Greške na Diagboxu ali auto ništa ne javlja

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Spojio sam se na auto da vidim razinu ulja i putem vidio dvije greške.
P0597 Controlled Thermostat Control
Fault characterization: Open Circuit
Status: Temporary fault

i

P0562 ECU Supply Undervoltage Fault
Fault characterization: Open Circuit
Status: Temporary fault


Jel ima kakve veze što je auto bio ugašen, sa kontaktom?
Za termostat, temperatura rashladne je uvijek između 87 i 95°C, zavisno od trenutnih uvijeta.
 

visaluteju

Well-known member
Sto se tice konkretno gresaka ne znam nista vise od tebe i obicnog guglanja/nagadjanja i to si vjerovatno i pregledao sam. Mada ne svidja mi se kako zvuci ova druga greska :)

Nema veze sto je auto bio ugasen jer kodovi se obicno i ocitavaju sa ugasenim motorom a palis ga kad hoces da izvuces live data.

Mislim da ne javlja sam auto nista jer nije nista kriticno :)

Meni je na starom picasu ocitavalo godinama da su pocrkali jedan ili vise grijaca a on palio kao barut na najvecem minusu i nikad se nije zalio

Inace mi se ne svidja na tim kodovima znaci uvijek se spominje circuit. Vjerovatno su se sa tim htjeli ograditi ono ako nije crkao konkretno dio mozda je nesto oko instalacija tog dijela
 

Cutac

Prèkaroš
Ovaj drugi mi izgleda kao da je do slabog akumulatora.
To je inače u ABS/ESP sekciji, a isprobano oba sustava rade.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Momentalne mušice koje očito nisu trajne i ne stvaraju probleme da bi ih izbacivalo ko grešku direktno u autu. Ja bi zanemario :D
 

visaluteju

Well-known member
Evo na vecini foruma i sajtova koje sam preletio stvarno kazu za ovo drugo da je ili dotrajao ili los akumulator, a nekad rijedje problem sa alternatorom (a da je ovo znao bi vjerovatno) ili negdje neki mali spoj...

Jesi testirao akumulator, koliko je star?

Ja sam dobio na poklon neki pametni punjac iz dojclanda za akumulator poput ovih modernih malih koje reklamiraju u zadnje vrijeme koji navodno ima rezim nekog faznog pulsirajuceg punjenja pri cemu razbija naslage fosfata sa celija i isprobao sam ga na dva akumulatora koji su bili za baciti (jedan koristen za okretanja raznja) i oporavio ih nevjerovatno da se covjek krstio, preporucio bi svima da nabave mislim da nije skup, okacicu naziv i model
 

sir.Oliver

Well-known member
samo pazite , sa tim " pametnim " punjačima nećete napuniti akomulator ako je skroz prazan . mislim da u uputstvu piše da mora imati oko 10V
 

Cutac

Prèkaroš
Jesi testirao akumulator, koliko je star?
Stavljen je pred 57000, a godine 2015., mislim. 2. mjesec 2015.
kazu za ovo drugo da je ili dotrajao ili los akumulator
Budem ga nekako testirao.
Ja sam dobio na poklon neki pametni punjac iz dojclanda
Ja imam punjač iz Holandije, ali je iz Lidla u Holandiji :D
Ne znam kakav je, bilo je gusto pa je kupljen na kas.
Momentalne mušice koje očito nisu trajne i ne stvaraju probleme da bi ih izbacivalo ko grešku direktno u autu. Ja bi zanemario
Obrisao bih ih, ali ne znam kako :D

auta su mu na komp vise od njega

Kad sam ja zdrav, šta će meni dijagnostika :D

mislim da u uputstvu piše da mora imati oko 10V
Ali ako ima manje od 10, zar bi auto uopće "dopustio" da bude u uporabi?
 

Cutac

Prèkaroš
Podhebavanja su mi uobicajena, komplimenti nisu :D

Toma, recimo ono na prvu sto vidis, znaci prije nego otvorim usta :D
 
Na vrh