C5 2.2hdi automatic: vađenje motora...

dr.ante

New member
Situacija je sliedeća. Kupio sam od susjeda C5 sa neispravnim mjenjačem. Nemam iskustva sa Citroenima pa ću trebati vašu pomoć. Inaće sam hoby mehaničar tako da sam ograničen sa iskustvom i sl.

Naime auto ima 350tkm i 4hz20 mjenjač. U razgovoru sa majstorima došli smo do zaključka da je potrebna reparacija mijenjača koja je jako skupa. Ja sam uspio naći isti sa nekih 75tkm i namjeravam ga ugraditi.

Dakle pvi korak je vađenje motora sa mjenjačem. Koliko sam vidio hladnjak mora van, što je sa ostalim crijevima, kabelima i slično? Moram pazit na korake ili jednostavno sve odspojiti i izvuči ga van?

Hvala na pomoći
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Pitaj milosha nek ti posalje priceduru za vadenje mjenjaca. Mislim da motor ne treba vadit. U principu vadis sve sto ti ne da da izvuces mjenjac vani. Poluosovine, kablove, nosac... Nije to tesko, ali treba vremena i alata dosta, najgore je ako bude sarafa zapeknutih, to moras brenerom grijat. Ako nisi to vec radio, odvoji jedan vikend i naoruzaj se zivcima. Obavezno javi kako je proslo 😀😀😀
 

dr.ante

New member
Vadim ga sa motorom jer kažu da je tako lakše?!

Međutim otkrio sam da na desnoj strani tamo gdje su vijci od onog dodatnog okvira kapa dosta ulja koje mi izgleda kao od kočnica, pošto nikako ne mogu do tih leitunga mislim da će vađenej motora omogučiti defektažu i izmjenu istih.

Inaće motor je okupan u ulju tako da će mi biti lakše sva ta crijeva i vakumske membrane složiti, još bi zamijenio i zupčasti.

Hvala na odgovorima.
 

sir.Oliver

Well-known member
kad ga budeš imao vanka , zamijeni i oba semeringa , da kasnije nebi ponovo vadio zbog zadnjeg ... prednji se nekako i dadne , ali zadnji .....
 

dr.ante

New member
Ljudi kako mi je bolje električne instalacije micati? Da poskidam sa motora ili od kud dolaze kabeli? Recimo da odpojim sa centralnog računala pa da ostavim sve na motoru?

Poskidao sam ih sa motora. Ostale su mi poluosovine i nosači motora.
 

Automatic

Well-known member
Najprije skini branik i farove ,odkopcaj instalaciju od kilera i odpoji klimu.Sad skini komplet oba kilera i motor je pred tobom. Odpoji instalaciju i makni kompjutere i kutiju s osiguracima, instalacija ostaje na autu..maknes akumulator i onaj dio filtera za zrak. Otpusti poluosovine i izmakni kuglu ovjesa. Auto mora bit u servisnoj visini. Na desnoj poluosovini imas dva sarafa koji drze lezaj gdje se spajaju na osovine. Odpoji auspuh i donji nosac motora .Crijeva od kompresora klime malo zamaknes i odpojis od kompresora. Prije vadenja imas tri sarafa koja odpustis i gurnes konvertor unutra, a da bi do njih dosao moras maknut ono zeljezo koje je zastita na sest sarafa. Nikako ne vadit mjenjac a da konvertor ostaje na motoru a tako i vracas konvertor treba biti u mjenjacu. Imam ti dijelova za taj mjenjac. Onaj mjenjac koji si kupio izvadi konvertor i pogledaj kakva ti je cahura u pumpi jer hoce se izvaditi i promjeni filter kad je mjenjac vec vani. Imas slike na c5 by automatic kak izgleda sve
 

dr.ante

New member
Zdravo, prvo ti se zahvaljujem na odgovoru. Nažalost pošto mi nitko nije odgovorio danima krenuo sam vaditi motor van. Sve sam obavio manje više kako si opisao osim konvertera. Naime ako sam dobro shvatio prije vađenja motora je potrebno konverter odvojiti od motora? Ili sad dok idem micati mjenjač od motora?
 

topolino

Member
prije nego odvojiš getribu od motora odšarafi konvertor i malo ga gurni prema getribi
da se odvoji od zamašnjaka.kad izvadiš getribu osiguraj sa nekom žicom da ti konvertor ne
sklizne sa spojničke je češ imati poplavu.
 

akai75

Member
i mene ceka popravak getribe..automatik
i ja kupil c5 s defektnom getribom...
vlasniku isteklo na cesti 3 litra ulja....

i ja trebam skinut getribu..sumnjam da neki mali kvar...
kupit drugu ispravnu i manje briga...
 

dr.ante

New member
Meni su izračunali 7000-10000 kn. Majstori kaj repaririraju. Ako znaš to sam napraviti makneš cca3000kn za ruke pa se možda isplati sam popraviti.
 

akai75

Member
ja ti znam covjeka koji ti moze pogledat getribu...
trenutno ima dvije doma...

ak isplativ popravak postojece ti javi
ak nije onda jeftinije rjesenje kupit drugu komplet s wranglerom
cijene su im ovisi od 150 do 400 eu...

i 1000kn mehanicaru da ti skine i zmontira

ja ne mislim dati vise od 500 eu za taj projekat...

netreba vadit motor....
nest se moze slozit na getribi i bez skidanja..ovisi o kvaru


 

dr.ante

New member
Cijelu si raskopao! Svaka čast.
Šteta što se nismo čuli ranije. Ja sam jučer namontirao drugu getribu, sad to sve moram vratiti pod haubu. Inaće meni su htjeli uzeti od 1500-2000kn samo za ruke.
 

dr.ante

New member
Ljudi evo ja sve kompletirao, sjednem u auto i piše da je u R brzini a ručica je zablokirana u P.Ne otkapča onaj lock. U jednom momentu je otključao pa opet ništa. Èuje se sramežljivo kuckanje kao neki relej kad stišćem kočnicu al neće od blokirati. Imam neki osjećaj da sam kod demontaže nešto zmrdao.

Uglavnom zna li netko gdje da probam pronaći grešku.

Hvala na pomoći.
 

dr.ante

New member
Akai75, zamolio bih te da mi daš kontakt od tvog frenda trebam ga. Izgleda da ovaj mjenjač nije dobar što sam ga stavio.
Pa mi pošalji u PM.

P. S.
Ja ne mogu još nikome slati PM jer nemam dovoljno postova.
 
Na vrh