Greška Antipollution fault, HDi

scarabeus

New member
C5 2.2 HDi 2001.
Desavalo mi se da mi kompjuter u autu ispise ANTIPOLUTION gresku iskljucivo kad vozim auto-putem preko 120 km/h. Sad se desava da ta greska ostaje citav dan, bez obzira na iskljucivanje motora. Desava se i da iskljucim motor, a on nastavi raditi jos nekoliko sekundi. Kad je nakacen na Lexiu ispise gresku P1138, regulator pritiska.
Mora li se regulator zamjeniti, ili se moze ocistiti dodavanjem aditiva za ciscenje motora u gorivo?
 

Konrad

New member
Re: C5 2.2 HDi 2001. Lexia greska P1138

mislim da je vec bilo takvih problema kad kazes da izvadis kljuc a on jos malo radi, senzor na common railu je problem ako se dobro sjecam, za pocetak pogledaj samo kontakte u konektoru da nisu rasireni pa se blesira
 

scarabeus

New member
Re: C5 2.2 HDi 2001. Lexia greska P1138

mislim da je vec bilo takvih problema kad kazes da izvadis kljuc a on jos malo radi, senzor na common railu je problem ako se dobro sjecam, za pocetak pogledaj samo kontakte u konektoru da nisu rasireni pa se blesira
Gdje se tacno nalazi senzor?
 

Mrèela

New member
Re: C5 2.2 HDi 2001. Lexia greska P1138

Desavalo mi se da mi kompjuter u autu ispise ANTIPOLUTION gresku iskljucivo kad vozim auto-putem preko 120 km/h. Sad se desava da ta greska ostaje citav dan, bez obzira na iskljucivanje motora. Desava se i da iskljucim motor, a on nastavi raditi jos nekoliko sekundi. Kad je nakacen na Lexiu ispise gresku P1138, regulator pritiska.
Mora li se regulator zamjeniti, ili se moze ocistiti dodavanjem aditiva za ciscenje motora u gorivo?
Regulator se može očistiti ako nije pokvaren,meni je isto tako bilo isključim kontakt a on još sekund radi i palio mi ESP.Probaj najpre sa čišćenjem .:cool:
 

scarabeus

New member
Re: C5 2.2 HDi 2001. Lexia greska P1138

Regulator se može očistiti ako nije pokvaren,meni je isto tako bilo isključim kontakt a on još sekund radi i palio mi ESP.Probaj najpre sa čišćenjem .:cool:
I meni pali ESP. ANTIPOLUTION,... Koliko dugo treba cistiti? Do sad sam potrosio 2 bocice Wurth tecnosti za ciscenje motora. Mozda se malo kasnije pali ESP,... ali mi to ne znaci puno. Problem nije resen.
 

Mrèela

New member
Re: C5 2.2 HDi 2001. Lexia greska P1138

U pravu si. Nisam rijesio. Znaci, samo zamjena regulatora?
Ja sam rekao da ,ako nije otišao,meni je tako rađeno i rečeno tako,a i pitao sam majstora za regulator u kakvom je stanju,a i dijagnostik je rađena,meni se to povremeno dešavalo.
Majstor je fizički skinuo taj regulator s pumpe i kompresorom je malo produvao,evo sada radi.Znači samo regulator,a pranjem celog motora unutra ništa.Srećno kolega!:cool:
Vidi s nekim majstorom koji bi hteo da ti pomogne,ako su pare u pitanju.To nije preporučljivo da lajik radi. Ima nekoliko minuta posla,a ako nije otišao on će videti kada skine i vidi,možda ima metalnih opiljaka ili prljavštine.Eto ja ne bih znao bolje da ti objasnim ili da te posavetujem.Želim ti puno sreće i da to rešiš na najbezbolniji način,u smislu novčanika.
 

luka2

New member
C5 2.2 HDi Antipollution fault + esp/asr not working

Citroen c5 2.2 hdi, 2001. god. (maknut i isključen FAP)

Jučer sam zamjenio crijevo povrata ulja iz turbine do bloka (kapalo je) i odmah stavio novo ulje i filter, i vračam se doma po autoputu i najednom mi se upali lampica motora, servis, esp sa porukom Antipollution fault i esp/asr not working.

Ništa nije dirano i odspajano osim zamjenjenog crijeva i crijevo koje ide od filtera zraka do turba.

Može pomoć što bi moglo biti?
 

lost

New member
Nebi vjerovao ali rijšenje je novi MAF imaš u intercarsu neki LOG ili tako neka marka cca 500kn.

Iste poruke sam i ja dobivao.
Dali ti auto ide slabije?
 

luka2

New member
Jel ima ko kavog majstora na zapadnom dijelu zg da ima znanje i adekvatnu opremu da ga spojim na komp da vidimo zakaj javlja ovu gresku. Moze i na PM.

Hvala.

Rijesen problem. Otkacio se jedan vakum sa turba.
 

dtkalca

New member
Poštovani,

moje mišljenje je vakum crijeva ( ona gumena koljena postanu prorozna) s obzirom da niste dirali ništa drugo, a ocigledno je da ste trebali zavlaciti ruke oko njih i možda uzrokovali dodatno propuštanje i dovoljno je mali pad vakuma vec ce se SWIRL pograsno regulirati i uzrokovati grešku koje će ECU indentificirati preko MAF senzora i dovesti vecinu mehanicara u zabludu
 

luka2

New member
Za sad je sve Ok. Još moram riješiti indikator količine ulja koji je isto iznenada odlučio ne pokazivati količinu ulja i truba je prestala raditi (kada se spoji na komp truba radi preko testera).
 

MartinK

New member
Pozdrav,

jeste li možda našli servisera u zapadnom dijelu grada? Pojavile su mi se slične greške kao kod Vas pa bih htio otiči kod nekoga na dijagnostiku.

Hvala i lijepi pozdrav,
Martin
 
Na vrh