Izmjena zupčastog remena na 2.0 HDi

Sale123

New member
Jel mi može ko reć kad se mjenja zupčasti na 2.0 hdi motoru 2004 god. 100kw, radi se o Peugeotu 407, ali su motori isti kao kod Citroena pa bi trebali biti i servisni intervali?????????????

U servisu kažu na 220000 km ili nakon 10god. uz vizualne preglede, jel moguće to mi se čini puno???????
 

lageros-zg

New member
To bi sve trebalo biti "kao" u idealnim uvjetima, ali strojarski gledano, gumeni proizvod (remen), ima rok trajanja kao i svaka guma na autu i taj rok je oko godina max, bez obzira što on vizualno izvana izgleda možda kao novi.
Isto tako i ležajevi u španerima imaju mast koja s vremenom gubi na viskoznosti, pa tako i kvalitetno podmazivanje istih, pa čak se može dogoditi da ta mast iscuri van ležaja.

Uglavnom, maximalno 150tkm ili 6 godina. Moja preporuka.
S time da se onda mijenja sve u kompletu i onda opet se može napraviti skoro ista kilometraža, ali ipak preporučam manju kilometražu, od 100-120tkm, jer ipak sam motor i općenito materijali više nisu kao iz tvornice novi.
 

Salle

Sektaš
u servisnoj piuše i da se ulje mijenja svakih 20 000 km a daj mi reci koje normalno ulje 5w40 gradacije koju psa propisuje može izdržati tolko km da bude istih svojstava ko i onih prvih 5000km? nijedno... tak ti je i sa zupčastim, continental propisuje 120,000 km ili 5 godina, ZNAM da se toga pridržavaju i u servisima tak da... a i sam radim sa dijelovima i svega sam se neagledal... jednom je frendu prije mjesec dana napuknuo zupčasti, a nije napravio niti 40tkm ali ga je mijnjal prije 6,5 godina kad je kupio auto
 

fullcool

New member
zahebali su se u servisisu nije 220tkm:whistling:

mijenja se na 240tkm:D

u ekstreminim uvjetima na 180tkm

u danskoj na 150tkm, 5 god.

u švedskoj na 160tkm, 6 god.
 

ExOduS442xb

Racing
Moj stari ima C5 2.0 HDi (2002) i obavio je onaj najveci servis nakon 7g mislim, a km oko 150 000 ili 160 000.

Edit: Tko to prelazi 30tkm godinje? lol
 

mkrajaci

želim c4 grand picasso
Kaj nije kod svih ista priča sa zupčastim, 100 tkm ili 5 godina starosti? Tak je u Renaultu za sva vozila koja imaju zupčasti.
 

didi

New member
To bi sve trebalo biti "kao" u idealnim uvjetima, ali strojarski gledano, gumeni proizvod (remen), ima rok trajanja kao i svaka guma na autu i taj rok je oko godina max, bez obzira što on vizualno izvana izgleda možda kao novi.
Isto tako i ležajevi u španerima imaju mast koja s vremenom gubi na viskoznosti, pa tako i kvalitetno podmazivanje istih, pa čak se može dogoditi da ta mast iscuri van ležaja.

Uglavnom, maximalno 150tkm ili 6 godina. Moja preporuka.
S time da se onda mijenja sve u kompletu i onda opet se može napraviti skoro ista kilometraža, ali ipak preporučam manju kilometražu, od 100-120tkm, jer ipak sam motor i općenito materijali više nisu kao iz tvornice novi.
mene zanima prilikom zamjenee zupcastog remena na peugeot 407 2.0 hdi 100kw kako odrediti najbolji polozaj radilice u odnosu na bregastu??? hvala unaprijed:)

mene zanima prilikom zamjenee zupcastog remena na peugeot 407 2.0 hdi 100kw kako odrediti najbolji polozaj radilice u odnosu na bregastu??? hvala unaprijed
 

belmondo

Member
c5 2.0 HDI.110 KS 2001.god kupljen 2011.god na 292.000.km odradjen veliki servis (valeo delovi komplet), danas maj 2017 na 360.000.km preso 72.000.km za 6.god nakon servisa, kada raditi opet veliki servis? molim Vas strucnu analizu.

p.s - prodao sam ga na 330.000.km pre 2.godine -2015.god(2200eur-bilo mi hitno), tip je presao 30.000.km i sad sam ga opet kupio 2017 na 360.000.km! slucajno! za 1750eur :)
 
Na vrh