Pitanje o mjenjaču

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Budući da naš mjenjač ima sajle, jel se one mogu našpanati? Sigurno su se u 100t km malo razlohale.
Ako da, kako se dođe do mehanizma za štelanje i kako se skine plastika oko ručice mjenjača u interijeru? Našao sam na service.citroen, ali fali mi redoslijed.
:)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobre su sajle, ne sekiraj se. Rađe počni proučavat shortshiftere. Malo jača investicija, ali nećeš požaliti.
Treba vidit po VINu točnu situaciju, al trebalo bi ovo pasati. Spretan tokar je isto opcija ako ga nađeš.
 

tomica0308

Well-known member
ja sam pitao za sajle u tokicu i 1200kn dođu, nedaju se spanat, meni kaj je jedino dok je u zimi -10stupnjeva onda par minuta tesko se salta, ovak nema nikakvog lufta
 

Cutac

Prèkaroš
Kupuj, nemaš si šta mislit
Moram ga polirati i voskariti i još će biti troškova ne vezanih za njega, stignem to uzeti.
Ne znam kako bi funkcioniralo, sinkroni i ovako nisu najbrži, kraći throw bi ih dodatno opteretio.

ja sam pitao za sajle u tokicu i 1200kn dođu, nedaju se spanat
Zašto su tako skupe, pobogu?

meni kaj je jedino dok je u zimi -10stupnjeva onda par minuta tesko se salta, ovak nema nikakvog lufta
To je jer je hladan mjenjač. A ni ja nemam lufta, nego mi se čini kao da prvih par mm guranja ručice tek zateže sajlu.
Kao kad vučeš nešto na špagi i taman kad kreneš, prvo se izravna i zategne.
 

Cutac

Prèkaroš
Problem zna biti u plastikama na bužirima koje služe kao ležište. Tj. one se gurnu kroz rupu i učvrste bužir. One znaju popucati pa se sve klima i aljkavo radi. Zato postoje aftermarket sajle sa metalnim ležištima.
Moram otkriti kako vidjeti u kakvom su plastike stanju. To bi trebalo biti ispod akumulatora.
 
Na vrh