Ukljucivanje grijaca goriva pri paljenju na 13 celzijevih

scarabeus

New member
C5 2.2 HDi 2001. godiste. Uključuju se grijači goriva pri paljenju automobila čak i kad je vanjskih +13. Dok se ne isključi indikacija grijanja goriva auto nece da se upali, a kad se konačno upali, obrtaji su na momenat i do 3000.Zna li ko u cemu je problem. Volio bih da znam gdje se nalazi termostat koji uključuje grijače.
 

Mrèela

New member
Je li pali grešku,šta ppiše na displeju kada se to događa? Rele je kod osigurača u kabini gde se kopča dijagnostika. Indikator se mora 2-3 sekunde da isključi . Grejači znaju duže da rade nego idikator grejača,kada upališ auto grejači znaju i do minut raditi ,po jako hladnom. Ovo za obrtaje može biti i regulator ,Maf ...
 
Posljednje uređivanje:

scarabeus

New member
Ne ispisuje gresku. Jednostavno nema sansi da se upali motor dok se ne iskljuci indikator grijaca goriva, a to traje i preko minuta bez obzira na vanjsku temperaturu. To se ne desava svaki put, samo po nekad, svaki 2-3 dan.
 

scarabeus

New member
I kod mene je tako bilo ranije. Sad je paljenje povezano sa lampicom. Vergla on, ali dok se lampica ne ugasi nema sanse da upali, tako da, zbog akumulatora, vise i ne pokusavam verglati dok se lampica ne ugasi.
 

AX-ja

èudo jedno
taj auto pali i bez grijaca kao mina.
a na +13 i da ne govorimo
da drzi upaljene grijace po minutu-lampicu to nije u redu.
trebao bi vidjet dali dolazi struja na grijace kad tako dugo svijetle.
 

Mrèela

New member
Ne znam koliko bi pomoglo da skineš klemu na sat. Ja još nisam čuo za tako nešto.
Imam isti takav auto ,i kada čujem takve i slične stvari odmah me strah hvata ,.ebo auto. Ja sam kupio dijagnostiku pa neke lakše kvarove ću sam da popravljam.
 

scarabeus

New member
Akumulator vergla bez problema.
Pretpostavljam da je u pitanju instalacija. Moracu kompletnu da je pregledam.

Ne znam koliko bi pomoglo da skineš klemu na sat. Ja još nisam čuo za tako nešto.
Imam isti takav auto ,i kada čujem takve i slične stvari odmah me strah hvata ,.ebo auto. Ja sam kupio dijagnostiku pa neke lakše kvarove ću sam da popravljam.
I ja se nosim mislju da nabavim dijagnostiku. Gdje si je nabavio i posto?
Do sad sam na dijagnostiku potrosio bar cijenu jedne Lexie.
 

Dalibor

Dado Tornado
možeš provjeriti dali previše padne napon akumulatora nakon što daš kontakt :hmmm:

ako previše padne, može biti da je ono što piše sasa.rajs
 

Automatic

Well-known member
da drzi upaljene grijace po minutu-lampicu to nije u redu.
Ne znam za citroena ali na mečki kad ostane lampica od grijača upaljena i nakon što auto upali ,to znači da ima neispravnih grijača i na taj način pokazuje.Ako auto neće da upali možda previše izgorenih grijaća ili otišao reley koji ih ukopčava.Bez obzira koliko je vani stupnjeva diesel treba grijače kod prvog palenja a ako je motor topao elektronika ih ne uključuje pa nekad se ne ukopčava lampica.
 

Automatic

Well-known member
Ak je tak onda su citrači super auti,moji dieseli nisu palili bez grijača ni na plus 25(ujutro ili nakon što prođe par sati od rada motora).Ni od starog mercedes cdi ne pali dok se lampica ne ugasi te se muči iako je vani 20 stupnjeva.
 

scarabeus

New member
Dugo nisam bio tu, a problem je rijesen.
U pitanu je senzor temperature rashladne tekucine. Davao je signal da je napolju, ko zna koliko, u minusu, palio grijace, dodavao visak goriva, nabijao obrtaje u momentu paljenja i onda bi se smirio. Od kad sam senzor zamijenio, motor radi savrseno mirno, i pali bez ikakvih problema.
Nadam se da sam nekome pomogao ;)
Pozdrav
 
Na vrh