Brake Fault, ABS, ESP Fault

AnteH

New member
Bok

pojavljuju se ove greske ponekad cak samo kod prvog kontakta (bez paljenja):

Brake Failure
ABS Failure
ESP Not Working

Vjerujem da je problem u nekom releju ili kontaktu na papucici kocnice te da to povlaci sve te greske. Auto normalno koci.
Molim vas neki savjet sto da pogledam.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nadji zrcalo ili pomoćnika pa pogledaj kako i dali štop svjetlo radi
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A ako sumnjaš na njega, zamjeni ga... sigurno je ispod 100kn prekidač. Na drugom autu kad je mene on zezao, mi nisu radila ni štop svjetla kako spada, ta je bio ''test''.
Ali najpametnije ga je spojit na dijagnostiku i vidit točno što se dešava.
 

AnteH

New member
Hvala na savjetu, upravo sam malo prosao kroz dokumentaciju i youtube pa saznao za ta dva prekidaca (jedan za stop svjetla, drugi za tempomat). Skinuo sam konektore i provjerio im funkcionalnost.
Rade kako spada (bar po mojoj logici), jedan otvara strujni krug(tempomat), a drugi zatvara strujni krug (stop svijetla).

Idem sutra kod majstroa na diagnostiku, ne zelim se vise zezat sa ovako bitnim dijelom auta.

Ovako izgledaju ti prekidaci:

[ame]https://youtu.be/9-MrcdFXPd0?t=4m38s[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

AnteH

New member
Ispada da je problem u ABS bloku (upravljacki ventili) koji kosta 7000kn.

Ima li netko polovni ili neko alternaltivno rjesenje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A traži malo po netu... za C3 su bili oko 1400kn. Pitanje je dal bi to netko mogao otvorit i popravit, Benc ili netko...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Samo treba jako pazit na serijske brojeve... ako nisu svi brojevi identični, lako moguće da će nešto zezat, makar sa auta istog godišta i motora.
Kod ovakve kupovine bi trebalo dio probat na autu prije davanja novca... a mislim da je to najlakše preko servisa. Na C3 ABS skop dolazi u bezbroj kombinacija, pretpostavljam da za C5 nije bitno drugačije.
 

AnteH

New member
Hvala na savjetima, surfajuci po netu takoder sam naisao da je tipa 5 razlicitih , sa/bez ESP, sa/bez TC itd.

Bio bi zahvalan ako se netko javi da prodaje ili reparira.

Preko Ebaya cu jedino ako budem 100% siguran u serijski broj.
 

AnteH

New member
Pokusao bi skinuti elektroniku i pogledati da nije neki lem los kao sto na webu primjecujem kao cestu gresku.

Pristup mi zaklanja veliko ECU kuciste, molim savjete dali da skidam konektore ili ima nacina da se to sve nekako odserafi i samo pomakne?
 
Ja sam kod mene na autu te konektore na glavoj ploči skidao bez problema. To je najmanji problem za rastavljanje. Nije loše te kontakte malo pretresti jer su često uzrok svakojakih problema.
ABS nisam skidao i ne znam kakva mu je elektronika ali tu je youtube.
Treba sve pokušati. Nikad nije kasno za mastercard i glavobolju sa serijskim brojevima.
 

AnteH

New member
Da prenesem malo iskustva, u mojem C5 ABS blok je ovakvog tipa (Otvaranje bloka je na 4:30):

[ame]https://youtu.be/rtuSNSeUvGY?[/ame]

Sto znaci da se ne moze skuniti samo elektronika, jer isti vijci drze pumpu odnosno ulje u bloku.

Razgovarajuci sa ljudima koji prodaju rabljenje, kazu da po kodovima nikada nisu previse pazili jer da su rijetko nalazili na jednake. Te da se sami blok mora konfigurirati i sa time se on stavlja u funkciju.
 

AnteH

New member
Rjesen problem, 2h posla. Greska je sigurno u hladnom lemu unutar ECU dijela ABS bloka.

Nabavio sam ipak ABS blok iz njemacke za 350kn sa istim serijskim brojem. Njega sam otvorio i saznao da "pumpa" nije pumpa nego samo elektromotor koji ima ekscentricnu osovinu sa kojom upravlja nekim ventilima unutar aluminijskog bloka. Tako da sam odlucio zamijeniti samo ECU dio ABS-a jer mi nikakvo ulje nece iscuriti ako odpustim pumpu/elektromotor.

Da bi se pristupilo ABS bloku, potrebno je:

1. Skinuti akumulator, izvaditi ga kompletno van
2. Izvaditi kutiju zracnog filtera, kompletno sa dnom (dno je zakvaceno sa plasicnom kukicom na postolje od akumulatora). Odspojiti treba konektor i vakum crijevo sa lijeve strane kutije, takoder odspojiti sve sa poklopca kako bi ga oslobodili van.
3. Odserafiti 3 vijka M10 i odspojiti usisno crijevo (ima jedna zakacka koju treba povuci prema gore i dalje od sebe, tada crijevo prolazi kroz drzac) i maknuti postolje za akumulator.
4. Maknuti kutiju iznad ABS bloka, na nacin da se odspoji samo jedan konektor (dvije zice) i velika zica koju drzi M13 matica, oboje je pricrsceno uz PLUS konektor akumulatora. Nije potrebno odspajati ostale konektore vec podici neki ECU i kutiju sa osiguracima kako bi dosli do 2x M10 vijka koji drze tu ogromnu plasticnu hrgu iznad ABS-a. Pricvrstite natrag sve dijelove unutar te plastike. Slijedi izmicanje kutije prema vjetrobranskom staklu, moci cete ju rotirati za 45°.
5. Nakon sto se otpuste 3 M10 matice i odspoji konektor na ABS-bloku. Uz dva para ruku dolazi do zamijene ECU jedinice ABS-a


Uglavnom kod prvoj paljenja dobio sam jos Immobilizer alarm, koji je uvijek tu kod odspajanja aku, te ABS FAULT, koji je nakon 30 sec voznje nestao.
ABS sad pumpa kod naglijeg kocenja.

p.s. ovo je kod C5 Break 2.2HDI 2001
 
Na vrh