnostici mora vidjeti ... na dijagnostici ti trebaju ispisati greške koje im auto javlja, te ćeš vidjeti da li je do mreže (nije 100% nepogrešivo), ili bude recimo javilo da je do grijača ... pa onda već naš od kuda krenuti ... ono kako grijanje funkcionira jest da dok ti stisneš gumb, odnosno odabereš jačinu grijanja, šalješ zahtjev računalu sjedala, koje onda daje grijačima nalog da uključe na 180°C ... :D ... a to se vidi u CAN mreži (dakle, kada grijač radi, dijagnostika bude mogla pokazati da je u tijeku grijanje, mislim čak i na koju temperaturu je podešen) ... odi na neki drugi servis ako svojima kome već ideš ne vjeruješ, imaš pravo na drugo mišljenje, pogotovo na tim iznosima ...

Baš zato si trebao staviti samo jedno, chip i mapiranje su dva svijeta, mapiranje je puno bolji odabir, pogotovo ako je kvalitetni remap (na valjcima), ako je neka generička mapa s neta, onda je to tak, poluproizvod ...

Koristi neki image hosting servis, npr. http://imgup.net/ (dok uploadaš sliku, dobiješ link kojega ubaciš preko sličice slike u editoru ovog polja, ili ga upakiraš u [ i m g] SLIKA URL [/ i m g ] zapis) .. bez razmaka ovo između uglatih zagrada
 

joys3

New member
Hvala na ponudi, ali ne odustajem od 18" ice.
Budemo ga spojili na dijagnostiku pa potrazimo grijac, grijanje je funkcioniralo tipa 0,1,2,3 za jacinu, tek kada iz polozaja 0 prebacis na 1 pocme grijati.
Ubacim slike kada dodjem sa posla, puno hvala
 
Na vrh