C5 2.0 automatik, plin, gašenje kod usporavanja

robert098

Member
Kupio citroen c5 2.0 benzin 2005 godište sa ugrađenim plinom, automatik i kako to obično biva, evo problema. Kada usporavam automatika radi svoje, radi ok ali kada stanem, dešava se da auto toliko spusti okretaje i ugasi se, krepa. To se dešava kada se auto zagrije, imam osječaj da radi na nekih 700 okretaja. Nisam probao dali se isto dešava na benzin ili je strikto problem u plinu. Molim vas savjet, iskustvo, sugestiju ako je imao tko istih problema. lp.:whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A isprobaj razliku na plin ili benz, i vidi dali će se gasit ako se zaustaviš u N. Izbaciga iz D malo prije zaustavljanja.
 

robert098

Member
Ma znaš kako je kada negdje skrečeš, automatika prebacuje i on krepa. Jučer dobro da me kamion nije pokupio. I onda prebacim brzo u P i pali ga. Koma!!! Baš nemam sreče sa tim citračima. Sa hdi erg, dpf.. uzmem benzinca sa plinom i opet problem.:grin::hm:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da da... objasnil si svoje mišljenje na temi o tome.

Enivej, robert098, ovako ćeš napravit korak naprijed u dijagnozi. Ništa se sa mjenjačem neće desit.

Ako ostane motor upaljen nakon prebacivanja u N, vjerovatno je greška s mjenjačem. Neznam koji ti je točno model mjenjača u autu, možda ti ne izbacuje torque lock kod usporavanja.

Ako ti se pak ugasi i nakon što prebaciš u N, onda je vjerovatno do napanja gorivom. Tu ćeš morat testirat razliku na plin/benzin da saznaš koja instalacija je problem. Ako se gasi na benz, baci pogled na pumpu...

E sad, ako te je strah testirat, da se svjet oko tebe slučajno ne uruši kad prebaciš iz D->N, onda jednostavno otpeljaj auto na servis ;)
 

vborovic

C5 modifikator
Èitam i ne vjerujem ... pa dobro si krenuo u startu, sugerirajući mu da provjeri rad na plinu i radn na benzinu, ako mu se na benzinu pri usporavanju ne gasi, na koji onda način može biti do mjenjača? Ako je plinska instalacija ugrađena na autu, prvo i osnovno je u potpunosti eliminirati nju, jer ona nije standardno gorivo (dovoljne su i male razlike u doziranju da motor crkava na opisani način) ... silovanje AT mjenjača na način kao da ručni mjenjač želiš izbaciti iz brzine bez potpunog odvajanja kuplunga je genijalna ideja ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nek testira razliku sa gorivima, sekunda posla.. čekamo.

Ako se nastavi gasiti na svemu, ja bi dobro razmislio o mjenjaču.
Pretpostaljam da je klasično hd automatik, neda mi se guglat. Neznam kako ima riješen torque lock, može bit do tog mehanizma, možda akutator samog kvačila šteka. Možda bi i samo promjena ulja u mjenjaču pomogla. Koliko km uopće ima taj auto, jel mjenjano ikad ulje mjenjača?
 

robert098

Member
Auto ima 199000 km i ulje u mjenjaču je mjenjano na 157000km.

Ne znam. Recimo da sam ga kupio u ponedjeljak. Krepao mi tri puta, nazvao lika pa mi rekao da je možda u filteru plina.. Sipao novi plin na tifonu i vozio se uto, srijedu ok.. jučer mi krepao jednom i danas tri puta.. ma lud sam.. Ponekad ne osječam da auto radi, super, tiho, stvarno prekrasno a danas lagano kao da drhti kao da radi na 600-700 obrtaja i na plin i na benzin. Ne znam koji mu je....

Gledam sada račune. Auto je servisiran.25.2.2016. mjenjana pumpa goriva, 26.2. 2016. rađen servis na plinu membrane, mjerenje... 11.2. 2016. svi filteri, svječice... Sve račune imam..17.10.2014.kočnica automatskog mjenjača,epiciklodni pogon bva (1300kn), ulje za autom. mjenjač, filter osigurač sinhrona, lds ulje.. čuda su rađena na autu...:wtf:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hmmm... ti dojmovi povećavaju šanse da je do napajanja goriva. Daj ga probaj dan dva samo na bezinu vozit, slobodno ga zagrijanog malo potjeraj prema crvenom.
Javi kako će se ponašati nakon toga, i dali ima kakvih zastajkivanja kod ubrzanja....

....

DOdao si još jedan post... možda je samo redovno servisiranje, ali nekako imam dojam po tome što si napisao da je netko prije tebe primjetio isti problem i pokušao ga riješiti (pumpa, plin, mjerenje).
A mjenjač, ako je ovo sve kvaliteno napravljeno u posljednjih godinu dvije, možeš lagano križat sa liste potencijalnih krivaca.
Mada bi ga ja svejedno izbacio u N kad se pokaže prilika.
 

robert098

Member
Bok društvo. Automatik je sa 4 brzine. Ali hoču vam reći da u ova tri dana vozio sam auto samo na benzin. Vozio, gazio, stiskao, autoput 160km/h (baš mu nedostaje ta 5-ta brzina), vozio po gradu, ubrzavo, koćio i ne gasi se. Kaj je onda možda problem u plinu? A servis kao što sam već naveo radio se u 2 mj 2016. Kaj da radim??:whistling:
 

vborovic

C5 modifikator
A servis kao što sam već naveo radio se u 2 mj 2016.
Možeš napraviti generalku auta danas, i sutra nešto ode, nema apsolutne garancije na rad i dijelove, to je sve normalno ... pod pretpostavkom da je plin kvalitetan (pretpostavljam da ti se ovo se počelo događati sa sadašnjim spremnikom) onda otići k majstoru (možda i nekom drugom) da provjeri plinsku instalaciju, možda samo doziranje plina ne radi kako treba zbog nekog razloga
 
Na vrh